AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #41 Del Skrevet 29. september 2024 Det er ikke bare deg, men du får vel gå på andre typer konserter da? Roligere ting. Jeg bodde på bygda før og gikk bare på klassiske konserter når det var. Hva slags musikk liker du? Anonymkode: 86a09...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #42 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke her på bygda, virker som alle elsker det. Tror jeg må flytte til byen, men har liksom mann og barn her😬 ts Anonymkode: db3a2...367 Hvorfor må du flytte? Jeg bor også på bygda og har null interesse av slike arrangementer, men det plager meg jo ikke at andre koser seg. Lyden er høy og masete, men vi trenger ikke late som om slike fester er hyppige. Det er jo nettopp fordi det sjelden skjer noe at "alle" deltar. Jeg vil tro det er et lite fåtall som faktisk liker musikken, resten slutter opp om et lokalt arrangement og synes det er artig å være ute med venner og kjentfolk. Derfor tolererer de musikken, son de synes er elendig. Anonymkode: 6ef2a...a46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. september 2024 #43 Del Skrevet 29. september 2024 Nei, det er ikke bare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #44 Del Skrevet 29. september 2024 Det er ikke akkurat høykultur 🥴Kan hende at det mangel på tilbud som gjør dette attraktivt. Blir litt som en øde øy med 100 menn og 1 litt småstygg dame. De hadde stått i kø! Anonymkode: 0cfa5...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #45 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke akkurat høykultur 🥴Kan hende at det mangel på tilbud som gjør dette attraktivt. Blir litt som en øde øy med 100 menn og 1 litt småstygg dame. De hadde stått i kø! Anonymkode: 0cfa5...d7b Mange av de som elsker disse festene, har aldri vært utenfor bygda, de tror dette er «top of The world» Anonymkode: db3a2...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 29. september 2024 #46 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg ville heller gått på 10 slike fester enn en kveld i operaen, men jeg har ikke behov for å rakke ned på operaelskere av den grunn. Om du ikke liker det, så foreslår jeg at du lar være å gå på slike arrangement. Du må selv stå for at det ikke er din greie, de andre anser det neppe som noe tap at folk som mistrives ikke er der. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 29. september 2024 #47 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg ser folka jeg vokste opp med fortsatt storkoser seg med bygdefest men kjip musikk og bøtte nedpå øl..... De synes det er årets happening hver gang det skjer. Jeg vet ikke om det er fordi det aldri skjer noe annet? Men jeg kan fint drikke og feste selv, men foretrekker helt annen type musikk og fester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #48 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, du og mange liker det. Jeg klarer ikke å like det. Ikke liker jeg øl, ikke fenger musikken meg og folka oppfører seg som de er 16 hele gjengen, selv om de fleste er 30-50🙈 Anonymkode: db3a2...367 Uff så grusomt at de har det gøy Anonymkode: 701e7...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #49 Del Skrevet 29. september 2024 klarinetta skrev (6 timer siden): Er kanskje ikke så mye annet som skjer der? Da jeg var yngre var sånt gøy, men som voksen? Nei. Herlighet det skjer mye annet også men fok lager gjerne fester sånn de liker det Anonymkode: 701e7...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #50 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bor på bygda og her er det ofte arrangementer og fester som beskrevet over. Jeg er sikker på at 90 prosent av mine sambygdinger elsker dette. Føler meg utenfor og rar som ikke synes det er kult😔 Anonymkode: db3a2...367 De er jo dødsartige! Mye bedre enn fester i byen ! Men du trenger ikke dra hvis du vil da… Anonymkode: 0f8c5...72e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #51 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke akkurat høykultur 🥴Kan hende at det mangel på tilbud som gjør dette attraktivt. Blir litt som en øde øy med 100 menn og 1 litt småstygg dame. De hadde stått i kø! Anonymkode: 0cfa5...d7b Så nedlatende skrevet Anonymkode: 701e7...10d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #52 Del Skrevet 29. september 2024 *Mocca* skrev (3 minutter siden): Jeg ser folka jeg vokste opp med fortsatt storkoser seg med bygdefest men kjip musikk og bøtte nedpå øl..... De synes det er årets happening hver gang det skjer. Jeg vet ikke om det er fordi det aldri skjer noe annet? Men jeg kan fint drikke og feste selv, men foretrekker helt annen type musikk og fester. Eller de liker det🙄 Anonymkode: 701e7...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #53 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mange av de som elsker disse festene, har aldri vært utenfor bygda, de tror dette er «top of The world» Anonymkode: db3a2...367 Så jæv... Fordomsfullt! Kan de ikke være like bra mennesker og ha et like bra liv for det? Man trenger ikke ha vært i 39 utland for å ha et fullverdig liv, skjønner du! Anonymkode: 649ac...96d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 29. september 2024 #54 Del Skrevet 29. september 2024 Det er helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #55 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mange av de som elsker disse festene, har aldri vært utenfor bygda, de tror dette er «top of The world» Anonymkode: db3a2...367 Jeg er vokst opp med disse festene, og selv om jeg i voksen alder bruker mye tid med ulike typer kultur, har skikkelige rølpefester fortsatt en egen plass i hjerte. Mye fordi jeg vet at all kultur har verdi basert på følelsene de skaper, og dels fordi mye «høykultur» skjemmes av publikums arroganse og den pretensiøse tilnærmingen de har til noe som faktisk ikke ment å være overfladisk. Men også for disse festene knytter folk sammen over generasjoner og sosiale settinger. Di behøver ikke like dem, men da må du finne noe annet å knytte deg til samfunnet med. Anonymkode: 91f77...03a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #56 Del Skrevet 29. september 2024 Kanskje det er en unskyldning for å ta seg en fest? Er sikkert ikke så ofte det skjer noe kulurelt i området. Er vell ingen som uironisk hører på sånn musikk til hverdags? Anonymkode: c36bf...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #57 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det er en unskyldning for å ta seg en fest? Er sikkert ikke så ofte det skjer noe kulurelt i området. Er vell ingen som uironisk hører på sånn musikk til hverdags? Anonymkode: c36bf...191 Herregud! Litt trist å være så fordomsfull eller? Kondolerer til deg. Anonymkode: 649ac...96d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #58 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg synes det er supergøy med slike fester innimellom, samtidig som jeg setter pris «finkulturelle» arrangmenter (ikke mitt ord, men slik at de høykulturelle i denne tråden kan henge med). Det ene utelukker ikke det andre, med mindre man bryr seg om hva andre tenker om en. Anonymkode: 26782...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 29. september 2024 #59 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet det skjer mye annet også men fok lager gjerne fester sånn de liker det Anonymkode: 701e7...10d "Herlighet det skjer mye annet også".. du er jo ikke ts, så hva er det egentlig du forsøker å korrigere meg på her? Er du full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 29. september 2024 #60 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller de liker det🙄 Anonymkode: 701e7...10d Det kan hende... Men vi vet samtidig at det er vanskelig å ikke like noe annet, hvis det er det eneste man har rundt seg. Man må ha kunnskap om andre ting finnes for å kunne like andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå