AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Jeg får en del matcher på Tinder, men jeg kommer ikke i buksa på noen av dem. Jeg er høflig, morsom osv. Ikke en ekkel gris. Spørsmålet er bare, hvor frempå kan/bør man være med å vise at man vil knulle? Skal jeg bare brenne alle broer med den effektive "knulle senere?" og se hvordan det går? Anonymkode: 32c55...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får en del matcher på Tinder, men jeg kommer ikke i buksa på noen av dem. Jeg er høflig, morsom osv. Ikke en ekkel gris. Spørsmålet er bare, hvor frempå kan/bør man være med å vise at man vil knulle? Skal jeg bare brenne alle broer med den effektive "knulle senere?" og se hvordan det går? Anonymkode: 32c55...9ea «Knulle senere?» skaffer deg ikke noe annet enn en «slett match». Men du høres ikke ut som en å spare på uansett så go for it Anonymkode: e7ef6...efd 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september 0/10 Anonymkode: e358c...50e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Definisjonen på en ekkel gris er noen som bare vil i buksa på damene... Men for all del, send "knulle senere" eller "jeg er en ekkel gris", det vil ha omtrent samme effekt 😂 Anonymkode: 5d3dd...354 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Definisjonen på en ekkel gris er noen som bare vil i buksa på damene... Men for all del, send "knulle senere" eller "jeg er en ekkel gris", det vil ha omtrent samme effekt 😂 Anonymkode: 5d3dd...354 Bare det at fyren i samme setning sier han ikke er en ekkel gris,men bare vil i buksa på damene 😂 Dette må være en sånn tulletråd. Anonymkode: e7ef6...efd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Kan hende dette er en tulletråd, men (dessverre) finnes det nok av denne typen på nett. NÅr jeg får sånne type meldinger er det særdeles sjarmerende med denne typiske introduksjonen: - Hei - Hei - Hvordan går det? - Takk, bare fint. Og med deg? - Bra her og. Fint vær i dag så har vært ute og (+ en eller annen aktivitet) - Å ja, det høres jo hyggelig ut - Skal vi knulle? - Slette vedkommende Tror jeg gjennomsnittlig får 2 - 3 sånne meldinger i uken. Alt fra alder 40 - 70 av menn (jeg er selv 42). Anonymkode: ed7d1...39e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg får en del matcher på Tinder, men jeg kommer ikke i buksa på noen av dem. Jeg er høflig, morsom osv. Ikke en ekkel gris. Spørsmålet er bare, hvor frempå kan/bør man være med å vise at man vil knulle? Skal jeg bare brenne alle broer med den effektive "knulle senere?" og se hvordan det går? Anonymkode: 32c55...9ea Vel nå er ikke jeg en «lady», men derimot en perfekt uperfekt mann. Hvis «knulling» er eneste årsak til hvorfor du er på Tinder, burde det stå i profilteksten din slik at du matcher med de «ladies» som søker det samme. Hvis du søker noe mer seriøst burde du fokusere på å bli kjent med de kvinnene du matcher med, så vil nok «knullingen» komme som en naturlig respons på at dere begge er klare for det. Endret 29. september av remix2020 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september Du, TS, er jo en gris, når du kun vil knulle, og attpåtil foreslår sjekketrikset "knulle senere" og tenker det skal bære frukter😂 Håper du har casual på innstillingene så du ikke kaster bort tida til de som faktisk ønsker noe mer seriøst. Hadde jeg snakket med noen på tinder og de slang ut "knulle senere" hadde jeg sletta han selv om jeg faktisk hadde vært ute etter bare casual, for det var utrolig lite klasse over..🤦♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september Som andre påpeker her, du er en gris. Men! Det er damer også 😉 jeg har truffet blink med mange, ved å være direkte uten å være vulgær. Det er en ærlig sak å bare ville ligge, veldig mange damer som også er interessert i dette. Evt er det greit å ha noe useriøst mens man leter etter noe seriøst. Har også erfart at kvinner kan være minst like vulgær som menn ved første melding. Fortsett og vær hyggelig og morsom, men du må tørre å være åpen på en respektfull måte. Det kan fort bli unmatche, men så var det da heller ingen match i utgangspunktet. Godt å få det avklart raskt. Er en forskjell på å være en gris og en ekkel gris Anonymkode: b566c...17d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september Lidhun skrev (53 minutter siden): det skal bære frukter 🤠 Anonymkode: 32c55...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september Ikke kall oss ladies når vi er damer, ikke be om input når du kan si innspill, ikke si knulle senere. Kort sagt, ikke vær noe av det du er. Men er jo fremgang at du ikke skrev "fuck you later?" da. Anonymkode: 4b093...c45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Del Skrevet 29. september Hahaha, så rart Anonymkode: 279fd...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Del Skrevet 29. september Bi kvinner vet at menn stort sett er åpne for og ønsker å knulle. Det ligger bestandig inkludert i det å ta kontakt med oss. Det er ikke slik at menn som ikke skriver rett ut at de vil knulle ikke liker knulling. Stort sett liker og de knulling så godt at de er klare for det så fort en kvinne de viser interesse for er klar for det. Det du som mann må klare er derfor å få kvinner til å ønske å knulle deg. Det er en mer krevende prosess enn å skrive "knulle?". Gidder du ikke den innsatsen kan du kjøpe deg en fleshlite. Anonymkode: 4cf99...aa5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #14 Del Skrevet 29. september Vi kvinner * Anonymkode: 4cf99...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #15 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bi kvinner vet at menn stort sett er åpne for og ønsker å knulle. Det ligger bestandig inkludert i det å ta kontakt med oss. Det er ikke slik at menn som ikke skriver rett ut at de vil knulle ikke liker knulling. Stort sett liker og de knulling så godt at de er klare for det så fort en kvinne de viser interesse for er klar for det. Det du som mann må klare er derfor å få kvinner til å ønske å knulle deg. Det er en mer krevende prosess enn å skrive "knulle?". Gidder du ikke den innsatsen kan du kjøpe deg en fleshlite. Anonymkode: 4cf99...aa5 Enig og veldig godt forklart og et tips TS (og mange andre) bør ta til seg. Anonymkode: ed7d1...39e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): kjøpe deg en fleshlite. Hadde en fra Temu. Den revna. Anonymkode: 32c55...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september Tror konklusjonen fra oss ladies er at det ikke blir noen input på TS 😅 Anonymkode: 4b093...c45 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror konklusjonen fra oss ladies er at det ikke blir noen input på TS 😅 Anonymkode: 4b093...c45 Greit, dere vinner! Den nye fleshlighten vil få svi for dette. Anonymkode: 32c55...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #19 Del Skrevet 30. september Menn som bare går rundt og vil knulle, ikke får napp noe sted og sitter og troller som det på KG er vel i den situasjonen helt selvpåført og kan se langt etter at noen kvinner gidder. Ta deg sammen og bli et skikkelig menneske! Kjøp deg dokke. M50 Anonymkode: a373d...6a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #20 Del Skrevet 30. september Hvis du vil knulle får du åpne lommeboka og invitere på bedre middager og drinker på fine barer. Skru på sjarmen. Anonymkode: 936a1...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå