Gå til innhold

Har dere noen gang startet Tinder på nytt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slettet kontoen og startet forfra igjen? Første gang man er gjennom appen så er det litt overveldende med alle man skal ha en umiddelbar mening om, og jeg tenker at det egentlig vil være naturlig å ønske å se gjennom alle èn gang til etterhvert 😅 Men er det bare jeg som tenker det? Har noen gjort det eller er det ikke noe man gjør? "Ikke noe man gjør", så mener jeg at mange vil jo få opp meg èn gang til også selvsagt og kanskje kjenne meg igjen. 

Anonymkode: 1242d...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg slettet kontoen og startet en ny noen uker senere med stort sett nye bilder. Treffer på mange av de samme. Men det er jo ofte de samme som dukker opp mange ganger selv uten å starte ny profil også.

Anonymkode: f06b0...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å gjøre det. Liker ikke helt det å måtte ta et valg der og da, liker bedre match i så måte. Har dårlig selvtillit, så har svipet vekk stort sett alle. Så tror jeg må starte på nytt med bedre bilder og bedre selvtillit en eller annen gang..

Anonymkode: 27cbc...6e0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Gjort det mange ganger. 
men de samme dukker jo opp igjen med jevne mellomrom da 

De gjør vel ikke det om man sviper de bort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (5 minutter siden):

Jo

Gjør de det om man har unmatchet noen også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo! Jeg skjønner det ikke. Sveiper bort og sveiper bort men de kommer igjen. Som mygg til lys.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vurderer å gjøre det. Liker ikke helt det å måtte ta et valg der og da, liker bedre match i så måte. Har dårlig selvtillit, så har svipet vekk stort sett alle. Så tror jeg må starte på nytt med bedre bilder og bedre selvtillit en eller annen gang..

Det er akkurat det jeg gjorde også 🥹 Forhåndsdømte meg selv og angrer litt etterpå siden det ikke er opp til meg å bestemme om jeg er god nok. 

Dojakitty skrev (55 minutter siden):

Jo! Jeg skjønner det ikke. Sveiper bort og sveiper bort men de kommer igjen. Som mygg til lys.  

Jøss, det har jeg ikke merket enda. Kanskje jeg etterhvert ser at jeg ikke trenger å få en ny start. 

Anonymkode: 1242d...c52

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjør de det om man har unmatchet noen også? 

Nei, de pleier ikke komme opp igjen.

Anonymkode: 4a68d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann har jeg startet på nytt mange ganger, men kun fordi likes bare kommer de første par timene. Etter det slutter appen å fungere for meg, og jeg prøver på nytt etter en tid.

Anonymkode: 9ad91...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...