Gå til innhold

Hva veier dere som er 165cm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt høyere. 168, veier 56 kg.

Anonymkode: a1a95...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 167 og veier 82 kilo. Jeg er pensjonist og sykler daglig, i tillegg til at jeg vandrer i fjellet, padler, og bruker ikke en eneste type medisin. Jeg elsker hvor funksjonell kroppen min er selv om jeg er en eldre dame. 

Dere som er unge, livet er for kort til å holde på med dette slankegreiene, bli aktiv i stedet!  

Anonymkode: b4ecb...6df

Jeg glemte å si at i dag har jeg vært på epleslang og nå sitter jeg og spiser smuldrepai med masse sukker og fett, og vaniljesaus. 

Anonymkode: b4ecb...6df

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 og 52 kg. Altså innenfor normalvekt, men ønsker å gå opp noen kg og jobber med saken😅

Anonymkode: dc3c6...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54-55 høres helt perfekt for en på 165. Jeg er 162 og 51-52 er ideelt på meg, gitt en del muskelmasse.

Anonymkode: cd849...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 166 og veier 82. Syns jeg ser helt fin ut. Er finest sånn rundt 75, så holder på å slanke meg ned til det nå. Hvis jeg går ned under 65 mister jeg alt av former. Under 60 ser jeg undervektig ut.

Anonymkode: ed966...3cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære trådstarter, 

Jeg har valgt å stenge tråden på bakgrunn av regelen om at Kvinneguiden ikke tillater tråder som omhandler tanker om spiseforstyrrelser. Selv om vi ikke kan være sikre på om du har faktiske utfordringer relatert til spising, stenges den for å verne om deg og andre som kan befinne seg i en sårbar situasjon. Avgjørelsen tar utgangspunkt i at vi ikke har mulighet til å passe på tråden for å fjerne potensielt skadelige svar, og en annen ting er at vi heller ikke sitter med den nødvendige faglige kunnskapen for å gjøre reelle vurderinger av innkommende tips og råd.

Du oppfordres heller til å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De har bred erfaring med spiserelaterte utfordringer, og kan kontaktes på chat, e-post eller telefon. Alternativt kan man også kontakte Mental Helse gjennom deres hjelpetelefon på tlf. 116 123, eller nettsiden deres sidetmedord.no. Tjenesten er anonym, kostnadsfri, tilgjengelig hele døgnet og deres medarbeidere har taushetsplikt. Snakk også gjerne med din fastlege for profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine.

Med omtanke og hilsen Christina82, mod

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...