Gå til innhold

Vanskelige følelser etter cucking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre igrunn.

Jeg så på mens min kone elsket med en annen mann forrige helg.

Mens de to "turtelduene" holdt på sendte mannen meg ubehagelige blikk noen ganger, liksom som om han dominerte meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men liksom mysende blikk, som i gamle hollywoodfilmer.

Kona koste seg kan du trygt si. Og hun fikk kjørt seg hardt og godt. Lagde koselyder hele tiden, mer lyder enn jeg har hørt mens vi har elsket.

Etterpå var det litt kleint, men han var ute av døra fort heldigvis.

Kona har lyst til å gjenta "lekestunden", men jeg vil egentlig ikke. Hun er alt for meg, og jeg får vondt inni meg av å si nei, men jeg vet ikke om jeg klarer det igjen. Hun sier hun vil gjøre det med en annen mann, men tok nummeret til denne karen bare i tilfelle.

Hun sier at jeg ikke får ligge med annen dame som "premie", og det gjør meg litt bitter for å være ærlig. Her har hun fått kose seg i et par timer, men jeg skal ikke få lov?

Men det verste er sjalusien. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på blikkene fra fyren. Aldri før har jeg følt meg så ydmyket som jeg gjorde da.

Noen som har noen råd?

Anonymkode: 2cf8e...a31

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre igrunn.

Jeg så på mens min kone elsket med en annen mann forrige helg.

Mens de to "turtelduene" holdt på sendte mannen meg ubehagelige blikk noen ganger, liksom som om han dominerte meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men liksom mysende blikk, som i gamle hollywoodfilmer.

Kona koste seg kan du trygt si. Og hun fikk kjørt seg hardt og godt. Lagde koselyder hele tiden, mer lyder enn jeg har hørt mens vi har elsket.

Etterpå var det litt kleint, men han var ute av døra fort heldigvis.

Kona har lyst til å gjenta "lekestunden", men jeg vil egentlig ikke. Hun er alt for meg, og jeg får vondt inni meg av å si nei, men jeg vet ikke om jeg klarer det igjen. Hun sier hun vil gjøre det med en annen mann, men tok nummeret til denne karen bare i tilfelle.

Hun sier at jeg ikke får ligge med annen dame som "premie", og det gjør meg litt bitter for å være ærlig. Her har hun fått kose seg i et par timer, men jeg skal ikke få lov?

Men det verste er sjalusien. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på blikkene fra fyren. Aldri før har jeg følt meg så ydmyket som jeg gjorde da.

Noen som har noen råd?

Anonymkode: 2cf8e...a31

Stakkars deg.. Høres jævlig ut. Og egoistisk dame som bare tenker på seg selv. 

Anonymkode: 7e6cf...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk med på cuck så da får du stå i det. Eller si at heretter blir det endring. Dette er noe dere to må finne ut av. Ingen andre kan hjelpe deg med hva som er rett for dere.

Anonymkode: 6b354...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo snakke med kona di og si at det ikke var noen god opplevelse for deg. 

Anonymkode: 8e32c...6e7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...