AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september En venninne ga snap navnet mitt til en fyr,med min tillatelse selvsagt. Han tok imot tydeligvis og la meg til. Men så er det crickets 😂 Hva gjør jeg her!? Skal jeg vente til han sier noe eller skrive noe selv? Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke sier noe.. dette var i går liksom… Og hva sier man i denne situasjonen? «Hei,skjer’a?» fy søren 🤪 Anonymkode: 98327...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Helt idiotisk. Jeg hadde sagt det til din venninne, så får hun ev gi fyren et spark bak. Under forutsetning av at han var den som spurte i utgangspunktet. Anonymkode: e067e...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invndrr Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Skriv noe selv. Hvorfor vente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Invndrr skrev (9 minutter siden): Skriv noe selv. Hvorfor vente Ja men jeg syns det er så kleint. Hva skriver man i en sånn situasjon? 😅 Anonymkode: 98327...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invndrr Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men jeg syns det er så kleint. Hva skriver man i en sånn situasjon? 😅 Anonymkode: 98327...689 Mest sannsynlig så synes han også det er meget kleint. Du kan sikkert begynne med hei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september "Hei, hatt en fin helg?" Anonymkode: 953b6...2ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september Prøv med et «Hei», så er dere i gang. Ikke gjør alt så jækla vanskelig Anonymkode: 06274...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september Hvor gamle er dere? 12-13 år? Anonymkode: 66e68...2fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor gamle er dere? 12-13 år? Anonymkode: 66e68...2fe Nei, de er for unge for snap Anonymkode: 98327...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei, de er for unge for snap Anonymkode: 98327...689 13 års grense på snapchat. Kjenner uansett 8-9 åringer som har det. De fleste med smart tlf har snap. Men tenkte på problemstillinger i HI Anonymkode: 66e68...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): En venninne ga snap navnet mitt til en fyr,med min tillatelse selvsagt. Han tok imot tydeligvis og la meg til. Men så er det crickets 😂 Hva gjør jeg her!? Skal jeg vente til han sier noe eller skrive noe selv? Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke sier noe.. dette var i går liksom… Og hva sier man i denne situasjonen? «Hei,skjer’a?» fy søren 🤪 Anonymkode: 98327...689 venner vil vel gjengjeldes ??? kan jo være et tankemønster... hjelpe hverandre. nei jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #12 Del Skrevet 30. september " Hei, hyggelig at du ønsket kontakt 🙂. Hvordan var helga?" Anonymkode: 75b0c...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #13 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men så er det crickets 😂 Anonymkode: 98327...689 Hva betyr dette? Anonymkode: 5840e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #14 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva betyr dette? Anonymkode: 5840e...190 Stillhet med lyd fra gresshopper Anonymkode: 75b0c...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #15 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): En venninne ga snap navnet mitt til en fyr,med min tillatelse selvsagt. Han tok imot tydeligvis og la meg til. Men så er det crickets 😂 Hva gjør jeg her!? Skal jeg vente til han sier noe eller skrive noe selv? Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke sier noe.. dette var i går liksom… Og hva sier man i denne situasjonen? «Hei,skjer’a?» fy søren 🤪 Anonymkode: 98327...689 Dette går begge veier. Det kan hende han ikke helt tør å starte samtalen i frykt for å tråkke deg på tærne. Si hei og se hva som skjer. Tiden der kvinner kan forvente at mannfolka skal løpe etter de igjennom ild og tørt gress er over. Det er desverre en ødelagt epoke. Anonymkode: c294a...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #16 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Stillhet med lyd fra gresshopper Anonymkode: 75b0c...a1c Ok, rart uttrykk. Sannsynligvis importert. Her ville "Men så ble det stille" vært langt mer intuitivt. Anonymkode: 5840e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #17 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette går begge veier. Det kan hende han ikke helt tør å starte samtalen i frykt for å tråkke deg på tærne. Si hei og se hva som skjer. Tiden der kvinner kan forvente at mannfolka skal løpe etter de igjennom ild og tørt gress er over. Det er desverre en ødelagt epoke. Anonymkode: c294a...efc Jeg er faktisk uenig etter å ha opplevd dagens datingkultur, hvor mange menn er blitt veldig godt vant til å ikke måtte gi mer innsats enn det som er minimalt nødvendig. I dette tilfellet, dersom kameraten har bedt om snappen, så burde han også klare å innfri den minimale innsatsen som behøves ved å skrive til denne. Hvis det er TS som har vist mest intresse til venninnen for å bli spleiset, er det selvsagt motsatt. Anonymkode: a30cd...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå