Gå til innhold

Til dere single, kjekke menn som er mye på byen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lett er det å få med seg en dame hjem fra byen? Dette lurer jeg fælt på.. er det så lett som det kan virke? Ligger dere evt sammen også på toalett på utested/andre steder?

Anonymkode: 0f7e9...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor lett er det å få med seg en dame hjem fra byen? Dette lurer jeg fælt på.. er det så lett som det kan virke? Ligger dere evt sammen også på toalett på utested/andre steder?

Kommer helt an på personligheten og hvor mye jenta har drukket. Skulle nesten laget en graf, men det er en grunn til at alkohol finnes for å si det sånn. 

Anonymkode: 34964...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er ikke så kjekk, men man kommer veldig langt med å være god på flørting. Hvor mye jentene har drukket har mye å si, og ellers humøret deres. Noen ganger er det lett, andre ganger sitter det langt inne å få dem til sengs. Sex på uteplasser tror jeg ikke skjer så ofte. Vaktene er veldig obs på slikt også, etter hva jeg forstår.

Anonymkode: cf691...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer helt an på personligheten og hvor mye jenta har drukket. Skulle nesten laget en graf, men det er en grunn til at alkohol finnes for å si det sånn. 

Overgrep.

Mange av dere hadde aldri fått ligget om dere ikke var fest overgripere.

Anonymkode: ea9a9...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de som får mye fisk, de fisker også mye. Får man med seg en dame hver helg, så er det ikke akkurat bare hun han har prøvd seg på

Anonymkode: 7293b...e58

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Overgrep.

Hvis begge er beruset så er det ikke overgrep, i så fall har de voldtatt hverandre 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis begge er beruset så er det ikke overgrep, i så fall har de voldtatt hverandre 

Den var ny😂😂😂

Anonymkode: 915b4...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den var ny😂😂😂

Anonymkode: 915b4...83b

I følge logikken til hun jeg svarte

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Overgrep.

Trenger ikke være overgriper selv om ei dame har tatt et par øl vel? Påpeker bare at alkohol gjør det lettere for både menn og kvinner å droppe hemningene. Man ser jo selvfølgelig om noen ikke er tilregnelig, med mindre man ikke er tilregnelig selv da så klart. Det skader ikke med litt sunn fornuft på byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 20.12):

Dette er vanskelig om du ikke ser ut som en skikkelig hunk. Det viktigste er at man får igang en fin samtale med en dame. Få henne til å le og ikke minst føle seg trygg og avslappet. Er hun kåt kan det skje hun blir med deg hjem på nach. 
Å ha sex på et wc på utested er det få som gidder. Der er uhygienisk og skittent, og spesielt for gutta bør man være veldig forsiktig med å bli med på noe slikt da man har hatt endel stygge voldtektssaker på denne måten som endte med domfellelse. Da retten finner det usannsynlig at jenter blir med på noe slikt med en fremmed mann. 

Anonymkode: fa371...c56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Overgrep.

Kanskje kvinner kan ta ansvar for sitt EGET forbruk?

Anonymkode: 34c7e...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 20.12):

Det er ikke lett. 

Anonymkode: 34f78...65a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...