AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Jobbet som vikar i 2008. Var innom i 2009 også, men leder mener jeg ikke har rett på ansinitet før i 2010 då eg startet som lærling. Er det rett? Jobbet ikke hver dag eller fast i 2008-2009, men var innom. .? Anonymkode: 24c65...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Det kan ingen her vite. Det kommer an på selskapets ansiennitetsregler. Det er svært uvanlig å få ansiennitet for under halv stilling. Anonymkode: b26d4...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Om det er i KS/kommunen, så telles all arbeid etter 18 år Anonymkode: 42756...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Jeg jobber i kommunen. Fikk jobber fra helt andre bransjer med som ansiennitet. Selv hadde jeg ikke nevnt noe om arbeid før oppstart i kommune, men han som har med dette å gjøre, hadde søkt på meg, og det ble lagt til 9 år. Anonymkode: e0711...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om det er i KS/kommunen, så telles all arbeid etter 18 år Anonymkode: 42756...a1d Det er kommune Anonymkode: 24c65...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Det kommer an på hvor mye % set tilsvarer at hun har vært innom. Anonymkode: e8e1b...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september Det rette ville vært å lage en godkjent overskrift. Anonymkode: 8c2dc...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jobbet som vikar i 2008. Var innom i 2009 også, men leder mener jeg ikke har rett på ansinitet før i 2010 då eg startet som lærling. Er det rett? Jobbet ikke hver dag eller fast i 2008-2009, men var innom. .? Anonymkode: 24c65...2a8 Enkleste måten å få svar på spørsmålet ditt er om du melder deg inn i en fagforening, og får dem til å hjelpe deg. Her er mye som må vurderes, og ingen kan gi deg fasiten i en tråd på nettet. Anonymkode: 02f46...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå