AnonymBruker Skrevet 28. september #21 Del Skrevet 28. september Det høres ut som svigermor har adhd. Anonymkode: c25d5...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #22 Del Skrevet 28. september Brunello skrev (2 timer siden): Veldig mange, både menn og kvinner, har det slik med svigerforeldre som er på besøk. Grunnen er ganske enkel. De er noe annet enn normalen, og man er ikke like vant med de som egne foreldre (selv om de også kan gå en på nervene). Jeg tror menn er mye bedre til å takle svigerforeldrene enn det damer er. Vi bryr oss rett og slett ikke. En ting er noe annet enn normalen, men enkelte legger igjen folkeskikken hjemme når de kommer på besøk også da. Det blir alltid litt rot når man har besøk, men TS skriver at svigermor legger fra seg epleskrotter og teposer.. Matavfall! Så har du hun som skrev at svigermoren ikke likte katten og oppfordret barna til dyremishandling. Et vennepar av oss hadde besøk av hennes foreldre, mens de fikset opp huset etter brann. "Svigermor" hadde en avtale, og jeg og samboeren ble bedt (tryglet) over på middagsbesøk. "Svigerfar" satt på baken hele kvelden. Han forventet at vi kvinnene gjorde alt, og ble nesten fornærmet når min samboer gikk fra samtalen i sofaen for å be barna om å dempe leken sin, for barna var det jo oss kvinnene som hadde ansvar for, enda vi var opptatt med å lage mat (nå liker jeg og hun å lage mat). Min kamerat og min samboer tok det som en selvfølge at de ryddet opp etter middag, og svigerfar kom med frekke kommentarer hele tiden om hvordan vi lot mennene gjøre husarbeid.. Jeg forsto godt at de ønsket å ha besøk når svigermor var bortreist, for å si det sånn. Så har du min venninnes svigerfar som aldri selv tar initiativ til å treffes, men klager på at de ikke møtes ofte nok. Når de først inviterer han over så har han null interesse av barna, enda de tilbyr å spille brettspill og andre hyggelige aktiviteter. Han klager, stønner og sukker over at de ikke har TV-kanaler, og er de hos han, så står History-channel på så høyt at man ikke kan føre en samtale. Så han vil møtes, for å se på TV? Jeg er veldig heldig med mine svigerforeldre har jeg innsett... Anonymkode: 16b7f...187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartMammaLykke Skrevet 28. september #23 Del Skrevet 28. september Been there done that! min løsning er å holde avstand. Ser henne kun til bursdag og jul. Drar aldri på ferie med henne, eller besøker henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #24 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får sette ned foten med grenser da, tydelig at hun ikke er vant til å ts hensyn til andre. Si ifra hver gang du ser ting. - du glemte en epleskrott i gangen. - du kan ikke bråke når den lille er lagt. - du la igjen en tepose, slike ting gir vond lukt og gris. - hysj, når hun ler for høyt. - spør om hun kan gjøre ditt eller datt når hun ligger på sofaen og du trenger hjelp med noe. - be henne rydde rotet sitt når du rydder andre ting. Helt normal kommunikasjon jeg ramser opp her. Om hun reagerer så får du si at slik er det å leve sammen med andre. Anonymkode: 5a22e...bf9 Dette 👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymkode: b597d...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #25 Del Skrevet 28. september Ingenting av det du skriver hadde irritert meg. Du virker veldig lett irritabel? Anonymkode: 96bcc...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #26 Del Skrevet 28. september Jeg har det litt sånn med min egen mor (men andre ting som irriterer. «Reddes» av at jeg ofte må jobbe etter at ungene er lagt, så har ofte maks 10 min sammen før hun går og legger seg. på dagen sammen med barna er det færre ting som irriterer. Anonymkode: 6b5ae...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet 28. september #27 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du får sette ned foten med grenser da, tydelig at hun ikke er vant til å ts hensyn til andre. Si ifra hver gang du ser ting. - du glemte en epleskrott i gangen. - du kan ikke bråke når den lille er lagt. - du la igjen en tepose, slike ting gir vond lukt og gris. - hysj, når hun ler for høyt. - spør om hun kan gjøre ditt eller datt når hun ligger på sofaen og du trenger hjelp med noe. - be henne rydde rotet sitt når du rydder andre ting. Helt normal kommunikasjon jeg ramser opp her. Om hun reagerer så får du si at slik er det å leve sammen med andre. Anonymkode: 5a22e...bf9 dette er ikke normal kommunikasjon 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #28 Del Skrevet 28. september Mannen din kan rydde etter henne. Eller gi henne beskjed om hvor søppelbøtta er henne. Han kan også gå inn til barnet og få det til å sove igjen hver gang moren bråker. Eller be moren om å ikke bråke. Anonymkode: 0fa9a...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå