AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Hei! En gutt sa han ville ha sex uten følelser.endret seg til nettsex.. Jeg hadde følelser avslo,så avslo han meg. Han virker kald,uinteressert,men jeg klarer ikke tenkte at han ikke egentlig er interessert lengst inne,ettersom han ville ha sex med meg. Skrev til han,ca 5 timer siden. Siste han skrev var avvisende,han ville ikke snakke... Men kan jeg få han til å ombestemme seg på noen måte?? Han har allerede sett meg naken(ikke spør) Hva sier dere? Dere som hsr sex uten følelser?Gutter?? Er det over?? Anonymkode: 11cab...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Det føles ikke som det er noe håp der, beklager. Men jeg tenker heller ikke at han er så mye å satse på heller. Anonymkode: 9703d...a8a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Nei, det er ikke håp. Du kommer bare til å bli såret. Move on Anonymkode: cc3f0...e19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Ta hintet...du opptrer som plagsom. han vil bare pule. Går fint an det utn noe mer enn vennskapelige følelser. Anonymkode: 4e233...85b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september Det er lett å pule uten følelser. Man kan også si fine ting for at en dame skal kle av seg. Han har også lov til å ombestemme seg! Anonymkode: 67485...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Ikke ha sex med gutter som dette, så fremst du ikke er komfortabel med sex uten følelser selv. Du vil bare bli såret. Anonymkode: 159d8...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta hintet...du opptrer som plagsom. han vil bare pule. Går fint an det utn noe mer enn vennskapelige følelser. Anonymkode: 4e233...85b Det er veldig sårende for noen sex betyr mer for, at de blir omtalt irriterende etter å ha opplevd noe så dypt sammen. Ta hensyn, ikke bruk folk. Anonymkode: 159d8...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september Når menn sier at de kun ønsker sex med deg og ikke annet bør du tro dem, ikke spinne urealistiske fantasier. Gå videre og ikke stopp med noen menn som gir uttrykk for at de kun vil ha sex om du ønsker noe mer. Menn sier ikke slikt og mener noe annet. Anonymkode: 9dfc5...401 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september Har du tilknytningsskader? Dette er som tatt ut av "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran. Anonymkode: eb81c...0a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei! En gutt sa han ville ha sex uten følelser.endret seg til nettsex.. Jeg hadde følelser avslo,så avslo han meg. Han virker kald,uinteressert,men jeg klarer ikke tenkte at han ikke egentlig er interessert lengst inne,ettersom han ville ha sex med meg. Skrev til han,ca 5 timer siden. Siste han skrev var avvisende,han ville ikke snakke... Men kan jeg få han til å ombestemme seg på noen måte?? Han har allerede sett meg naken(ikke spør) Hva sier dere? Dere som hsr sex uten følelser?Gutter?? Er det over?? Anonymkode: 11cab...bc1 Det er over, definitivt, ikke nedverdige deg selv ved å mase og trygle. Anonymkode: 90ebe...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du tilknytningsskader? Dette er som tatt ut av "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran. Anonymkode: eb81c...0a9 Hvis ts er den jeg tror, med en lang historie her på KG, så ja. Anonymkode: a7c74...70f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er over, definitivt, ikke nedverdige deg selv ved å mase og trygle. Anonymkode: 90ebe...252 Og du, hvis en mann avviser deg så er han ikke interessert, han later ikke som om han ikke er interessert. Anonymkode: 90ebe...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du, hvis en mann avviser deg så er han ikke interessert, han later ikke som om han ikke er interessert. Anonymkode: 90ebe...252 Ooog selv om en fyr vil ha sex så betyr ikke det at de er interessert i deg. Anonymkode: 90ebe...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #14 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! En gutt sa han ville ha sex uten følelser.endret seg til nettsex.. Jeg hadde følelser avslo,så avslo han meg. Han virker kald,uinteressert,men jeg klarer ikke tenkte at han ikke egentlig er interessert lengst inne,ettersom han ville ha sex med meg. Skrev til han,ca 5 timer siden. Siste han skrev var avvisende,han ville ikke snakke... Men kan jeg få han til å ombestemme seg på noen måte?? Han har allerede sett meg naken(ikke spør) Hva sier dere? Dere som hsr sex uten følelser?Gutter?? Er det over?? Anonymkode: 11cab...bc1 Kjære deg. kvinner klarer helt fint å ha sex uten følelser, på lik linje som menn. Du avslo det han ville fordi du ville ha mer. Han avslår deg fordi du vil ha for mye i forhold til hva han er villig til å gi. Enkelt og greit Anonymkode: 2995c...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #15 Del Skrevet 30. september Ja, det er mulig å ha sex uten følelser, men det er nok vanligst hos menn. Jeg er av den oppfatning at det å begynne med sex før det oppstår følelser for en person, er uklokt. Jeg leser og hører om så mange som strever med følelser, anger og utfordringer etter å ha hatt sex tidlig i et forhold, og ofte før det faktisk er et forhold. Kanskje, idiotisk nok, allerede på første date. Min soleklare anbefaling er å bli kjent med folk og la det utvikle seg til et forhold FØR man har sex. Sex er mye bedre når man er oppriktig glad i hverandre. Det å begynne med sex helt først i et forhold har lett for å rote til den viktige prosessen med å bli kjent slik at man overser egenskaper hos partneren som man ikke klarer å leve med etter at stormforelskelsen har gitt seg. Dette fører veldig ofte til samlivsbrudd etter et år eller tre. Anonymkode: a0180...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå