AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Har datet en stund og regner med vi snart kommer til å ha sex. Kjenner jeg er nervøs for det. Vært i forhold lenge, singel en stund etter vondt brudd og nå møtt en mann jeg virkelig liker. Vil at det skal bli bra for begge. Anonymkode: c7e39...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Klart vi kan det. Skulle nesten trodd vi gutta var mennesker vi også. Jo bedre jeg liker henne, jo høyere skuldre første gang. Selv om det pleier å være veldig fint også. Anonymkode: 29c9b...c85 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Selvfølgelig. Anonymkode: 56275...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Selvfølgelig er menn minst like nervøse. Det er veldig sjarmerende av du er litt nervøs. Det betyr at det betyr noe. Anonymkode: b86ea...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå