Gå til innhold

Penisen hans lukter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi har vørt sammen i et halvt år nå men merker veldig til lukt i underlivet hans når jeg skal suge han. Har hørt at da kan man gjøre det i dusjen men syntes fortsatt det lukter stamt. Han har egentlig veldig god hygiene! Men han har å unormal stram forrhud, kan det ha noe med det å gjøre?? At han ikke får vasket «hele tissen under huden??» vet at penis lukter litt å at det er normalt men det lukter sikkelig kvalmt..vil ikke såre han, vet ikke Åssen jeg skal si det eller vise han. 

Anonymkode: dbb06...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, vi har vørt sammen i et halvt år nå men merker veldig til lukt i underlivet hans når jeg skal suge han. Har hørt at da kan man gjøre det i dusjen men syntes fortsatt det lukter stamt. Han har egentlig veldig god hygiene! Men han har å unormal stram forrhud, kan det ha noe med det å gjøre?? At han ikke får vasket «hele tissen under huden??» vet at penis lukter litt å at det er normalt men det lukter sikkelig kvalmt..vil ikke såre han, vet ikke Åssen jeg skal si det eller vise han. 

Vil heller ikke gjøre han flau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Forhuden bør dras helt tilbake og vaskes hver gang man dusjer, ellers samler det seg sædrester o.l som lukter. Om det er for trangt kan man gå til legen og få det fikset.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis skal IKKE lukte.....

Svett dag på jobb kanskje, men ikke etter en dusj hvertfall!

Anonymkode: f0bc4...8de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (16 minutter siden):

Ja. Forhuden bør dras helt tilbake og vaskes hver gang man dusjer, ellers samler det seg sædrester o.l som lukter. Om det er for trangt kan man gå til legen og få det fikset.

Åssen kan jeg si at han bør dra til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underliv krever såpevask enten det er mann eller kvinne. 

Anonymkode: c4768...f8c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan be han vaske seg først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med han i dusjen og vask hverandre. Merker du ikke bedring bør du si noe. 

Anonymkode: 14375...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyker han? kan være noe han spiser også. Det er ting som kan påvirke lukt og ja u know

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det så mange måter å si det på? Om man ikke klarer å dra forhuden tilbake må han vel innse selv at han trenger hjelp?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Underliv krever såpevask enten det er mann eller kvinne. 

Nei, virkelig ikke. Ingen såpe så lenge det ikke er en PH vennlig såpe. Å vaske med såpe nedentil hjelper ikke på lukta. Men hvis du vil ha mer lukt eller bakteriell vaginose, værsågod. Kjør på med palmolive, sterilan og lano. Kos deg når du kjenner det begynner å svi. Mmmmmmm hærlig.

Anonymkode: 37a3e...155

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan be han vaske seg først.

Jeg jo at han har god hygiene å han vasker seg. Men hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmm, synes det lukter litt kukost av deg i det siste, tror du bør ta deg en tur til legen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er din partner. Om du ikke kan snakke med ham om slikt som dette blir det et vanskelig samliv. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må dra forhuden tilbake og vaske den. Verre er det faktisk ikke. Kan sikkert bruke mye av rådene du finner her også:

Men det er bare å vaske den som du vasker alt annet på kroppen. ;) 

Anonymkode: 52904...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han må dra forhuden tilbake og vaske den. Verre er det faktisk ikke. Kan sikkert bruke mye av rådene du finner her også:

Men det er bare å vaske den som du vasker alt annet på kroppen. ;) 

Sterk fiskelukt kan komme av at man ikke tørker av snabben etter en ronk.. det trodde jeg alle menn forsto.
Nå trenger ikke nødvendivis "ho med fiskelukt" ha vært utro.. men det kan også komme av gammelgøy..

Altså litt "tørrfisklukt" er jo en hærlig duft det.. men jeg foretrekker og forventer at vi begge skyller vekk "gamle" rester🫠

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bamseklemmer skrev (9 minutter siden):

Sterk fiskelukt kan komme av at man ikke tørker av snabben etter en ronk.. det trodde jeg alle menn forsto.
Nå trenger ikke nødvendivis "ho med fiskelukt" ha vært utro.. men det kan også komme av gammelgøy..

Altså litt "tørrfisklukt" er jo en hærlig duft det.. men jeg foretrekker og forventer at vi begge skyller vekk "gamle" rester🫠

Du vasker deg ikke etter du runker? Det kunne jeg levd lenge med uten å få vite du. Jeg er mann selv og vet godt hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du vasker deg ikke etter du runker? Det kunne jeg levd lenge med uten å få vite du. Jeg er mann selv og vet godt hvordan det fungerer.

Nei, jeg har stor tilgang til tørrfisk..  Jeg skyller alltid av lisskar`n og hendene i vann etter hvert toalettbesøk, etter en ronk og før oralsex.. Så den er konstant kyssbar😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare si noe og det kommer til å være litt sårt, men det er mye verre for han å gå rundt sånn hele livet uten at noen sier noe, eller?

Kan du dra forhuden helt ned? Hvis ikke kan du jo da si noe sånt som "hvordan får du vasket ordentlig, da? Kanskje du bør dra til legen?". Eller bare si det rett ut. "Jeg lurer på om du ikke får vasket ordentlig der nede, kanskje det er fordi du har litt trang forhud?", 

Anonymkode: c19ed...d7c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En penis skal IKKE lukte.....

Svett dag på jobb kanskje, men ikke etter en dusj hvertfall!

Anonymkode: f0bc4...8de

Feil. En penis skal lukte kjønnsorgan, det skal også fitta til en kvinne, men det skal lukte vondt. Han må så klart trekke tilbake forhuden når har dusjet. Har han for trang forhud, må han til legen. 

Anonymkode: 66823...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...