AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Jeg har en elsker, vet ikke veldig mye om han annet enn at jeg syns han er veldig seksuelt tiltrekkende for meg og sikkert mange andre. Jeg vil ikke ha forhold med en som han, fordi han er sånn som jeg tenker alle vil ha og regner med han kan finne noe bedre om han skulle ville ha et forhold med noen og jeg orker ikke... Så det er bare bra sex. Nå begynner jeg bli redd jeg får følelser og det orker jeg ikke heller. Hvordan klarer dere som har fwb forhold ekker en ff å unngå følelser? Ting er på en måte i god balanse som de er, trenger ikke byrden av følelser. Jeg føler vi begge er litt passe avvisende for å holde det på et nivå. Treffer andre også, men har egt ikke behov/lyst til det, er egentlig en kvinne som trenger bare en mann. Opplever situasjonen noe forvirrende. Noen tips? Anonymkode: c578b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Tror det er veldig lett å utvikle følelser i et sånt forhold. Gjorde også det og jeg har sagt til meg selv at aldri mer skal jeg ha noe sånt forhold igjen. I dette forholdet var det også enormt tiltrekning og LYST. Er fort å forveksle disse følelsene med forelskelse og kjærlighet. Ble en del rot i hodet mitt en stund gitt. Anonymkode: 49210...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror det er veldig lett å utvikle følelser i et sånt forhold. Gjorde også det og jeg har sagt til meg selv at aldri mer skal jeg ha noe sånt forhold igjen. I dette forholdet var det også enormt tiltrekning og LYST. Er fort å forveksle disse følelsene med forelskelse og kjærlighet. Ble en del rot i hodet mitt en stund gitt. Anonymkode: 49210...3d6 Ja. Hittil prøver jeg å overbevise meg selv at jeg er forelsket I sexen. That's it. Så tenker jeg at jeg sikkert ser jeg han snart ute et sted med en pen dame hengende etter seg. Og prøver å fremstille meg hvordan det vil føles. Har tenkt det kan sikkert være smart å gi seg mens leken fortsatt er god. Anonymkode: c578b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Hva er galt med forelskelse og følelser? Anonymkode: 1598f...d06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september Skjønner ikke helt spørsmålet? Er jo ikke sånn at man automatisk får følelser bare fordi man har bra sex. Ellers er det vel sånn at noen kobler sex og følelser mye sterkere en andre. Anonymkode: 63094...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skjønner ikke helt spørsmålet? Er jo ikke sånn at man automatisk får følelser bare fordi man har bra sex. Ellers er det vel sånn at noen kobler sex og følelser mye sterkere en andre. Anonymkode: 63094...304 Nei men jeg må like den jeg har sex med, og lett at det blir til mer enn liker, vil plutselig beholde. Jeg har sjelden sex med noen jeg ikke liker i hvertfall ikke mer enn en gang. Anonymkode: c578b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva er galt med forelskelse og følelser? Anonymkode: 1598f...d06 Ingenting men blir bare en teit komplikasjon i et forhold som skal bare være sex. Anonymkode: c578b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er galt med forelskelse og følelser? Anonymkode: 1598f...d06 Ikke noe galt i det.. jeg ser på det er en stor fordel, for sexen gir mere mening.. Ikke minst for nytelsen sin del, mere klining som er gøyere, og oftere sex🥰 Så uten følelser.. blir temmelig trist, kaldt og følelsesløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #9 Del Skrevet 28. september Ikke heng sammen utenom sexen ,ikke ha kontakt utenom å avtale møter, og ikke sov sammen. Anonymkode: 12507...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #10 Del Skrevet 28. september Bare ha sex. Dra. Ingen kosing eller film eller mat sammen. Ikke kyss utenom sex, hold kontakten kun til møter om sex Anonymkode: 4ec62...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #11 Del Skrevet 28. september Har aldri hatt sex uten følelser. Synes det høres mer ut som noe prostituerte driver med. Anonymkode: 1598f...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har aldri hatt sex uten følelser. Synes det høres mer ut som noe prostituerte driver med. Anonymkode: 1598f...d06 Hørt om seksuell opphisselse? Både kvinner og menn har lyster og trenger sex. Anonymkode: c578b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Har aldri hatt sex uten følelser selv. Anonymkode: 3f5e9...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september Litt drevne kvinner bytter ut elskeren hver tredje måned. Det er tiden det tar for ham å forelske seg. Anonymkode: 71220...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Litt drevne kvinner bytter ut elskeren hver tredje måned. Det er tiden det tar for ham å forelske seg. Anonymkode: 71220...1b2 Nei, for menn tar det bare noen sekunder. Anonymkode: a8c54...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå