Gå til innhold

Har det vanskelig, kan klarsynte hjelpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte vanskelige perioder, og er nå midt i alt det vanskelige. Mye intense smerter i kroppen og alt jeg går glipp av og ikke klarer pga det, et kjæresteforhold hvor det er stor emosjonell avstand. Alt føles svart nå. Kan noen av dere klarsynte se hva dere får opp? Er det noe håp for den fysiske smertetilstanden jeg står i? Og er det håp for at kjæresten og jeg finner den gode tonen igjen? Blir veldig takknemlig for hjelp❤️

Anonymkode: 3f18d...c2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ofte vanskelige perioder, og er nå midt i alt det vanskelige. Mye intense smerter i kroppen og alt jeg går glipp av og ikke klarer pga det, et kjæresteforhold hvor det er stor emosjonell avstand. Alt føles svart nå. Kan noen av dere klarsynte se hva dere får opp? Er det noe håp for den fysiske smertetilstanden jeg står i? Og er det håp for at kjæresten og jeg finner den gode tonen igjen? Blir veldig takknemlig for hjelp❤️

Ser ikke på helse men la to kort for den emosjonelle avstanden deres, 9 begere vendt opp ned og sverdenes knekt vendt mot den. Jeg ser ikke at den blir mindre, en part holder på den og den anfre slåss mot den.

Jeg ville tenkt på om du får det du vil ut av dette forholdet og om ikke livet og alt hadde vært lettere uten den påkjenningen. Ingenting er så alene som å være alene i et forhold. 

Anonymkode: e87f2...8e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser ikke på helse men la to kort for den emosjonelle avstanden deres, 9 begere vendt opp ned og sverdenes knekt vendt mot den. Jeg ser ikke at den blir mindre, en part holder på den og den anfre slåss mot den.

Jeg ville tenkt på om du får det du vil ut av dette forholdet og om ikke livet og alt hadde vært lettere uten den påkjenningen. Ingenting er så alene som å være alene i et forhold. 

Anonymkode: e87f2...8e8

Tusen takk for at du la kort. Jeg kan ikke så mye om tarotkort, men skal lese hva disse to kortene betyr. Er det han som holder på avstanden, og jeg som sloss mot den? Det er sånn det har føltes lenge, men nå er jeg litt i gi opp-modus. Når vi har snakket om det, så vil vi begge øve på å kommunisere bedre, og han sier alltid at han skal gjøre sitt beste for å unngå den følelsen av avstand, så jeg lurer på om det er sånn at han vil gjerne få det til, men at han ikke vet hvordan man skaper nære bånd? Litt emosjonell uintelligent? Jeg håper at det kan hjelpe med en skikkelig god prat, men du ser at det ikke vil føles bedre, at avstanden ikke vil føles mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...