AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Jeg er en sporty person som er glad i marka, men jeg har null behov for å sove i telt, lage måltid på primus og alt sånt som det virker som menn på Tinder lever og ånder for. Derfor sveiper jeg nei på masse av disse. Er det bare en greie, man later som, eller er det så utbredt interesse blant norske menn. (Jeg har bodd lenge i utlandet så for meg var dette litt overraskende å se.) Eller er det rett og slett fordi de er så sabla glad i skog og mark de er single, tro, finner jo ikke så mange kvinner der ute Anonymkode: 17646...d1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Jeg tror turglade folk har det bra på tinder og har overtatt appen. Også er det dem som bare prøver å passe inn for å overleve i dating kulturen. Jeg tror du må være åpen for å kjenne på flausen av å åpent inrømme at du ikke er like glad i disse tingene, kanskje stikker det et hull i noen fasader. Anonymkode: 62f62...eb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Glad i «Skog og mark» på Tinder kan også bety sm sex… pisk og lær. Anonymkode: 9260c...ac3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en sporty person som er glad i marka, men jeg har null behov for å sove i telt, lage måltid på primus og alt sånt som det virker som menn på Tinder lever og ånder for. Derfor sveiper jeg nei på masse av disse. Er det bare en greie, man later som, eller er det så utbredt interesse blant norske menn. (Jeg har bodd lenge i utlandet så for meg var dette litt overraskende å se.) Eller er det rett og slett fordi de er så sabla glad i skog og mark de er single, tro, finner jo ikke så mange kvinner der ute Anonymkode: 17646...d1f Men hva skal de skrive da? De må jo reklamere litt for seg selv, og med tanke på hvor mange menn som sliter der inne, så føles det sikkert nyttesløst å gå dypere inn i materien enn akkurat noe sånt som glad i skog og mark, siden de sjeldent blir kontaktet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Glad i «Skog og mark» på Tinder kan også bety sm sex… pisk og lær. Anonymkode: 9260c...ac3 Hæ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glad i «Skog og mark» på Tinder kan også bety sm sex… pisk og lær. Anonymkode: 9260c...ac3 Det var i gamle dager, med bill.mrk i avisene. Anonymkode: 24abb...f84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glad i «Skog og mark» på Tinder kan også bety sm sex… pisk og lær. Anonymkode: 9260c...ac3 Ja, men dette er profiler med ørten bilder fra marka, bål, telt, primus og hele smæla. De lever åpenbart et aktivt friluftsliv og jeg syns bare det er så utrolig mange av dem! Anonymkode: 17646...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men dette er profiler med ørten bilder fra marka, bål, telt, primus og hele smæla. De lever åpenbart et aktivt friluftsliv og jeg syns bare det er så utrolig mange av dem! Anonymkode: 17646...d1f Hvis det ellers er greit, så er det jo bare å avklare etter match. Jeg kan jo ikke innbille meg at alle single middelaldrende kvinner, padler kajakk hver eneste helg, selv om det ser sånn ut. Anonymkode: 24abb...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september Absolutt ikke Anonymkode: e326e...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september De bare poserer. En tur i året og da tar de bilder både morgen og kveld. hilsen en som faktisk er ute i marka med primus og sovepose nesten hver helg og aldri har møtt noen på Tinder som gjør det samme Anonymkode: 845cf...0c2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september Det har jammen jeg også lurt på. Brorparten ser ut som de er aktive hele tiden med ski, vannski, paragliding, turer høyt oppå fjellet, sup, padel, golf, tennis, ut med båt. Det vil ingen ende ta når man ser gjennom bildene. Mine turer i nærmiljøet kan ikke måle seg med hva de tilsynelatende driver med. Altså tenker jeg at våre liv ikke vil matche og de trykkes bort. Men jeg lurer jo på om det virkelig stemmer med virkeligheten og om de går glipp av matcher fordi de velger å fremstille seg slik. Anonymkode: 1dfd8...634 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det har jammen jeg også lurt på. Brorparten ser ut som de er aktive hele tiden med ski, vannski, paragliding, turer høyt oppå fjellet, sup, padel, golf, tennis, ut med båt. Det vil ingen ende ta når man ser gjennom bildene. Mine turer i nærmiljøet kan ikke måle seg med hva de tilsynelatende driver med. Altså tenker jeg at våre liv ikke vil matche og de trykkes bort. Men jeg lurer jo på om det virkelig stemmer med virkeligheten og om de går glipp av matcher fordi de velger å fremstille seg slik. Anonymkode: 1dfd8...634 Jepp, my thought exactly! Veldig synd om mange overdriver så mye, jeg syns ikke det er noe pro å være i skauen hele tida. Anonymkode: 17646...d1f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De bare poserer. En tur i året og da tar de bilder både morgen og kveld. hilsen en som faktisk er ute i marka med primus og sovepose nesten hver helg og aldri har møtt noen på Tinder som gjør det samme Anonymkode: 845cf...0c2 Der er trist for deg, for du skulle jo sikkert gjerne hatt en, men hvordan skille ut han som faktisk liker livsstilen din? Hadde aldri svipet på topptur mennene jeg heller, elsker skogen men er en rusle tur frøken, og redd for å sove ute. Anonymkode: 62f62...eb9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 29. september #14 Del Skrevet 29. september Ikke rart datingkulturen har blitt helt syk når dette er noe man automatisk avviser eller liker. Hva skjedde egentlig med å bli kjent med personen bak bildet? TInder viser jo bare en fasade og sier egentlig ganske lite om personen bak profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #15 Del Skrevet 29. september William_S skrev (Akkurat nå): Ikke rart datingkulturen har blitt helt syk når dette er noe man automatisk avviser eller liker. Hva skjedde egentlig med å bli kjent med personen bak bildet? TInder viser jo bare en fasade og sier egentlig ganske lite om personen bak profilen. Det er meningen bildene skal si hvem du er, det er første inntrykket. Noe må vi luke ut, eller like folk utifra. Hvem blir kjennt med alle profilene? De fleste vil bare finne noen som passer for seg, å livstil er en dem av det. Anonymkode: 62f62...eb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september Jeg har aldri vært på Tinder eller drevet med dating, men tror det kunne endt opp med å se at jeg gjorde det mer enn jeg gjør rett og slett fordi det er noe av det mest interessante jeg gjør, de sjeldne gangene jeg gjør det, så det blir det som blir det mest spennende å vise fram, uten at det nødvendigvis ligger noe ønske om å lyve bak. Anonymkode: 98760...144 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er meningen bildene skal si hvem du er, det er første inntrykket. Noe må vi luke ut, eller like folk utifra. Hvem blir kjennt med alle profilene? De fleste vil bare finne noen som passer for seg, å livstil er en dem av det. Anonymkode: 62f62...eb9 Nettopp! om man skulle chatet med alle hadde man jo ikke gjort annet! Man må faktisk sile en god del, hobbyer blir derfor viktige rettesnorer til om det kan være aktuelt. Anonymkode: 17646...d1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september Jeg og får opp ekstremt mange menn som lever for natur, ski, klatring, fallskjerm. Så og si alle bilder er av friluft. Har alder på 36-46, Vestlandet. Og msnge av de som ikke er friluft de ser ut som noen slasker, med røyk og ølmage😂 Anonymkode: d4f6f...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #19 Del Skrevet 29. september Gørr med de derre tur-i-skog-og-mark-herrene. Det er veldig mye mer morsomt å reise, evt interraile nedover i Europa, oppleve mat og steder og byer og kultur. Anonymkode: 5845e...634 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20 Del Skrevet 29. september Nå er jeg ikke på Tinder, men skulle jeg vært det, hadde jeg lagt ut nok bilder av hvordan livet mitt er for å enten «jage vekk» de som ikke vil like den livsstilen, eller vekke interesse hos mange med samme livsstil, for heller singel enn å dele livet med noen som hater hvordan jeg lever… Anonymkode: de4b3...b66 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå