Gå til innhold

Pusse tenner med ONS sin tannbørste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekkelt, ja. I sånne tilfeller tar jeg tannkrem på fingeren og pusser så godt jeg kan på den måten. 

Anonymkode: 6b488...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vel sutta og slikket overalt på hverandre (på KG har jeg lært at noen til og med slikker hverandre i rompa på første date) så da er tannbørste ganske uskyldig vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (14 minutter siden):

Er det eklest med penisen eller tannbørsten hans i munnen (om man tenker bakterier)?

Tannbørsten. Omtrent 100 millioner bakterier kan lure på en avdekket tannbørste! Noen bakterier, som E. coli, kan forårsake diaré mens andre, som stafylokokker, kan forårsake hudinfeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 28.9.2024 den 12.31):

Å låne tannbørsten til andre er ekstremt ekkelt, bare tenk på alle basillene 🤢

Tenk på alle basillene når man kysser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (22 timer siden):

Tannbørsten. Omtrent 100 millioner bakterier kan lure på en avdekket tannbørste! Noen bakterier, som E. coli, kan forårsake diaré mens andre, som stafylokokker, kan forårsake hudinfeksjoner.

Det er nokkbare farlige bakterier på ens tannbørste om eieren av tannbørsten er syk. Vis de er friske så er det ikke så farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, man har hat sex, men kan ikke låne tannbørste? 🤦‍♀️ kan tenke meg mye mer griserier under sex enn ved å låne tannbørsten til personen du hadde sex med egentlig.. 

Anonymkode: 4a053...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frutiger fisk skrev (1 time siden):

Det er nokkbare farlige bakterier på ens tannbørste om eieren av tannbørsten er syk. Vis de er friske så er det ikke så farlig

Det er nok helt riktig. Sine egne bakterier er ikke farlig. Disse trenger vi,men spørsmålet er av hvor mange andre sine bakterier man trenger. Lett å bli syk ved å dele ting som tannbørste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

altså, man har hat sex, men kan ikke låne tannbørste? 🤦‍♀️ kan tenke meg mye mer griserier under sex enn ved å låne tannbørsten til personen du hadde sex med egentlig.. 

Anonymkode: 4a053...4bb

Men er ikke dette bakterier tenkt ifra naturen? Tenker at det å klaske to kjønnsorganer sammen er ganske naturlig og da med de bakteriene som følger med. Samleie har vi hatt siden tidenes morgen. Dele tannbørste har vi ikke hatt så lenge. Det er mer unaturlig med tanke på bakterier. Det er også ekstremt mye mer bakterier i munnen enn på eyt normalt, friskt kjønnsorgan.

Endret av Rosa Gnom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (23 timer siden):

Er det eklest med penisen eller tannbørsten hans i munnen (om man tenker bakterier)?

Uten tvil tannbørsten.

Jeg går heller uten tannpuss enn å låne andre sin. Fy faen.

Anonymkode: 2f0bc...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uten tvil tannbørsten.

Jeg går heller uten tannpuss enn å låne andre sin. Fy faen.

Anonymkode: 2f0bc...09a

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 minutter siden):

Enig med deg.

. .  men å skrape kukosten av et skittent kjønnorgan med tenna er greit ?

Anonymkode: c605e...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

. .  men å skrape kukosten av et skittent kjønnorgan med tenna er greit ?

Anonymkode: c605e...3d0

Det har jeg ikke sagt. Men googlet, og det er langt flere og verre bakterier på en tannbørste.

Problemstillingen er mer artig når man ser på det i forbindelse med annen hygiene. Eksempelvis de som ikke vil bruke et håndkle to ganger fordi håndkle har berørt kjønnet, mens oralsex er helt greit.

Endret av Brunello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...