AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #21 Del Skrevet 28. september 2024 Syns noen av sangene er romantiske og da er det koslig. Jeg liker ikke typ russemusikk nork dj opplegg. Anonymkode: 60ba1...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #22 Del Skrevet 28. september 2024 Hateridioter skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at folk liker vanlig musikk, ikke så mye rølpemusikk. Hva er vanlig musikk og hva er rølpemusikk fot deg da? Anonymkode: db3a2...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #23 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg har samme erfaring som deg. Her jeg bor elsker de fleste sånne fester. Og er det lokalrevy holder 99% på å flire seg i hjel, mens jeg sitter og syns det er kjedelig og teit humor. Jeg går på noen slike lokale ting, men festene orker jeg ikke å gå på lengre. Å stå der med en halvliter i hånda og late som om jeg koser meg, gidder jeg ikke. Da blir jeg hjemme, og så får vennene mine her i bygda heller syns at jeg er kjedelig og sær. Anonymkode: ae7c1...5ff 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #24 Del Skrevet 28. september 2024 visp skrev (12 minutter siden): Jeg tror det er fåtallet som liker sånt. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke her på bygda, virker som alle elsker det. Tror jeg må flytte til byen, men har liksom mann og barn her😬 ts Anonymkode: db3a2...367 Jeg kommer fra bygda, men bor i byen (Oslo) og har samme oppfatning som trådstarter: Bygdefolk ELSKER sånne rølpefester med harrymusikk som Plumbo og lignende band! Anonymkode: c1fc3...191 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #25 Del Skrevet 28. september 2024 Nei, du er ikke alene. Er bygdejente, og ser også en sammenheng med Campingfolk. Jeg gremmes av slik festmusikk og teite tekster. Rai Rai.. Anonymkode: 41cc8...2d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #26 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg synes det er helt krise. Det er så mye harry bondedrit og rølp i dette landet at jeg blir helt matt. Anonymkode: 073cc...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #27 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke bare bandene jeg ikke liker, men hele konseptet med folk som heller nedpå litervis med øl, synger med og hopper og spretter. Skulle ønske det fenget meg, men klarer det ikke. ts Anonymkode: db3a2...367 Ja, men da lar du jo bare være å gå? Så finner du på noe annet du liker. Liker du ingenting som er tilgjengelig der du bor, er sannsynligheten stor for at du vil trives bedre med å bo et annet sted. Anonymkode: 08128...d1c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #28 Del Skrevet 28. september 2024 Det er jo ikke sånn at de ikke heller nedpå øl og vaser rundt på utestedene i Oslo heller.... Selv drikker jeg ikke, men jeg klarer helt fint både en rølpefest i en låve og en tur på Aker Brygge, for underholdningens del. Man flytter vel ikke ett sted etter hvordan andre drikker alkoholen sin. Anonymkode: d4b85...0b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #29 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Halvfeite karer som står med kassegitar og synger om damer, traktor og øl etc.. Anonymkode: db3a2...367 Det er jo det folket vil ha. Drikke seg dritings i helgene. Og danse til dansbar musikk. I byene kan man snorte kokain og høre på Arif. Hver sin smak. Anonymkode: 485fd...834 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 28. september 2024 #30 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er vanlig musikk og hva er rølpemusikk fot deg da? Anonymkode: db3a2...367 Vanlig musikk (norske artister): Kaizers, Daniel Kvammen, Morten Abel, Kurt Nilsen, Hellbillies osv Rølpemusikk: Staysman, Vassendgutane, Tix osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #31 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke se at TS har skrevet dette. Kan du opplyse om hvor dette står? Anonymkode: 5dcd1...53c Klarer du ikke se hvor TS har skrevet rølpete, harry og teit? Det virker ganske utrolig med tanke på at du klikket deg inn på denne tråden basert på tittelen. Anonymkode: 25e40...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #32 Del Skrevet 29. september 2024 Elsker sånne fester! Det blir jo så god stemning av det, ingenting i veien med det spørr du meg Anonymkode: bf5a9...697 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 29. september 2024 #33 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bor på bygda og her er det ofte arrangementer og fester som beskrevet over. Jeg er sikker på at 90 prosent av mine sambygdinger elsker dette. Føler meg utenfor og rar som ikke synes det er kult😔 Anonymkode: db3a2...367 Er kanskje ikke så mye annet som skjer der? Da jeg var yngre var sånt gøy, men som voksen? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #34 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Elsker sånne fester! Det blir jo så god stemning av det, ingenting i veien med det spørr du meg Anonymkode: bf5a9...697 Ja, du og mange liker det. Jeg klarer ikke å like det. Ikke liker jeg øl, ikke fenger musikken meg og folka oppfører seg som de er 16 hele gjengen, selv om de fleste er 30-50🙈 Anonymkode: db3a2...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #35 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bor på bygda og her er det ofte arrangementer og fester som beskrevet over. Jeg er sikker på at 90 prosent av mine sambygdinger elsker dette. Føler meg utenfor og rar som ikke synes det er kult😔 Anonymkode: db3a2...367 Jeg elsket bygdefester den gangen jeg gikk på dem. Ikke på grunn av musikken eller rølping, men fordi jeg elsker å danse gammeldans, swing og two-step, og fordi slike fester samlet alle fra 15 år og til 90 til den typen dans og sosialt samvær. Jeg møtte aller helst opp når festen startet og på den måten fikk jeg 3-4 timer sammen med de andre som ville danse og ha en hyggelig kveld. Da fylla inntok festlokalet en time eller to før festen sluttet, var vi som kom tidlig klare til å dra hjem. Anonymkode: 3ef86...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #36 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg trodde noe av konseptet i sånne fester var at det er selvironisk. Typ gjøre narr av selg selv for å være harry. Anonymkode: 63437...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #37 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde noe av konseptet i sånne fester var at det er selvironisk. Typ gjøre narr av selg selv for å være harry. Anonymkode: 63437...bd1 Virker ikke sånn, de elsker det faktisk, så de ER harry Anonymkode: db3a2...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #38 Del Skrevet 29. september 2024 Staysman, Petter Katastrofe, Carina Dahl osv har vel i stor grad overtatt for danseband? Ikke noe for meg, men virker jo som om de gjør god business, så da må det vel være mange som liker rølp, som Staysman kaller musikktypen. Anonymkode: 13a9f...5f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 29. september 2024 #39 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke bare bandene jeg ikke liker, men hele konseptet med folk som heller nedpå litervis med øl, synger med og hopper og spretter. Skulle ønske det fenget meg, men klarer det ikke. ts Anonymkode: db3a2...367 Tja har vært på Bruce sprengning konsert Bryan Adams og der stod må folk å hoppet og var mange som var dritings. De helte øl utover osv. Også kan du se på festivaler i Europa og skjer det. Så å si dette er et norsk bygde fenomen ja da tar du feil Så er nå ikke bare norsk artister det skjer Jeg liker faktisk bedre å dra på lokalet å ta en fest med lokale band og ha det fint med venner å naboer, en alt det såkalte fine andre regner 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #40 Del Skrevet 29. september 2024 Tja, jeg liker ikke slikt. Men kan av og til bli med om venner skal det, klarer å ha det gøy. Det er noe med å klare å finne noe positivt ut av det meste, hverfall å respektere at andre har annen smak, ofte har folk variabel smak også. Jeg koser meg feks både på opera og rocker godt på Metallica konsert. Og i små bygder så drar folk på det som er av fest og morro for å møte folk og ha det gøy, det vil ikke si alle skal rølpe. Jeg har problemer med å forstå at folk elsker musikk og fest med mye bass og teckno, men sitter ikke å synes folk er teite for det. Vær litt raus. Du trenger ikke dra på de festene. Anonymkode: 8cd26...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå