AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Jeg dater ei nå som lukter skikkelig nedentil, tidligere partnere har ikke luktet noe spesielt før man har nesa helt ned til, men med hu nå så kommer lukta med en gang trusa går av. har ikke nevnt noe om det til hu da jeg rett og slett ikke vet om det er noe galt eller om det er helt naturlig, alle lukter jo litt forskjellig. hvordan ta dette opp på en skånsom og riktig måte? Vi begge har testet oss fra siste partner, så begge er uten seksuelle sykdommer. jeg har alltid likt å slikke, men denne gangen avsto jeg med å gjøre det, unnskylde det med at jeg vil bli kjent med partner ordentlig før jeg går ned på hun noe hun forsto. Anonymkode: 9072c...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Har du hendene og vaska kølla før dere setter i gang? Bruker dere kondom? Bakterier i underlivet hennes kommer sannsynligvis fra deg. Anonymkode: 20cc2...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Bakteriell vaginose kan det være. Ingen kjønnssykdom , men det kreves behandling . Neste gang du skal omtale daten din så kan du unngå å bruke ordet fitte. Det er vulgært og lite oppfinnsomt Anonymkode: 90113...8ae 10 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg dater ei nå som lukter skikkelig nedentil, tidligere partnere har ikke luktet noe spesielt før man har nesa helt ned til, men med hu nå så kommer lukta med en gang trusa går av. har ikke nevnt noe om det til hu da jeg rett og slett ikke vet om det er noe galt eller om det er helt naturlig, alle lukter jo litt forskjellig. hvordan ta dette opp på en skånsom og riktig måte? Vi begge har testet oss fra siste partner, så begge er uten seksuelle sykdommer. jeg har alltid likt å slikke, men denne gangen avsto jeg med å gjøre det, unnskylde det med at jeg vil bli kjent med partner ordentlig før jeg går ned på hun noe hun forsto. Anonymkode: 9072c...4dc Hun har bakterie sykdom,nokså normalt. Du må si det til henne! Det er litt flaut og veldig sjenerende. Hun må til legen få antibiotika. Anonymkode: a87c9...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May27 Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september Hvorfor legger du ut denne tråden så mange ganger? Kan du ikke bare Google? Finn deg noen andre hvis det er dealbreaker, slutt å plag kvinneguiden med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Æsj. Hvordan orker du det der. Mulig hun vasker seg lite. Dårlig hygiene. Anonymkode: ad531...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Det kalles bakteriell vaginose, og hun får det pga ph forandringer. Det kreves en liten kur for å blir kvitt. Men, hvis dere kun har vært avkledd èn gang sammen, kan det like gjerne være at hun har spist fisk eller reker. Noen tar veldig lukt i av hva de spiser, og det henger i noen dager. Veldig usjarmerende å bruke slike uttrykk du gjør, skjerp deg! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Veldig rart hun ikke kjenner det selv. Hun har som andre sier bakriell vaginose kreves behandlig før det blir bra. Det er ubalanse i skjeden ikke noe smittsomt,men man kjenner gjerne lukten veldig godt. Anonymkode: d4ca9...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #9 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun har bakterie sykdom,nokså normalt. Du må si det til henne! Det er litt flaut og veldig sjenerende. Hun må til legen få antibiotika. Anonymkode: a87c9...948 Kjenner ikke de kvinnene som har BV denne lukten selv? Anonymkode: efb34...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september #10 Del Skrevet 28. september Kanskje hun spiser mye fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #11 Del Skrevet 28. september Hun må komme seg til legen!!! 100% bakteriell vaginose! Det er garantert ikke kun du som skjemmes av lukten… Anonymkode: 5ce73...0a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner ikke de kvinnene som har BV denne lukten selv? Anonymkode: efb34...1d0 Det skulle man tro! Men jobbet med en som hadde det, og var en snakkis på hele jobben før noen til slutt sa noe og hun kom seg til legen. Anonymkode: 5ce73...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skulle man tro! Men jobbet med en som hadde det, og var en snakkis på hele jobben før noen til slutt sa noe og hun kom seg til legen. Anonymkode: 5ce73...0a0 Luktet alle på jobben denne tilstanden? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september PITTY skrev (3 timer siden): Kanskje hun spiser mye fisk? At du gidder å ta bryet med med å skrive disse unyttige og billige kommentarene dine. Ta deg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Æsj. Hvordan orker du det der. Mulig hun vasker seg lite. Dårlig hygiene. Anonymkode: ad531...a2a Har ingenting med dårlig hygiene å gjøre. TS, sannsynligvis bakteriell vaginose. Kanskje hun ikke merker det selv for en eller annen grunn. Hvis du har lyst å fortsette relasjonen, ville jeg kanskje tatt det opp med henne. Anonymkode: c7970...20a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 28. september #16 Del Skrevet 28. september Ref den middagstråden. Hvis det ikke er greit å si til daten sin at maten ikke smakte så godt, hvordan skal du si til daten at musa lukter surt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #17 Del Skrevet 28. september Slapp av. Snart lukter dere likt. Anonymkode: fc467...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. september #18 Del Skrevet 28. september Be henne om å smake selv 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #19 Del Skrevet 28. september Vanskelig. Tror kanskje jeg bare hadde dumpet, med mindre du føler det er drømmedama. Lettere slik, så blir det ikke ditt problem lenger Anonymkode: e3866...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. september #20 Del Skrevet 28. september Et kvinnelig underliv som lukter fisk er hundre prosent sikkert bakteriell vaginose. Uten unntak! Du må si fra, hun må til legen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå