AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Hei har en kattunge som straks er 14 uker, så hun er ny hos oss. Neste helg må vi bort og jeg ønsker ikke å la pus være alene. Egentlig heller ikke med tilsyn. Kan pus være hos en venninne av meg mens vi er borte? Anonymkode: 9eb3c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Hun kan ikke være alene når hun er så liten. Hun kan bli passet av din venninne, men det beste vil være om hun bor hos dere. Men det er selvfølgelig bedre at hun er hos din venninne enn at hun er alene. Anonymkode: 898d8...c05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Nei alene er helt uaktuelt. Venninnen min kan ikke komme til oss men kan ha pus hos seg. Er bare redd hun blir stressa i nye omgivelser. den helgen var ikke planlagt at skulle skje Anonymkode: 9eb3c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Takk for svar forresten😊 Anonymkode: 9eb3c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Min erfaring er at det er gøyere å være på pass når de er små enn når de blir eldre. Hvis den fant seg fort til rette hos deg, går det nok greit hos venninnen din dersom hun ikke har huset fullt av innpåslitne barn og andre dyr! Anonymkode: 7b2c0...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at det er gøyere å være på pass når de er små enn når de blir eldre. Hvis den fant seg fort til rette hos deg, går det nok greit hos venninnen din dersom hun ikke har huset fullt av innpåslitne barn og andre dyr! Anonymkode: 7b2c0...e53 Tusen takk for svar nei det har hun ikke heldigvis. Kanskje verdt et forsøk Anonymkode: 9eb3c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Jeg ville latt venninnen passe kattungen hjemme hos seg selv. Det er veldig nyttig senere om kattungen blir vant med å være borte på besøk, så kan dere ta den med dere eller lettere få kattepass. Anbefaler å venne kattungen til å gå med sele i samme slengen, lettere å ha kontroll på de da og når de er vant med sele kan man også lufte de litt ute. Bare pass på at selen sitter stramt nok og følg med, begynner de å rygge ut av selen må man løfte de eller stoppe de med en gang😅 Anonymkode: 01b6e...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ville latt venninnen passe kattungen hjemme hos seg selv. Det er veldig nyttig senere om kattungen blir vant med å være borte på besøk, så kan dere ta den med dere eller lettere få kattepass. Anbefaler å venne kattungen til å gå med sele i samme slengen, lettere å ha kontroll på de da og når de er vant med sele kan man også lufte de litt ute. Bare pass på at selen sitter stramt nok og følg med, begynner de å rygge ut av selen må man løfte de eller stoppe de med en gang😅 Anonymkode: 01b6e...f26 Tusen takk for svar! Åh det med sele var smart Anonymkode: 9eb3c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå