Gå til innhold

Gi daten en sjangse? Hvordan finne en som meg? Noen tips på lur? (Alenemamma 100%)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikke datet på mange år. 

Hvordan finne en mann som er som meg? 
noe man skal se etter? 
tenker når man chatter en stund før man møtes. 

har møtt en, han er mye tynnere enn jeg er vant med, og han kysser rart. Og det å være inntil en så tynn kropp er helt merkelig. Jeg vil ha en litt lubben.. eller vil dette bare være vanesak? 
han virker veldig på, men han har heller ikke barn og det har jeg. Han er litt annerledes på visse ting som jeg tror vil bli et problem. Og han begynte med love bombing tidlig rett før vi møttes. Jeg tror ikke han har møtt noen andre. Men de hjertene osv gjør meg kvalm. Pga det er fake. 

går det an å sile ut folk og hvordan? Og hvordan finner jeg de som er glad/har humor? Klarer jo å se litt om de feks tar mye snap, men er ikke alle som gjør dette og er ganske stille av seg. 

noen råd til hvordan finne en bra mann? Vet jeg må møte dem, men er litt begrenset hva jeg får til med barn hele tiden. 

Anonymkode: e8001...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gå for hva som helst bare fordi du "burde". Er ikke dette din type, så er det ikke det. Hørtes ikke ut som du liker han her så godt. Da leter du videre til du finner deg en som får deg til å le....på ekte. I stedet for å chatte - be dem ringe feks. Eller treffes.  Da finner du ut om kjemien er der med en gang i stedet for å chatte i evigheten med en som sender deg kleine hjerter før du engang har truffet de. Ikke ta til takke med hva som helst....

Anonymkode: a7c21...aff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vær kritisk som faen! Ting du har lagt merke til allereie no, som du ikkje liker, blir mest truleg mykje verre som eit år eller to!

Helsing ei som har barn 50%, men dei er aller aller viktigast i livet mitt.og som har gått på eit par smeller ved å vere naiv...

Så ikkje ta til takke med kva som helst berre fordi du er redd for å forbli aleine. 

Det du må sjå etter i starten er sjølvsagt kommunikasjon og oppførsel. Som du skriv: love bombing, feks. Deretter blir det viktige å sjå om det er samsvar mellom ord og handling, kor reflektert han er, kan han snakke om vanskelige ting, lytter han, ser han deg? Kor mykje han vil møtast, får du negative "stikk" i enkelte situasjoner, eller kan han kommunisere skikkelig? i Er hans verdiar nokonlunde like dine verdiar?

Og så har du røde flagg som gjer at det berre er å kutte ut med ein gang.. og då er det berre å gjere det, sjølv om det kanskje er kjipt. Det kjem berre til å "backfire" viss du ikkje gjer det.

Dette her er råda eg sjølv skal følge neste gang eg skal date (blir lenge til). Må lære av mine feil. 

Men, barn først, det meste anna blir sekundært ❤️

Lykke til, Ts 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke chatt en stund før dere møtes når utseendet er viktig for deg.

Anonymkode: 88e7e...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...