Gå til innhold

Kjæresten ble sur for at jeg laget dørskilt uten han.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke noe mer dramatisk enn at han blir tankefull og eller sier han synes det er trått. Foreks at han må vente med å flytte inn, ikke kan være med oss hele tiden eller det at jeg laget et til døren vår… Som han mener jeg burde ventet med.

Anonymkode: 5550b...5af

Vær litt obs på den siden der av han. 

Jeg har etterhvert fått høre:

-du ser så lite på meg når du har ungene! 

-ungene burde være mer på rommene sine

-du er så opptatt annenhver uke (ja, jeg har to barn!!!)

Og guiltttripping om jeg har besøkt de på morsdagen, eller om jeg bruker noen minutter i døra når jeg leverer de hos far.

Huuuuuuuff, dette orka jeg ikke.

Anonymkode: 859ef...9e4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ærligtalt til alle som sier han er barnslig. Stakkar, han vil bare føle seg inkludert i den lille familien han sikkert har blitt så glad i. Skjønner han godt jeg. Og jeg er alene mor til barn, med en type som enda ikke har flyttet inn. Hadde tatt med han bare for å inkludere dersom det er seriøst😊 regner med det er seriøst hvis han har møtt barna.

Anonymkode: 60131...48c

Leste du dette som TS også skrev på side 2?

«Han sier han allerede kvir seg til farsdag, fordi barna lager tegning til faren sin hos meg før denne dagen.»

Han gruer seg til barna som ikke er hans skal lage tegning til sin far i sitt eget hjem. Jeg skjønner han virkelig ikke.

Endret av Fireflies
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (14 timer siden):

Leste du dette som TS også skrev på side 2?

«Han sier han allerede kvir seg til farsdag, fordi barna lager tegning til faren sin hos meg før denne dagen.»

Han gruer seg til barna som ikke er hans skal lage tegning til sin far i sitt eget hjem. Jeg skjønner han virkelig ikke.

Ja og at han burde bli ringt når hans foreldre skal tilbringe tid med deres barnebarn ( barna til hans søster/bror ) 

Det er som om han ikke forstår at små barn er prioritert høyere enn han. Kanskje i hans verden så burde han bli prioritert først, og så barna etter. Det er veldig selvsentrert og emosjonelt umodent. 

Det er ikke en sånn mann man bør ha, når man ser etter en stefar. Han er IKKE stefar materiale. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje ikke så morro for TS at denne tråden er publisert på KG sine Facebook sider. Den er ganske gjenkjennbar. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (7 timer siden):

Ja og at han burde bli ringt når hans foreldre skal tilbringe tid med deres barnebarn ( barna til hans søster/bror ) 

Det er som om han ikke forstår at små barn er prioritert høyere enn han. Kanskje i hans verden så burde han bli prioritert først, og så barna etter. Det er veldig selvsentrert og emosjonelt umodent. 

Det er ikke en sånn mann man bør ha, når man ser etter en stefar. Han er IKKE stefar materiale. 

Helt enig. Disse tingene er småting i forhold til alle tingene som kommer fremover. Gaver til far, jubileum og alle andre øyeblikk han naturlig må trekke seg litt tilbake fordi han ikke er far.

Dette kommer ikke til å fungere uten massiv terapi.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...