Gå til innhold

Ladies, trenger litt input her

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden du bare er ute etter sex så sett det i profilen. Da vet damene hva de kan forvente. Og alle de som ikke ønsker det kan la være å matche. Da kan du sannsynligvis være ganke direkte på melding også, selv om det fleste damer også ønsker oppegående gentlemen også kun for sex. Så å være litt raffinert er nok en fordel.

Anonymkode: aa6d4...f85

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du vil knulle får du åpne lommeboka og invitere på bedre middager og drinker på fine barer. Skru på sjarmen. 

Anonymkode: 936a1...819

Med andre ord lovlig prostitusjon 

Anonymkode: 62af6...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann, men deler noen ord alikevel. 

Jeg logget meg på tinder for 10år siden, så har hatt mine perioder der og blitt en del damer. Og hvis hun er interresert og har et godt inntrykk av deg ellers, så liker de om du er frempå, men balansen mellom å være flørtende og på, og bli sett på som gris er hårfin. Min erfaring er at man kan komme innpå sex og være veldig frempå fort, om ting blir sagt rett, og da handler det om å formulere seg litt mer som en gentleman, og ikke en kåt og vulgær tenåring. Klarer man den balansen så kan man komme inn på den seksuelle flørte veldig fort. 

Av alle damer jeg har snakket med fra tinder, så er det en feil jeg har hørt mange menn gjøre, og det er å bli for enkel og grisete, å si med en gang "skal vi knulle", og det trigger vel lyst hos kansje 1 av 1000 kvinner, litt mer innsats må man gjøre 

Anonymkode: 6a636...88e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har dette med prostitusjon å gjøre??

Hvis en mann vil forføre en dame så får han varte henne opp og skru på sjarmen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den eneste grunnen til at noen kan gjøre seg så dum og bitter er om en aldri har hatt sex før og aldri fått så mye som rørt en kvinne på skuldra.

Anonymkode: 7178f...22c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 17.38):

Spørsmålet er bare, hvor frempå kan/bør man være med å vise at man vil knulle

Anonymkode: 32c55...9ea

Veldig. 

"Hei, jeg er ikke interessert i å betale for sex og derfor har jeg opprettet en Tinder profil for å prøve å få sex gratis. Har du lyst til å ha sex med meg gratis? "

Anonymkode: 3e0df...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva har dette med prostitusjon å gjøre??

Hvis en mann vil forføre en dame så får han varte henne opp og skru på sjarmen! 

Tenk deg litt igjennom. Bare fordi det er normalisert gjør det ikke forskjellig fra ulovlig prostitusjon. Du bare betaler via dyr middag istedenfor direkte betaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidhun skrev (På 29.9.2024 den 18.02):

Du, TS, er jo en gris, når du kun vil knulle

Hvor skriver han at han kun vil knulle? Å knulle er da en naturlig ting å ville ha i et forhold, men det ekskkuderer da ikke andre ting? F.eks kan han jo ville drikke juice fra kartong med sugerør med lillefingeren ute på en snobbete måte med dama på søndager i tilegg til å knulle.

Anonymkode: d6cbc...5fb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk deg litt igjennom. Bare fordi det er normalisert gjør det ikke forskjellig fra ulovlig prostitusjon. Du bare betaler via dyr middag istedenfor direkte betaling

At du ikke har opplevd ei dame ønske å ha sex med deg uten at du betaler, betyr ikke at vi ikke blir tent og har et sexliv, betalt middag eller ingenting. 

Det må være hardt å leve som uattraktiv, føler med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

At du ikke har opplevd ei dame ønske å ha sex med deg uten at du betaler, betyr ikke at vi ikke blir tent og har et sexliv, betalt middag eller ingenting. 

Det må være hardt å leve som uattraktiv, føler med deg ❤️

Hvem svarer du? Jeg svarte en som skrev at man må åpne lommeboka og invitere til dyre middager for å få knulle. Jeg mener ikke man må det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...