AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #41 Del Skrevet 27. september 2024 Når du spør "hva er så farlig med " legger du til grunn at det er noe farlig med det du presenterer. Det er det jo ikke. Så lenge de oppfører seg skikkelig. Lær deg norsk språk. Anonymkode: 26b9a...7c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 27. september 2024 #42 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner ei som er 38 og som er sammen med en på 55. Jeg ser ikke problemet med det. Hadde hun vært 18 og han 35, hadde jeg nok reagert mer. Det handler om hvor gammel man er når man møtes. Det samme gjelder om han hadde vært yngst. Anonymkode: cdc52...645 Det er ikke noe problem når begge er i jobb og ved god helse. Problemene oppstår når den eldste blir gammel, pensjonist og får dårligere helse. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #43 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo, jeg synes ti års aldersforskjell er altfor mye. Jo eldre man blir, jo mer vokser den forskjellen. Anonymkode: 456cd...02e Jeg er enig. Aldersforskjell er mest merkbar før 28 - 30 og etter 50 - 52. Som dame på 52 ville jeg aldri vurdert en mann på 60 +. Jeg vil statistisk leve ca 30 år til. 60 +- mann vil statistisk leve kanskje 18 - 20 år til. Og så tenker jeg det er veldig kjekt å være pensjonister samtidig. I tillegg så merker (og ser) man aldersforskjellen veldig godt i aldersforskjell 50 +. Anonymkode: ea5ba...990 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #44 Del Skrevet 28. september 2024 Hvem i huleste sier det? Anonymkode: d156e...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 28. september 2024 #45 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg tro dette faktisk er et urinnstinkt som ligger i menneskene. En mann finner en yngre kvinne atraktiv uansett hvor gammel mannen er. Det har med reproduktivitet. Hva som ar akseptabelt i vårt samfunn er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #46 Del Skrevet 28. september 2024 Trolltunge skrev (12 timer siden): Jeg så ikke for meg at denne gruppen lager tråder om det. Ellers veldig enig. For en heseblesende type å date, tenker jeg. En mann som er så opptatt av kjønnog skal overbevise verden om at han tenner på yngre og at kvinner renner på eldre og aldri slutter å mase om det. Jeg dauer. Anonymkode: f05df...40a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #47 Del Skrevet 28. september 2024 Stina234 skrev (7 minutter siden): Jeg tro dette faktisk er et urinnstinkt som ligger i menneskene. En mann finner en yngre kvinne atraktiv uansett hvor gammel mannen er. Det har med reproduktivitet. Hva som ar akseptabelt i vårt samfunn er noe helt annet. Vel, kvinner skal også reprodusere seg, og som kvinner, så har menn sin topp på fruktbarhetsnivå i tyveårene. Anonymkode: f05df...40a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #48 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg kjenner en som er 27 og i forhold med en mann som er i begynnelsen av 40-årene. Ja, det er litt aldersforskjell(tror det er 15 år aldersforskjell), men de er i et seriøst forhold, har det fint sammen og planlegger en fremtid sammen. Jeg synes ikke det er en kjempestor aldersforskjell. Tror han hadde blitt interessert i henne, uavhengig av om hun var 27 eller på hans alder. Han virker veldig, veldig forelsket i henne. Det er ikke sånn at han kunne vært faren hennes.. Anonymkode: bd524...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #49 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når du spør "hva er så farlig med " legger du til grunn at det er noe farlig med det du presenterer. Det er det jo ikke. Så lenge de oppfører seg skikkelig. Lær deg norsk språk. Anonymkode: 26b9a...7c0 Dette er jo ganske viktig å ha i bakhodet. Jeg er mine 50, og er gift. Men å se på en dame og legge merke til om hun er pen er jo helt naturlig. Uansett hvor gammel hun er. Det som er kreepy er jo hvordan jeg oppfører meg ovenfor henne. Kikke-tenke-kikke bort -gå videre. Føler ingen skam på det, selv om hun er 22. Men å legge sjarmøren til og kontakte en på 32 er jo totalt god natt. Anonymkode: 2bf00...14f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #50 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner en som er 27 og i forhold med en mann som er i begynnelsen av 40-årene. Ja, det er litt aldersforskjell(tror det er 15 år aldersforskjell), men de er i et seriøst forhold, har det fint sammen og planlegger en fremtid sammen. Jeg synes ikke det er en kjempestor aldersforskjell. Tror han hadde blitt interessert i henne, uavhengig av om hun var 27 eller på hans alder. Han virker veldig, veldig forelsket i henne. Det er ikke sånn at han kunne vært faren hennes.. Anonymkode: bd524...f7b Selvfølgelig går det an. Det er jo ikke problemstillingen. Gjengangeren derimot at den dårlige delen av kgs mannlige befolkning messer monomant om at menn liker yngre damer, og at de selv når sin topp når de er eldre og at damer generelt er glad i mye eldre menn. Etter den såkalte markedsverdidebatten blir det bare klarere og klarere at det ikke først og fremst er kvinner som bedrar seg selv, men menn. Kvinner godtar i større grad å bli eldre og har ikke noe behov for å starte masse tråder og finne masse forskning på at yngre menn elsker dem og at kvinnene peaker når de er 35-45. Anonymkode: f05df...40a 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #51 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er jo ganske viktig å ha i bakhodet. Jeg er mine 50, og er gift. Men å se på en dame og legge merke til om hun er pen er jo helt naturlig. Uansett hvor gammel hun er. Det som er kreepy er jo hvordan jeg oppfører meg ovenfor henne. Kikke-tenke-kikke bort -gå videre. Føler ingen skam på det, selv om hun er 22. Men å legge sjarmøren til og kontakte en på 32 er jo totalt god natt. Anonymkode: 2bf00...14f Jeg er dame og gjør akkurat det samme som deg (når jeg ser vakre unge menn). Null problem. Hvis jeg derimot hadde egla meg inn på dem, eller prøvd å overbevise dem om at 20 år eldre dame (f.eks meg) hadde vært HELT naturlig og trolig det beste partnervalget for dem, ja da hadde det vært et problem. Anonymkode: ea5ba...990 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. september 2024 #52 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For en heseblesende type å date, tenker jeg. En mann som er så opptatt av kjønnog skal overbevise verden om at han tenner på yngre og at kvinner renner på eldre og aldri slutter å mase om det. Jeg dauer. Anonymkode: f05df...40a Litt forvirret i forhold til hva du mente angående hva du valgte å sitere. Jeg har absolutt foretrukket menn med et nøytralt syn på dette, som kan se at en vakker kvinne er estetisk vakker, men bare anse det som naturlig at vakkert er vakkert, og ikke gjøre noe poeng av at av det med å sikle eller kaste skitt etter voksne kvinner, og heller ikke skulle manspleine at "menn tenner på...". Har datet kun en slik mer enn en date, og da var jeg selv ung og vakker, men reagerte negativt da også. Den mannen etablerte jeg likevel et livslangt vennskap med, for under dette var han søt og usikker. Usikker på sin mannsrolle og mandighet i den grad at da jeg engang tok bilde av ham da han strøk en skjorte til meg fikk han panikk i forhold til at hans kamerater skulle se det bilde. Jeg orket ikke være sammen med ham på grunn av slikt, men som venninne hadde jeg moro med det, og ertet ham vennskapelig for dette. Heldigvis ble han stødigere i seg selv med årene, og er ingen slik vettskremt bajas ovenfor sin kone nå. Som han virkelig elsker, tidløst. Min egen mann valgte aldri meg fordi jeg var den yngste og/eller absolutt vakreste han kunne fått. Han valgte meg på bakgrunn av sterke følelser for meg, og det har vedvart, selv om han helt klart kan se at vakre kvinner er vakre. Det er ingen trussel når han står grunnfast i at jeg er den han elsker. Da er slikt bare å observere slikt, men ikke vektlegge det. Det er bare en naturlig ting å legge merke til at noen ser flott ut, og likevel vite hvor man vil være, og med hvem. Jeg kan også observere at vakre mennesker er vakre, og det er det. De er uansett ikke noe jeg lengter etter, for jeg er hjemme. Vet hvem jeg elsker og vil bli med. Min mann trenger aldri å være den objektivt sett peneste, for han er alltid den totalt sett flotteste for meg. Den jeg ser med kjærlighet, og er glad for å bli gammel sammen med. Jeg tenker ofte at de som er så opptatt av slikt ikke kan ha opplevd ekte kjærlighet, for det er noe så unikt at det opphever betydningen av å ha et mest mulig perfekt utseende. Man eldes også, og ser fremdeles den man elsker. Mange menn som er slik også, og det er selvfølgelig de menn vi kvinner ønsker oss. De andre kan forklare til de blir blå at "alle menn ønsker...!" og "Biologi!!!!!", men vi kvinner som er så heldige at vi blir oppriktig elsket vet jo at menn også kan elske så høyt og oppriktig at det trumfer "ung/mest perfekt". De fleste menn kan få rykninger i pikken av en vakker kvinne, men tenker likevel ikke først og fremst med pikken i det store og hele, så synd at de menn som gjør det skal kreve talerett for alle menn. At de taler for menn fremstiller jo menn som primitive aper som hodeløst løper dit pikken peker. Menn flest burde bli fornærmet og protestere skikkelig, for slik presentasjon av menn er jo skikkelig nedlatende mot bra menn med hodet og hjertet på rett plass. (Noen gjør det. 🥰) På en måte er det vel synd på de menn som kverner på slikt. De henger fast der, de er for skadet eller primitive til å oppleve ekte kjærlighet, eller de har bare ikke vært heldige nok til å erfare kraften i slikt. Eventuelt er de så sinna og bitre at kjærlighet ikke får plass i dem. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #53 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg syntes min 2 år eldre kone er smellvakker. Hva jeg tiltrekkes av tenderer til å følge min egen alder. Har aldri vært med noen som er mye eldre eller yngre. Det betyr jo ikke at det ikke er mange menn som tiltrekkes kvinner som er en del år yngre. Det betyr heller ikke at det ikke er kvinner som tiltrekkes menn som er en del år yngre. Det er bare å se rundt seg blant venner, familie og kollegaer. Har mange eksempler på velfungerende forhold der kvinnen er i slutten av 20 årene/tidlig 30 årene og mannen er i midten av 40 årene. I tillegg til de egne erfaringene med kvinner i slutten av 20 årene som har vært ærlige på hva de liker og det er ikke menn i 20 årene for å si det slik. Dette er selvfølgelig ikke spesielt uvanlig. Kjenner også forhold der alderen er andre veien, at kvinnen er en del år eldre. Anonymkode: 2091c...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #54 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg syntes min 2 år eldre kone er smellvakker. Hva jeg tiltrekkes av tenderer til å følge min egen alder. Har aldri vært med noen som er mye eldre eller yngre. Det betyr jo ikke at det ikke er mange menn som tiltrekkes kvinner som er en del år yngre. Det betyr heller ikke at det ikke er kvinner som tiltrekkes menn som er en del år yngre. Det er bare å se rundt seg blant venner, familie og kollegaer. Har mange eksempler på velfungerende forhold der kvinnen er i slutten av 20 årene/tidlig 30 årene og mannen er i midten av 40 årene. I tillegg til de egne erfaringene med kvinner i slutten av 20 årene som har vært ærlige på hva de liker og det er ikke menn i 20 årene for å si det slik. Dette er selvfølgelig ikke spesielt uvanlig. Kjenner også forhold der alderen er andre veien, at kvinnen er en del år eldre. Anonymkode: 2091c...49e Har ingen eksempler med stor aldersforskjell i vennegjengen. Jo, ro par, der hun er 11 år eldre enn ham, og et der hun er 7 år eldre. De har likevel ikke uttalt at de er mest glad i eldre damer. De forelsket seg i dem. Dessuten kvalifiserer ikke alder til modenhet. Jeg har datet to førtiåringer da jeg var 30, og de var ikke modne, selv om jeg hadde en forestilling om at de skulle være det. Vil verken ha en som velger meg fordi jeg er eldre eller yngre. Anonymkode: f05df...40a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #55 Del Skrevet 28. september 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): Litt forvirret i forhold til hva du mente angående hva du valgte å sitere. Jeg har absolutt foretrukket menn med et nøytralt syn på dette, som kan se at en vakker kvinne er estetisk vakker, men bare anse det som naturlig at vakkert er vakkert, og ikke gjøre noe poeng av at av det med å sikle eller kaste skitt etter voksne kvinner, og heller ikke skulle manspleine at "menn tenner på...". Har datet kun en slik mer enn en date, og da var jeg selv ung og vakker, men reagerte negativt da også. Den mannen etablerte jeg likevel et livslangt vennskap med, for under dette var han søt og usikker. Usikker på sin mannsrolle og mandighet i den grad at da jeg engang tok bilde av ham da han strøk en skjorte til meg fikk han panikk i forhold til at hans kamerater skulle se det bilde. Jeg orket ikke være sammen med ham på grunn av slikt, men som venninne hadde jeg moro med det, og ertet ham vennskapelig for dette. Heldigvis ble han stødigere i seg selv med årene, og er ingen slik vettskremt bajas ovenfor sin kone nå. Som han virkelig elsker, tidløst. Min egen mann valgte aldri meg fordi jeg var den yngste og/eller absolutt vakreste han kunne fått. Han valgte meg på bakgrunn av sterke følelser for meg, og det har vedvart, selv om han helt klart kan se at vakre kvinner er vakre. Det er ingen trussel når han står grunnfast i at jeg er den han elsker. Da er slikt bare å observere slikt, men ikke vektlegge det. Det er bare en naturlig ting å legge merke til at noen ser flott ut, og likevel vite hvor man vil være, og med hvem. Jeg kan også observere at vakre mennesker er vakre, og det er det. De er uansett ikke noe jeg lengter etter, for jeg er hjemme. Vet hvem jeg elsker og vil bli med. Min mann trenger aldri å være den objektivt sett peneste, for han er alltid den totalt sett flotteste for meg. Den jeg ser med kjærlighet, og er glad for å bli gammel sammen med. Jeg tenker ofte at de som er så opptatt av slikt ikke kan ha opplevd ekte kjærlighet, for det er noe så unikt at det opphever betydningen av å ha et mest mulig perfekt utseende. Man eldes også, og ser fremdeles den man elsker. Mange menn som er slik også, og det er selvfølgelig de menn vi kvinner ønsker oss. De andre kan forklare til de blir blå at "alle menn ønsker...!" og "Biologi!!!!!", men vi kvinner som er så heldige at vi blir oppriktig elsket vet jo at menn også kan elske så høyt og oppriktig at det trumfer "ung/mest perfekt". De fleste menn kan få rykninger i pikken av en vakker kvinne, men tenker likevel ikke først og fremst med pikken i det store og hele, så synd at de menn som gjør det skal kreve talerett for alle menn. At de taler for menn fremstiller jo menn som primitive aper som hodeløst løper dit pikken peker. Menn flest burde bli fornærmet og protestere skikkelig, for slik presentasjon av menn er jo skikkelig nedlatende mot bra menn med hodet og hjertet på rett plass. (Noen gjør det. 🥰) På en måte er det vel synd på de menn som kverner på slikt. De henger fast der, de er for skadet eller primitive til å oppleve ekte kjærlighet, eller de har bare ikke vært heldige nok til å erfare kraften i slikt. Eventuelt er de så sinna og bitre at kjærlighet ikke får plass i dem. Nå ender du opp med å snakke på menns vegne du også, selv om du lager en mer moderert versjon. Det blir fremdeles for generelt. Anonymkode: f05df...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #56 Del Skrevet 28. september 2024 Ingenting galt i det. Jeg er selv kvinne 35 og er veldig fan av menn i 50-årene. De er så mye mer trygge og satt i sin maskulinitet enn jevnaldrende eller yngre menn. Har ingen dad-issues og har hatt en trygg og god barndom med trygge foreldre. Menn som er 10-20 år eldre enn meg tenner meg bare mer og appelerer til meg rett og slett.🤗 Anonymkode: e3d23...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #57 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingenting galt i det. Jeg er selv kvinne 35 og er veldig fan av menn i 50-årene. De er så mye mer trygge og satt i sin maskulinitet enn jevnaldrende eller yngre menn. Har ingen dad-issues og har hatt en trygg og god barndom med trygge foreldre. Menn som er 10-20 år eldre enn meg tenner meg bare mer og appelerer til meg rett og slett.🤗 Anonymkode: e3d23...35e Har ikke denne erfaringen. Menn på femti er en annen generasjon enn meg. Opplever at yngre menn er mye mer likestilt. Jeg er 34 og femtiåringer har jeg ikke tenkt på engang. For meg har de snart barn som flytter ut og kan bli besteforeldre snart. Helt fjernt. Det er 4 år siden jeg kom ut av 20-åra, liksom. Absurd. Kjenner ingen på min alder som har en greie for femtiåringer, men hver sin smak. Anonymkode: f05df...40a 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #58 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingenting galt i det. Jeg er selv kvinne 35 og er veldig fan av menn i 50-årene. De er så mye mer trygge og satt i sin maskulinitet enn jevnaldrende eller yngre menn. Har ingen dad-issues og har hatt en trygg og god barndom med trygge foreldre. Menn som er 10-20 år eldre enn meg tenner meg bare mer og appelerer til meg rett og slett.🤗 Anonymkode: e3d23...35e For meg er det der totalt ubegripelig, så ubegripelig at jeg nesten ikke kan tro at noen kvinne kan ha skrevet innlegget? Nå, som jeg selv er 50 +, synes jeg mannen min er kjekk og vi er dessuten litt i samme båt med småvonde knær og lesebriller, men da jeg var 35, oppfatta jeg 50-åringe menn som hauggamle og dypt usexy. Nå er det annerledes, men det er fordi jeg er i livsfasen selv. 60- eller 70-åringer derimot, de er fremdeles gamle menn uten appell. Anonymkode: ea5ba...990 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #59 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det der totalt ubegripelig, så ubegripelig at jeg nesten ikke kan tro at noen kvinne kan ha skrevet innlegget? Nå, som jeg selv er 50 +, synes jeg mannen min er kjekk og vi er dessuten litt i samme båt med småvonde knær og lesebriller, men da jeg var 35, oppfatta jeg 50-åringe menn som hauggamle og dypt usexy. Nå er det annerledes, men det er fordi jeg er i livsfasen selv. 60- eller 70-åringer derimot, de er fremdeles gamle menn uten appell. Anonymkode: ea5ba...990 Vet det finnes menn her inne som later som de er yngre damer som liker nye eldre menn. Anonymkode: f05df...40a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #60 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet det finnes menn her inne som later som de er yngre damer som liker nye eldre menn. Anonymkode: f05df...40a Det er noen kvinner som liker det, men når vi først er på et anonymt forum, så er det nok lett for menn å fake/normalisere ja. Anonymkode: bfa22...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå