Gå til innhold

Fetisj Dating

Annonym89

Anbefalte innlegg

Har man først en fetish er den oftest vanskelig å undertrykke. Så blir man sammen med noen som ikke deler den fetishen vil man gjerne enten savne den sterkt, eller forsøke å få partner til å bli med på den likevel. Å bare skulle legge det vekk kan bli en trykk-koker som sprenger til slutt, også gjør man det likevel, kanskje bak ryggen på partner.

Sånn sett synes jeg det er topp å komme tidlig med seksuelle preferanser som er viktige for en i en relasjon. Særlig om det er litt utenfor A4, så det er mindre sjans for at man deler den. Litt tidlig å snakke om sex med en gang, men bør være såpass tidlig at man ikke har rukket å få sterke følelser, tilfelle man ikke er kompatible. Da kaster heller ingen bort hverandres tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonym89 skrev (57 minutter siden):

han hintet om jeg inte kan barbere jag 🙀 liker jenta er hårig… happy ?😵

Det er da ikke en fetisj vel 😅🤭 bare en preferanse, eller?

Men uansett. Hvis han vet at han kun er interessert i en kvinne som ikke barberer seg, så er det vel bare bra å være tydelig om det. Hvis du foretrekker å barbere så kan dere droppe hverandre!

Anonymkode: be76b...399

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er da ikke en fetisj vel 😅🤭 bare en preferanse, eller?

Men uansett. Hvis han vet at han kun er interessert i en kvinne som ikke barberer seg, så er det vel bare bra å være tydelig om det. Hvis du foretrekker å barbere så kan dere droppe hverandre!

Anonymkode: be76b...399

Sida jeg ikke er Norsk føles det som jeg velges for mine mørke hårete krop og ikke min persona🙀😵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonym89 skrev (3 minutter siden):

Sida jeg ikke er Norsk føles det som jeg velges for mine mørke hårete krop og ikke min persona🙀😵 

Det er ikke noe som bare føles vel, for menn som sitter og legger ut om sånne ting driter vel egentlig i hvem som sitter på den andre siden av bordet. 

For meg så er det viktig at det er han, og han får ha ting jeg aksepterer og tilpasser meg nettopp fordi det er han. Skjønner jeg at jeg kan byttes ut med hva som helst, så forsvinner jo også min interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, vi snakket begge om våre preferanser og om at det er viktig for oss å matche der.

Anonymkode: a9082...2b1

Det er nok den følsen eg sitter med å , blir valgt for annet end min persona , faktum om eg bliva hårig eller inte er mest relevant for ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man diskutere fetish så bør man inngå en avtale, at den andre ikke tar det ille opp. Det er iallefall min grunnregel.. men også det.. at det vi prater om, forblir hemmelig mellom oss to. Nå kan vi endelig kose oss og ha det gøy sammen🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonym89 skrev (På 28.9.2024 den 10.49):

Har nogle andre oplevet daten starter tidlig hinter til sin Fetisj  , føles det er hoved fokus hans🙀 pippen er eg ikke men vor er grensen.

Han dumpet meg og gik tilbaka til sin hårete ex😱🤣 like greit da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...