AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Har fått en del matcher på fb dating, og omtrent samtlige av disse mennene i alder 45-55, bruker denne kysseemojien i meldingene. Hvorfor? Tror de at jeg blir sjarmert? Jeg kjenner de ikke, kjenner de fortsatt ikke etter 10 mld. Blir bare kleint. Anonymkode: 6738e...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Spør disse mennene da vel? Anonymkode: 31b85...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Hvor gammel er du? Føler de i den alderen prøver å være yngre enn de er. Midtlivskrisa eller noe Anonymkode: e99c9...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Herregud. Er dere sosialt tilbakestående? Det er veldig mange i alle aldre som bruker emojis og kysse-emojus etc. "Middelaldrende menn" lever i samme samtid som dere og er ikke levninger fra oldtiden som må følge egne regler. Om du synes det er så forferdelig så sier det mer om deg. 😘 Anonymkode: c2163...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud. Er dere sosialt tilbakestående? Det er veldig mange i alle aldre som bruker emojis og kysse-emojus etc. "Middelaldrende menn" lever i samme samtid som dere og er ikke levninger fra oldtiden som må følge egne regler. Om du synes det er så forferdelig så sier det mer om deg. 😘 Anonymkode: c2163...4ae Man sender ikke 😘 til randoms. Det er forskjellen. At de ikke vet hvordan man bruker emojis riktig. Anonymkode: e99c9...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Er en kysse-emoji galt også nå 😳 Alt man skal henge seg opp i 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Det er et minefelt du aldri kan komme deg ut av. Jeg er en skriver, og fikk god kontakt med mange i den perioden jeg datet. Min naturlige stil er nesten uten emojier, men jeg møtte et par stykker som ikke ville ha det i det hele tatt. Jeg møtte faktisk flere som avsluttet, pga av at jeg virket for tørr, og lite flørtete, både fordi jeg ikke gikk rett på seksualisert prat, og manglende kysse emojier. Kjæresten min skriver som en desp mann på 60, med 😘🔥♥️🕺💃🍆"hehe" , og hele regla. Men hun er god som gull likevel. Kunsten er å lese den andre. Anonymkode: 8129d...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå