AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #21 Del Skrevet 29. september 2024 Ekkelt, ja. I sånne tilfeller tar jeg tannkrem på fingeren og pusser så godt jeg kan på den måten. Anonymkode: 6b488...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. september 2024 #22 Del Skrevet 29. september 2024 De har vel sutta og slikket overalt på hverandre (på KG har jeg lært at noen til og med slikker hverandre i rompa på første date) så da er tannbørste ganske uskyldig vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. september 2024 #23 Del Skrevet 29. september 2024 Er det eklest med penisen eller tannbørsten hans i munnen (om man tenker bakterier)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. september 2024 #24 Del Skrevet 29. september 2024 Det er jo helt innforjævlig ekkelt jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 29. september 2024 #25 Del Skrevet 29. september 2024 Brunello skrev (14 minutter siden): Er det eklest med penisen eller tannbørsten hans i munnen (om man tenker bakterier)? Tannbørsten. Omtrent 100 millioner bakterier kan lure på en avdekket tannbørste! Noen bakterier, som E. coli, kan forårsake diaré mens andre, som stafylokokker, kan forårsake hudinfeksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frutiger fisk Skrevet 30. september 2024 #26 Del Skrevet 30. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 28.9.2024 den 12.31): Å låne tannbørsten til andre er ekstremt ekkelt, bare tenk på alle basillene 🤢 Tenk på alle basillene når man kysser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frutiger fisk Skrevet 30. september 2024 #27 Del Skrevet 30. september 2024 Rosa Gnom skrev (22 timer siden): Tannbørsten. Omtrent 100 millioner bakterier kan lure på en avdekket tannbørste! Noen bakterier, som E. coli, kan forårsake diaré mens andre, som stafylokokker, kan forårsake hudinfeksjoner. Det er nokkbare farlige bakterier på ens tannbørste om eieren av tannbørsten er syk. Vis de er friske så er det ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #28 Del Skrevet 30. september 2024 altså, man har hat sex, men kan ikke låne tannbørste? 🤦♀️ kan tenke meg mye mer griserier under sex enn ved å låne tannbørsten til personen du hadde sex med egentlig.. Anonymkode: 4a053...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #29 Del Skrevet 30. september 2024 Frutiger fisk skrev (1 time siden): Det er nokkbare farlige bakterier på ens tannbørste om eieren av tannbørsten er syk. Vis de er friske så er det ikke så farlig Det er nok helt riktig. Sine egne bakterier er ikke farlig. Disse trenger vi,men spørsmålet er av hvor mange andre sine bakterier man trenger. Lett å bli syk ved å dele ting som tannbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #30 Del Skrevet 30. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (59 minutter siden): altså, man har hat sex, men kan ikke låne tannbørste? 🤦♀️ kan tenke meg mye mer griserier under sex enn ved å låne tannbørsten til personen du hadde sex med egentlig.. Anonymkode: 4a053...4bb Men er ikke dette bakterier tenkt ifra naturen? Tenker at det å klaske to kjønnsorganer sammen er ganske naturlig og da med de bakteriene som følger med. Samleie har vi hatt siden tidenes morgen. Dele tannbørste har vi ikke hatt så lenge. Det er mer unaturlig med tanke på bakterier. Det er også ekstremt mye mer bakterier i munnen enn på eyt normalt, friskt kjønnsorgan. Endret 30. september 2024 av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #31 Del Skrevet 30. september 2024 Brunello skrev (23 timer siden): Er det eklest med penisen eller tannbørsten hans i munnen (om man tenker bakterier)? Uten tvil tannbørsten. Jeg går heller uten tannpuss enn å låne andre sin. Fy faen. Anonymkode: 2f0bc...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. september 2024 #32 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uten tvil tannbørsten. Jeg går heller uten tannpuss enn å låne andre sin. Fy faen. Anonymkode: 2f0bc...09a Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #33 Del Skrevet 30. september 2024 Brunello skrev (2 minutter siden): Enig med deg. . . men å skrape kukosten av et skittent kjønnorgan med tenna er greit ? Anonymkode: c605e...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. september 2024 #34 Del Skrevet 30. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): . . men å skrape kukosten av et skittent kjønnorgan med tenna er greit ? Anonymkode: c605e...3d0 Det har jeg ikke sagt. Men googlet, og det er langt flere og verre bakterier på en tannbørste. Problemstillingen er mer artig når man ser på det i forbindelse med annen hygiene. Eksempelvis de som ikke vil bruke et håndkle to ganger fordi håndkle har berørt kjønnet, mens oralsex er helt greit. Endret 30. september 2024 av Brunello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå