Gå til innhold

Hvordan få menn til å slutte og se på meg som et sexobjekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Rart å høre at utsendet jeg ønsker meg  og oppmerksomheten jeg har hatt lyst på, blir et tungt liv for noen.

Om du er pen, er du pen. Søt-pen, er det så mye forskjell? Å ikke være pen betyr at ingen menn kommer, så det at menn liker deg er et godt utgangspunkt, selv om du må avslå drittsekkene og fortsette livet der, til du møter de fine for de vil bestandig være ferre av, for det er dine personlige fininger, de som er ment for å passe ekstra godt med deg. 

Ikke gi opp på grunn av de ekle.

Anonymkode: 45066...93b

Skjønner det virker "søkt". Men det er ikke en behagelig følelse å ha masse stive kuker rundt deg. Når en vil bli elsket. 

Jeg gikk til en viss grad være i fred når jeg var i langt forhold og gikk med ring på fingeren. 

Men da også kommentarer på pupper og rumpe, hjerter og plystring... 

Jeg vil at noen elsker meg for den jeg er...  Jeg er mye mye mer enn en "sex dronning" 🙎‍♀️

Anonymkode: 56fbc...b10

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner det virker "søkt". Men det er ikke en behagelig følelse å ha masse stive kuker rundt deg. Når en vil bli elsket. 

Jeg gikk til en viss grad være i fred når jeg var i langt forhold og gikk med ring på fingeren. 

Men da også kommentarer på pupper og rumpe, hjerter og plystring... 

Jeg vil at noen elsker meg for den jeg er...  Jeg er mye mye mer enn en "sex dronning" 🙎‍♀️

Anonymkode: 56fbc...b10

Beklager, forstår den er kjempe ubehagelig for jeg ser for med meldinger man kan ignorere, eller folk man kan tenke ånei han der, holder denne samtalen kort eller skynter meg i motsatt retning, menn man kan diskutere som æsj tor han er guds gave til kvinner. Tenkte ikke på at du får en stor masse og spesifikt dem uten filter som sier ting på upassende tider og som jakttar og gjør fysiske fremsteg som masse fulle skummle menn. Beklager om jeg skildrer det feil.

Det er fint du hadde et langt forhold, håper det var et godt et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme faktisk. Vet ikke om jeg egentlig er så vakker, men jeg tror jeg har litt sensuell/sexy utstråling, i tillegg til at jeg er morsom og tar vare på kroppen (heldig med figuren fra naturen side i tillegg). Jeg er høyt utdannet og har en veldig laid back personlighet og kan prate med "alle". Får masse skryt for den også, men menn tør sjeldent satse på meg.

Jeg har funnet ut at problemet som regel er 1 av 2 ting:

1. Jeg møter opptatte menn tilfeldig gjennom jobb/hobby/venner av venner. Vi får en god kjemi, de har det dårlig i forholdet og får det til å høres ut som om de nå vil gå pga meg, men ender til slutt opp med å bli i forholdet allikevel. Ikke skjønner jeg at folk på død og liv skal bli i forhold de er så misfornøyde med, men man bør i hvert fall styre unna opptatte menn. Jeg har ikke fått slike relasjoner "med vilje", det er bare sånt som har skjedd over tid.

2. Single menn som ikke tror på at jeg er slik jeg fremstår. Det er for godt til å være sant eller jeg kommer til å være utro på et tidsrom etc. Så ender de kanskje opp med å være utro selv fordi de føler seg mindreverdige fordi en mann flørtet med meg på byen, selv om jeg ikke responderte på det. 

Anonymkode: 85b37...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva har du å tilby?

Anonymkode: 5257d...31f

Svært relevant spørsmål, ja.

TS, hva HAR du egentlig å tilby, bortsett fra ytre skjønnhet og seksuell utstråling?

Noen kvinner er nærmest dømt til å bli betraktet som knulledukker, og det er jo fordi de ikke fremstår med andre og dypere kvaliteter. 

Anonymkode: 66d84...8cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å bli 40-50.

Nyt. Det tar plutselig slutt.

Anonymkode: 6adbe...832

Not really. Er 42 og får fremdeles masse oppmerksomhet både fra alle aldersgrupper 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: abee0...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

TS, hva HAR du egentlig å tilby, bortsett fra ytre skjønnhet og seksuell utstråling?

Noen kvinner er nærmest dømt til å bli betraktet som knulledukker, og det er jo fordi de ikke fremstår med andre og dypere kvaliteter. 

Er dere dumme?

Dette også, en mann som snakker sånn om andre har åpenbart ingen dype kvaliteter selv! 😭😂 Hadde glatt dumpet en som snakket sånn til noen, fyttirakkern

Tenk litt lenger neste gang, krever ikke mye å ikke være en idiot. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper å bli 40-50.

Nyt. Det tar plutselig slutt.

Anonymkode: 6adbe...832

Skrevet av en mann. 😂

Hilsen dame som dessverre får enda mer seksuell oppmerksomhet etter fylte førti 🙄

Anonymkode: a0152...f43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer aldri til å endre seg. Kvinner og menn objektivisere hverandre støtt og stadig. Helt naturlig

Anonymkode: af0c2...0ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg opplever at alle menn er interessert i meg og vil ha sex med meg, men få som virkelig elsker meg på dypet og ønsket ekteskap. Hvordan få stopp på det? Jeg får alltid høre av menn at jeg fortryllende vakker og at de tenker på meg hver dag, selv fra menn i forhold. Men i løpet av livet har jeg hørt få som sier de elsker meg og ønsker et langt liv med meg. Treffer jeg bare emosjonelt umodne menn, ønsker ikke dagens menn ekteskap eller er det noe galt med meg? Jeg opplever dette som veldig sårt og skremmende, og jeg mister mer og mer tillit til menn. 

Anonymkode: 3df41...116

Dette høres veldig ut som stSunniva fra tiktok.

For å sitere noe av det stStunniva pleier å si på tiktok:

Jeg er så vakker, og alle syns jeg er så digg og pen, og vil ha meg. Og det er kanskje min aller største usikkerhet. At ikke andre skjønner hvor vanskelig det er å være naturlig pen, og digg, og en som alle vil ha.

Ellers går det bra med deg ts?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten er ikke enkelt uansett. Om du finner en som vil satse på deg, kansje tom bli gift, så er det ingen garanti for at ting varer og forblir bra. Men vi må nesten prøve, likevel....

Anonymkode: 15e8a...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ærlighet, lojalitet, struktur, empati, åpenhet og intitiativ. Jeg lager også mye god mat og er flink med barn. Jeg er en som kjemper og aldri gir opp. Jeg synes jeg har mye å tilby, men opplever likevel at menn ser på meg som en knulledukke. Det begynner å plage meg litt, men kanskje jeg utstråler sex og flørting på grunn av mine lekne personlighet og glade vesen. Når jeg går inn i et rom, så snur alle menn seg og stirrer på meg. Hver dag skriver menn til meg at jeg er så fin, og alle menn tror alle vil ha meg, men saker er jo at svært få vil ha ekteskap. Jeg gir snart opp. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg opplever at alle menn er interessert i meg og vil ha sex med meg, men få som virkelig elsker meg på dypet og ønsket ekteskap. Hvordan få stopp på det? Jeg får alltid høre av menn at jeg fortryllende vakker og at de tenker på meg hver dag, selv fra menn i forhold. Men i løpet av livet har jeg hørt få som sier de elsker meg og ønsker et langt liv med meg. Treffer jeg bare emosjonelt umodne menn, ønsker ikke dagens menn ekteskap eller er det noe galt med meg? Jeg opplever dette som veldig sårt og skremmende, og jeg mister mer og mer tillit til menn. 

Les Nietzsche. 

Anonymkode: 6f5f4...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ærlighet, lojalitet, struktur, empati, åpenhet og intitiativ. Jeg lager også mye god mat og er flink med barn. Jeg er en som kjemper og aldri gir opp. Jeg synes jeg har mye å tilby, men opplever likevel at menn ser på meg som en knulledukke. Det begynner å plage meg litt, men kanskje jeg utstråler sex og flørting på grunn av mine lekne personlighet og glade vesen. Når jeg går inn i et rom, så snur alle menn seg og stirrer på meg. Hver dag skriver menn til meg at jeg er så fin, og alle menn tror alle vil ha meg, men saker er jo at svært få vil ha ekteskap. Jeg gir snart opp. TS

Det er normalt at det skal mer til at det er kjærlighet og at mange er åpne for sex selv om de ikke får de romantiske følelsene(Som er helt upersonlige og tilfeldig) 

Du er uheldig med at du må luke ut så mange. Skriver de til deg på dine private sider, meldinger på mobilen osv? Eller er det snakk om app? 

Ikke tro på lovebombere heller, overdrevne ord er noen ganger bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du velger å treffe emosjonelt umodne menn som kun ønsker sex med deg, og lurer på hvorfor du kun treffer på disse mennene. Dette henger ikke på greip. 

Tenk også på signalene du gir ut og hvordan du oppfører deg blant menn. Du får gjerne tilbake den energien du gir ut. 

Anonymkode: 467a5...1c7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 13.56):

Sliter med det samme faktisk. Vet ikke om jeg egentlig er så vakker, men jeg tror jeg har litt sensuell/sexy utstråling, i tillegg til at jeg er morsom og tar vare på kroppen (heldig med figuren fra naturen side i tillegg). Jeg er høyt utdannet og har en veldig laid back personlighet og kan prate med "alle". Får masse skryt for den også, men menn tør sjeldent satse på meg.

1. Jeg møter opptatte menn tilfeldig gjennom jobb/hobby/venner av venner. Vi får en god kjemi, de har det dårlig i forholdet og får det til å høres ut som om de nå vil gå pga meg, men ender til slutt opp med å bli i forholdet allikevel. Ikke skjønner jeg at folk på død og liv skal bli i forhold de er så misfornøyde med, men man bør i hvert fall styre unna opptatte menn. Jeg har ikke fått slike relasjoner "med vilje", det er bare sånt som har skjedd over tid.

2. Single menn som ikke tror på at jeg er slik jeg fremstår. Det er for godt til å være sant eller jeg kommer til å være utro på et tidsrom etc. Så ender de kanskje opp med å være utro selv fordi de føler seg mindreverdige fordi en mann flørtet med meg på byen, selv om jeg ikke responderte på det. 

Jeg opplever at mange menn kan bli veldig imponert over karriren min og hva jeg gjør. Jeg er ganske suksessfull og kjent i visse kretser. Men så opplever jeg faktisk at en del også blir intimiderte av det samme, at de egentlig ikke er så bekvemme med en suksessfull dame som tjener mye penger selv osv. Dette trodde jeg var en myte, men etter at jeg ble single, og fra andre suksessfulle venninner, ser jeg dessverre at det stemmer litt.
De vil GJERNE ligge, men jeg føler en del tenker at jeg er for selvstendig til at jeg trenger et forhold.

Anonymkode: 98e48...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 13.56):

I nummer 1 er det snakk om opptatte menn? Hvorfor tenkte du det var lurt å tro på utro menn fra starten av? Gjør han det mot henne, gjør han det mot deg. 

2. Jeg tror du utifra punkt 1 ikke har det beste filteret på menn. Det vil aldri være for godt til å være sannt for noen som selv er en god person. For mange er det en selvfølge å kunne ha gode egenskaper i tilegg til å være lojal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg opplever at mange menn kan bli veldig imponert over karriren min og hva jeg gjør. Jeg er ganske suksessfull og kjent i visse kretser. Men så opplever jeg faktisk at en del også blir intimiderte av det samme, at de egentlig ikke er så bekvemme med en suksessfull dame som tjener mye penger selv osv. Dette trodde jeg var en myte, men etter at jeg ble single, og fra andre suksessfulle venninner, ser jeg dessverre at det stemmer litt.
De vil GJERNE ligge, men jeg føler en del tenker at jeg er for selvstendig til at jeg trenger et forhold.

Anonymkode: 98e48...791

Snakk med menn om det. Ikke ligg med noen før det er etablert hvordan du er og hva du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...