AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Når ville dere startet å teste? Anonymkode: 8ad1a...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Fredag, var drittlei å tolke streker Anonymkode: 9d3d2...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når ville dere startet å teste? Anonymkode: 8ad1a...14c Du må presisere. Fredagen i går? Eller neste fredag 05.10? Anonymkode: b86d5...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må presisere. Fredagen i går? Eller neste fredag 05.10? Anonymkode: b86d5...f6e 05.10 Anonymkode: 8ad1a...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 05.10 Anonymkode: 8ad1a...14c Da er det 1 uke til IKM og sjansen er stor å få negativ test. Jeg ville testet 3 dager før IKM. Har selv IKM 02.10 og skal teste fra mandagen. Anonymkode: b86d5...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Enig! Jeg har ikm 1.oktober, skal ta en test i kveld 😇 Anonymkode: 0d550...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Hvordan har det gått med testingen? Selv hadde jeg IKM 04.10, men alle tester har vært blendahvite..😔 Anonymkode: 038eb...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan har det gått med testingen? Selv hadde jeg IKM 04.10, men alle tester har vært blendahvite..😔 Anonymkode: 038eb...af2 Gikk ikke denne mnd her heller... krysset fingre for positiv test neste syklus! Anonymkode: 8ad1a...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå