AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Jeg lurer på hvor vanlig det er at personer i forhold søker eventyr på dating apper ol. Er det vanlig å se sånt, jeg kjenner ikke så mye folk..Kan lett ved uhell date noen som er i forhold uten å vite det. Anonymkode: 8cc14...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Ja, mange ganger. Menn med barn og uvitende mor hjemme. Anonymkode: 5ddfc...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Ja, han påsto at han var i et åpent forhold, profilen ble sletta kjapt etterpå Anonymkode: d69db...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Ja, flere ganger. Og ei venninne av meg som chattet litt med en fyr som hun synest virket veldig ok. Hun var nysgjerrig og søkte han på fb, jaggu var han ikke nygift også. Hun konfronterte han, da forsvant han raskt fra dating appen gitt. Ikke så veldig ok allikevel han. Anonymkode: 48c23...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september Herregud så motbydelig. Hadde sakt ifra. Anonymkode: 04f23...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Ja, det har jeg sett eller hørt om mange ganger. Inkludert eksen min, som koste seg på Tinder (venninna mi tok screenshot) da jeg var gravid😆 Anonymkode: 9667b...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå