Gå til innhold

Kjemisk abort? Eller bare forandring i kroppen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp testet posetiv test på tirsdag fikk veldig svake streker. Jeg testet meg igjen den 26 når jeg skulle ha mensen og ble posetiv og 1-2 på cb. Teste meg igjen den 28 på strimler de ble mye sterkere, etter at jeg kom hjem fra jobb såg jeg to veldig små blod klumper hadde ingen smerter ingen store blødninger heller. Jeg lurer på er dette en kjemisk abort? Eller bare kroppen som ikke er vandt med å gå fra å bruke prevensjon fra 15 års alder til å ta den ut i august i år? 
ser nå at når jeg er på toalettet så er det brunt ikke så mye blo lenger og jeg testet meg med hvor mange dager jeg skulle vært der står det 1-2 på cb igjen og jeg skulle egt vært 5+0 i dag? Føler strimlertestene er like som når jeg testet den 28? Vet bare ikke helt va de små blo klumpene var? Va kun 2 små.

Anonymkode: 4cdb4...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt umulig å si noe om dessverre... 

Anonymkode: fab64...aea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, du må nesten bare vente og se det an. Det kan gå begge veier. Noen opplever ufarlige blødninger tidlig i graviditeten, men noen ganger er det også starten på en abort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt umulig å si noe om dessverre... 

Anonymkode: fab64...aea

Helt i orden tusen takk for svar🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 minutt siden):

Vanskelig å si, du må nesten bare vente og se det an. Det kan gå begge veier. Noen opplever ufarlige blødninger tidlig i graviditeten, men noen ganger er det også starten på en abort. 

Ja, tusen takk for svar uannsett🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke positiv graviditetstest av å slutte på p-piller. Så du har kok vært befruktet ja. Tester man tidlig, før forventet mens, oppdager man hvor mange ganger man bedruktes og det ikke blir noe mer enn det. Ble vel såvidt gravid hver mnd da vi prøvde på begge barna. Men tok 6 mnd før noe ble der inne. Hadde aldri visst det hadde jeg ikke testet tidlig. Så blir man stresset av at naturen går sin gang kan det være lurt å vente på mensen…teste hvis den ikke kommer :)  Så slipper man å tenkte så mye på det.

Anonymkode: f730e...eb5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man får ikke positiv graviditetstest av å slutte på p-piller. Så du har kok vært befruktet ja. Tester man tidlig, før forventet mens, oppdager man hvor mange ganger man bedruktes og det ikke blir noe mer enn det. Ble vel såvidt gravid hver mnd da vi prøvde på begge barna. Men tok 6 mnd før noe ble der inne. Hadde aldri visst det hadde jeg ikke testet tidlig. Så blir man stresset av at naturen går sin gang kan det være lurt å vente på mensen…teste hvis den ikke kommer :)  Så slipper man å tenkte så mye på det.

Anonymkode: f730e...eb5

Ja har hatt p-stav tok den ut i august me prøvde siden da. Fikk mensen som kun varte i 3 dager men va ingen smerter bare sikkelig store blødninger. Og nå har jeg testet den 26 posetiv fra 1-2 på clerablue og sterkere streker enn den 24. har bare hørt at vis du får klumper av blod så er det liksom en kjemisk abort men har ingen smerter som sakt blør heller ikke mye.Er 23 år nå og har gått på det siden jeg var 15 år. Men tusen takk for svar uannsett🌸

Endret av Pretty Princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er strekene i dag? Har du bilde?

Anonymkode: 82af9...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får ikke sendt bilde inn her det står bare sett inn bilde fra URL vet ikke va det er eller sånn linketekst. 

men de er veldig synelig men ikke kjempe sterke du ser dem at det er rosa men er ikke mørkerosa liksom.

ser den ene fra rfsu testen er sterkere enn fra normal  testen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tror jeg fikset det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå fynket det tok bare tid

Nytt notat.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (24 minutter siden):

Du bør slette linkene, navnet ditt kommer opp når man trykker på den. 

Tusen takk fiksa det nå👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som kjemisk. Du kan gå til fastlegen og måle stigning i HCG over 2 dager hvis du ønsker å være sikker.

Det som i alle fall er helt sikkert, er at du ikke får positiv graviditetstest av at kroppen ikke er vant til å være uten prevensjon. Man får kun positiv graviditetstest av HCG, og det er hvis man da er gravid.

Anonymkode: ca8db...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som kjemisk. Du kan gå til fastlegen og måle stigning i HCG over 2 dager hvis du ønsker å være sikker.

Det som i alle fall er helt sikkert, er at du ikke får positiv graviditetstest av at kroppen ikke er vant til å være uten prevensjon. Man får kun positiv graviditetstest av HCG, og det er hvis man da er gravid.

Anonymkode: ca8db...45f

Ja oki då vet eg litt vartfall, men oki det va det jeg trudde selv ved etter bruk av prevensjon men tenkte å ringe legen tilfelle i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjemisk graviditet, ikke kjemisk abort. 

Leit å høre TS, bedre lykke neste gang 🌸

Anonymkode: bcdfe...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

*kjemisk graviditet, ikke kjemisk abort. 

Leit å høre TS, bedre lykke neste gang 🌸

Anonymkode: bcdfe...01a

Takk for svar 🌸 jaja sånnt skjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever man en tidlig spontanabort, så får man jo en full blødning. Ikke bare pittelitt blod samtidig som man har en positiv test. 

Noen kan oppleve en liten blødning under graviditet. Noen kaller det en såkalt "festeblødning", som ikke nødvendigvis er pga egget fester seg, men pga andre faktorer som skjer under en graviditet. Som f.eks hormonendringer. Så å blø litt i starten er ikke helt unormalt.

Så fram til du har fått en ordentlig blødning, og testene ikke lengre viser positivt, så ville jeg ikke antatt noenting som helst enda.

Selv har jeg hatt to kjemiske graviditeter. Begge gangene ble testene svakere og så helt negative rett før jeg fikk en normal eller litt kraftigere mensen.

Hvordan går det i dag Ts, har du begynt å blø?

Anonymkode: 677fc...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Opplever man en tidlig spontanabort, så får man jo en full blødning. Ikke bare pittelitt blod samtidig som man har en positiv test. 

Noen kan oppleve en liten blødning under graviditet. Noen kaller det en såkalt "festeblødning", som ikke nødvendigvis er pga egget fester seg, men pga andre faktorer som skjer under en graviditet. Som f.eks hormonendringer. Så å blø litt i starten er ikke helt unormalt.

Så fram til du har fått en ordentlig blødning, og testene ikke lengre viser positivt, så ville jeg ikke antatt noenting som helst enda.

Selv har jeg hatt to kjemiske graviditeter. Begge gangene ble testene svakere og så helt negative rett før jeg fikk en normal eller litt kraftigere mensen.

Hvordan går det i dag Ts, har du begynt å blø?

Anonymkode: 677fc...2c6

Ja oki, tenkt det va no med festeblødninger og gjør. Men jo går bra har stoppet å blø men har vært av å på men blødningene gjør til at eg ikkje treng bin så er ganske lite, er 5+2 i dag egt via flo appen. Og testene bli sterker for vær dag testet i går og de va enda sterkere enn de jeg la ut her. Og har vært hos legen for å ta blodrøve tilfelle for å sjekk så får svar på mandag❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...