AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Han er mye ute med kompisene og flere av de er single. Jeg hører jo praten dem i mellom når de er samlet og det handler mye om damer… De siste helgene har gjengen festet mye ute sammen og jeg er så redd at kjæresten min skal være utro. Vi er i tyveårene. Anonymkode: e37ec...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Bare å sørge for at han ikke trenger å søke etter annet, sørge for ar det han har hjemme er noe han ikke vil miste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Liveterspennende skrev (6 minutter siden): Bare å sørge for at han ikke trenger å søke etter annet, sørge for ar det han har hjemme er noe han ikke vil miste. Utro folk bryr seg ikke om dette. Vil de være utro, så er de det. Du må bare stole på kjæresten din TS, ellers er det ingen vits å være kjærester. Anonymkode: 77ee2...6be 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utro folk bryr seg ikke om dette. Vil de være utro, så er de det. Du må bare stole på kjæresten din TS, ellers er det ingen vits å være kjærester. Anonymkode: 77ee2...6be Det hjelper i alle fall veldig på om den sex man har er av det bedre slag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september Liveterspennende skrev (43 minutter siden): Det hjelper i alle fall veldig på om den sex man har er av det bedre slag Vi har deilig sex og han tenner voldsomt på meg (og jeg på ham). Vi har veldig variert sex og nyter dette sammen. Ts Anonymkode: e37ec...b44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Liveterspennende skrev (53 minutter siden): Bare å sørge for at han ikke trenger å søke etter annet, sørge for ar det han har hjemme er noe han ikke vil miste. Vi har det veldig bra sammen og beste sex jeg noen gang har hatt. Men disse gutta (kjæresten inkludert) er kjekke og topptrente, det bekymrer meg.. ts Anonymkode: e37ec...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september Det høres ikke ut som om det er mye tillit i forholdet deres, hvis du er redd for at han er utro da han er ute. Anonymkode: 7df25...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er mye ute med kompisene og flere av de er single. Jeg hører jo praten dem i mellom når de er samlet og det handler mye om damer… De siste helgene har gjengen festet mye ute sammen og jeg er så redd at kjæresten min skal være utro. Vi er i tyveårene. Anonymkode: e37ec...b44 Du må ikke la deg bekymre av dameprat mellom kompiser. Ofte gjør de seg til sammen. Tøffer seg for hverandre. Og da må kjæresten din være med på "leken". Det er gjerne bare overfladisk snikksnakk. Med mindre det kjæresten din sier er særdeles kontroversielt da. Men skjønner mer bekymringen rundt festing, selv om det nødvendigvis ikke betyr at han er utro eller kommer til å bli det. Uansett, hvis dette er noe du bekymrer deg for så tenker jeg du skal ta en prat med han om det. Han kan godt dra ut, men han trenger ikke drikke seg sanseløs eller være en i "ryddekomitèen" (komme sist hjem). Du kan fint kan sette noen grenser som gjør at du blir mer komfortabel med at han drar ut. Det har du din fulle rett til. Det er ikke om å gjøre å være mest mulig flytende når man er i forhold. Da må man faktisk vise hensyn til livsledsageren sin. Om han ikke er villig til det så blir det mer alarmerende for din del, for da er han kanskje ikke så forpliktet til deg? Så ta praten med han! Endret 29. september av Bombasi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå