Gå til innhold

Gjør dette hvis du har mindreverdighetskomplekser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har blitt mobbet hele livet. Av forskjellige mennesker. Jeg utstråler sikkert noe som gjør meg til perfekt offer. Tidligere prøvde jeg å være politisk korrekt og "the bigger person". Det funket ikke. I det siste begynte jeg å bite fra meg. Ikke skjult, som TS foreslår, men helt åpent. Kutter av deres forsøk på morsomheter på min bekostning, svarer ærlig og brutalt, konfronterer. Det hjelper. Sånn som i forrige uke da en kollega lo av noe jeg sa. Jeg lot det være full stillhet i noen sekunder, for så å fortsette å snakke om noe helt annet. Vittigheten ble hengende i lufta, og kollegaen ble rød i fjeset. Flaut som faen 🤣

Anonymkode: cb135...98d

Det jeg mener. Rådene man får når det gjelder mobbing hjelper ikke. Derfor ser man at det skjer gang på gang og mobbingen over tid har ikke blitt bedre, men verre! På tide å endre strategi, problemet er at det ikke er lov å si hva som faktisk funker, derfor sier jeg det. Ts 

Anonymkode: f89df...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg bare sier ting som de er. Folk flest opererer med en form for nedsnakking/nedtrykking som er subtil. Hierarki vil det være i verden uansett, så hvorfor ikke klatre oppover selv, istedenfor å bli liggende nede på stigen. Er du ikke enig i at det er mekanismer i samfunnet som avgjør hvor i samfunnet du står? Det synes jeg isåfall er naivt. Jeg bare velger å si sannheten, fordi dette er noe jeg ikke visste selv for noen år siden. Ts

Anonymkode: f89df...e83

Dette er ikke akkurat nye tanker. Les Machiavelli. Hint, dette handler om manipulasjon som brukes mye av psykopater. 

I dating verden kalles det negging. Mange kvinnefiendtlige influensere som snakker om dette her. Bryt ned folk for å få makt og damer.. 

Anonymkode: 3e8fc...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...