AnonymBruker Skrevet 27. september #21 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei det er selvfølgelig ikke perverst. Samme andre veien. Jeg har hatt kvinner som var interessert da jeg var 45. Yngste var 26, en på 29 og en på 30 som alle uttrykte konkret interesse. I dette aldersspennet (kvinner i slutten av 20 årene og menn i begynnelsen/midten av 40 årene), så er det langt i fra unormalt at det oppstår interesse begge veier. Anonymkode: 2091c...49e Haha. Jo. Det er ikke det typiske. Ærlig talt. Det vanlige er jevnaldrende 2-3 år opp. Slutte å lure dere selv. Når man er så ung så er man kåt på alle, det er ikke rettet mot deg fordi du er eldre. Anonymkode: f05df...40a 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. september #22 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle kan like hvem man vil uansett alder. Øyne og tanker kan HELDIGVIS ingen styre. Anonymkode: e384d...d6a Øynene og pirrende tanker blir aldri "voksen".. det er fornuften som bestemmer om du er voksen nok, til å unngå seksuell trakkasering🤗 (sitat slutt) Ts.. du er ikke pervers.. du er så friskmeldt og trenger ikke briller, hilsen øyenlegen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #23 Del Skrevet 27. september Fra en kvinne: Nei, jeg ser ingenting galt i at en mann i førtiårene syns en dame i tjueårene er fin - og ser heller ikke noe problem i at de er sammen. Se på Rosie Whiteley og hennes mann Jason Statham, 20 års aldersforskjell og kanskje et av de fineste parene jeg har sett. Jeg tenker sånn her, om det er andre kvinner som blir "offended" av det, så ligger problemet hos dem og hvilket syn de har på seg selv. Det at du degraderer deg, og tenker at du er mindre verdt eller ikke "pen nok" er noe du selv må jobbe med, og ikke en mann eller en dame i tjueårene skal ha skylden for. Jeg har en kollega som er 31, og ser mye eldre ut enn sin alder - hun ser ut som hun faktisk er i midten av 40 årene - også har jeg en annen kollega som faktisk er 60 men ser ut som hun er i starten av 40 årene sine. Alder definerer ikke skjønnhet, det spiller så klart en rolle - men er mye mer annet som også spiller en stor rolle. Min eks er i dag sammen med en som er 8 år yngre enn meg, Jeg har aldri tenkt eller følt at jeg er for gammel nå, eller ikke "ung" nok. Jeg kunne fint ha datet en i midten av tjueårene (er i starten av 30 årene selv), så lenge kjemien er riktig. Anonymkode: 4ccd6...062 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #24 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fra en kvinne: Nei, jeg ser ingenting galt i at en mann i førtiårene syns en dame i tjueårene er fin - og ser heller ikke noe problem i at de er sammen. Se på Rosie Whiteley og hennes mann Jason Statham, 20 års aldersforskjell og kanskje et av de fineste parene jeg har sett. Jeg tenker sånn her, om det er andre kvinner som blir "offended" av det, så ligger problemet hos dem og hvilket syn de har på seg selv. Det at du degraderer deg, og tenker at du er mindre verdt eller ikke "pen nok" er noe du selv må jobbe med, og ikke en mann eller en dame i tjueårene skal ha skylden for. Jeg har en kollega som er 31, og ser mye eldre ut enn sin alder - hun ser ut som hun faktisk er i midten av 40 årene - også har jeg en annen kollega som faktisk er 60 men ser ut som hun er i starten av 40 årene sine. Alder definerer ikke skjønnhet, det spiller så klart en rolle - men er mye mer annet som også spiller en stor rolle. Min eks er i dag sammen med en som er 8 år yngre enn meg, Jeg har aldri tenkt eller følt at jeg er for gammel nå, eller ikke "ung" nok. Jeg kunne fint ha datet en i midten av tjueårene (er i starten av 30 årene selv), så lenge kjemien er riktig. Anonymkode: 4ccd6...062 Jeg kunne også ha datet litt nedover, men ikke langt oppover. 5 -+. Tror jeg blir mest provosert av at en god del menn prøver å overbevise meg at jeg garantert skal like dem og er alt for cocky. Men det er vel mest idioti, og ikke noe som har med menn flest å gjøre. Kroppen er den alderen den er selv om utsendet ser eldre eller yngre ut. Mentaliteten, erfaringen, tiden vår på jorden. Så ikke ta ifra hun på 31 at hun er 31. Anonymkode: bfa22...5a7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #25 Del Skrevet 27. september Jeg tenker det er noe galt i det å prøve å normalisere forhold mellom menn i 40-åra og kvinner i 20- og begynnelsen av 30-åra, ettersom det er et massivt tapsprosjekt for den yngste parten, altså som oftest dama. Ikke noe galt i å sikle på 20 år yngre menn/kvinner. Det gjør jeg også, selv om jeg er en godt gift kvinne på 50 +. Se på dem, men aldri trakassere eller egle seg innpå eller tro man skal sjekke dem opp. Anonymkode: ea5ba...990 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 27. september #26 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan se, men hvorfor skal man gå videre enn det? Jeg tenkte på dette senest i dag, obsertverte yngre menn og kvinner som gikk foran meg, tenkte litt på hva andre eldre mennesker over 45 år ser i så unge mennesker. Så noen ungen jegnter i 15-18 års alderen og følte på en småkvalme av å vite at menn gikk rundt og siklet på slike unge kropper. Kikket så på en mann som måtte være i 20 årene, og jeg hadde null interesse. Jeg begriper ikke hva andre menn og kvinner som går etter unge mennesker fra 17-18 år og oppetter tenker med. Selv har jeg null interesse for engang å kikke på en mann og tenke at han er attraktiv. Siden jeg er 39 år så er det helst menn på min egen alder og kanskje 9 år eldre som fenger mitt blikk og oppmerksomhet. Anonymkode: 1b6c0...091 Høres ut som du har hodet på riktig plass da. Samme som meg, ser etter damer på min alder og fra min generasjon. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #27 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Haha. Jo. Det er ikke det typiske. Ærlig talt. Det vanlige er jevnaldrende 2-3 år opp. Slutte å lure dere selv. Når man er så ung så er man kåt på alle, det er ikke rettet mot deg fordi du er eldre. Anonymkode: f05df...40a For all del. Den aldersforskjellen er ikke det vanligste. Men det er hverken perverst eller uvanlig. Jeg vet hva de ble tiltrukket av. Noen av kvalitetene de ble tiltrukket av er kvaliteter som er vanligere å se hos voksne menn en hos unge menn i 20 årene. Det handler ikke om at jeg er så Star sprangling awsome. Syntes det er litt spesielt at noen reagerer så sterkt på det faktum at mange kvinner i slutten av 20 årene liker menn som er eldre. Skjønner ikke hvorfor det er så triggende for noen 😊 Anonymkode: 2091c...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #28 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 De aller aller fleste fleste syns nok ikke det er noe galt med denne aldersforskjellen. Og den har vært vanlig ‘til alle tider. Man får kanskje en feiloppfatning at ‘alle’ på kg syns det er galt og ekkelt, men det er bare fordi enkelte stikker seg ekstra ut med fordommene sine her. Sikkert mye pga n slags misunnelse og trussel følelse. Alle kvinners største skrekk er vel å bli dumpet til fordel av en yngre dame. Ei dame på 28 er i sin aller beste alder. Både fruktbar, voksen i hodet, samt gjerne tryggere som person. Selvfølgelig er det tiltrekkende! Om hun velge ren mann på 45 bør være 100% opp til henne. Mvh K 45 (som forøvrig er samboer med en 12 år yngre mann🙂) Anonymkode: e3ad3...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #29 Del Skrevet 27. september Trolltunge skrev (59 minutter siden): Helt enig, men så er det vel (minst) tre grupper menn bak dette maset. 1. Skriver om slikt for å helt faktisk trykke ned kvinner ved å påstå vi har et kort attraktivitetsvindu, og så er vi søppel. 2. Mener at vi kvinner ikke forstår menns seksualitet godt nok, så vil gjerne opplyse oss om det. (Som om vi ikke kjenner menns seksualitet altfor godt, etter å ha fått den tredd nedover oss siden sped pubertet oftest. 🙄) 3. Søker aksept for og normalisering av sine seksuelle tanker og fantasier. (You are welcome! Kikk, tenk og fantaser om hva du ønsker. Oppfør deg likevel! Tre aldri din seksualitet nedover kvinner som ikke ønsker det. Da er vi kvinner fornøyd. ) Har jeg glemt noen typer? Ja du har glemt oss som har en objektiv tilnærming til spørsmålet og ikke har som hensikt å rakke ned på noen. Det er utvilsomt at alderen har mye å si for hva som rangeres som mest estetisk pent, dette gjelder begge kjønn. Alle mennesker liker å se på noe som er estetisk pent, enten det er andre mennesker, kunst, arkitektur og en rekke andre ting. Forskjellen er at du kan studere kunst og arkitektur, til og med stirre på hver detalj. Men når det gjelder mennesker så kan vi ikke stirre og studere detaljer, dette oppfattes som uhøffelig. Derfor må man begrense seg og kun se på en diskret måte som ikke oppfattes som ubehagelig for den andre part. Hva som er ubehagelig og ikke, er mer subjektivt, men jeg vil tro det er mer ubehagelig å bli iaktatt av noen som er mye eldre/yngre enn en selv, eller noen som er veldig lite attraktiv, eller noen som har en ubehagelig utstråling/vesen. Tikker du av for alle kategoriene så kan det sikkert være direkte skremmende. At menn og kvinner i satt alder kan finne yngre mennesker av motsatt kjønn, og sikkert samme kjønn også attraktivt, det ser jeg som helt naturlig, men det ligger mer i hvordan de reagerer i møte med noen som de finner attraktive, det er det som krever en viss dannelse. Anonymkode: 51237...c99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. september #30 Del Skrevet 27. september Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #31 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Hvor gammel er du? Både overskriften og innlegget er så krøkkete skrevet at man skulle tro du var barneskoleelev. Hvis du prøver å si dette høyt, hører du kanskje feilene? Anonymkode: 456cd...02e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner ei som er 38 og som er sammen med en på 55. Jeg ser ikke problemet med det. Hadde hun vært 18 og han 35, hadde jeg nok reagert mer. Det handler om hvor gammel man er når man møtes. Det samme gjelder om han hadde vært yngst. Anonymkode: cdc52...645 Jeg er 58 og ser nok det problemet veldig tydelig! Skulle jeg vært sammen med en 75-åring!!? 😵💫 Anonymkode: 456cd...02e 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #33 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er selvfølgelig ikke perverst. Samme andre veien. Jeg har hatt kvinner som var interessert da jeg var 45. Yngste var 26, en på 29 og en på 30 som alle uttrykte konkret interesse. I dette aldersspennet (kvinner i slutten av 20 årene og menn i begynnelsen/midten av 40 årene), så er det langt i fra unormalt at det oppstår interesse begge veier. Anonymkode: 2091c...49e Kanskje ikke helt uvanlig, men de aller fleste kvinner vil jo ha en partner på samme alder. Anonymkode: 456cd...02e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #34 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 58 og ser nok det problemet veldig tydelig! Skulle jeg vært sammen med en 75-åring!!? 😵💫 Anonymkode: 456cd...02e Du er jo nesten 60, så det ville vel ikke vært så rart om du var sammen med en over 70? Blir som en på 80 skulle steile over tanken på noen som er 70 eller 90… Anonymkode: de369...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #35 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra en kvinne: Nei, jeg ser ingenting galt i at en mann i førtiårene syns en dame i tjueårene er fin - og ser heller ikke noe problem i at de er sammen. Se på Rosie Whiteley og hennes mann Jason Statham, 20 års aldersforskjell og kanskje et av de fineste parene jeg har sett. Jeg tenker sånn her, om det er andre kvinner som blir "offended" av det, så ligger problemet hos dem og hvilket syn de har på seg selv. Det at du degraderer deg, og tenker at du er mindre verdt eller ikke "pen nok" er noe du selv må jobbe med, og ikke en mann eller en dame i tjueårene skal ha skylden for. Jeg har en kollega som er 31, og ser mye eldre ut enn sin alder - hun ser ut som hun faktisk er i midten av 40 årene - også har jeg en annen kollega som faktisk er 60 men ser ut som hun er i starten av 40 årene sine. Alder definerer ikke skjønnhet, det spiller så klart en rolle - men er mye mer annet som også spiller en stor rolle. Min eks er i dag sammen med en som er 8 år yngre enn meg, Jeg har aldri tenkt eller følt at jeg er for gammel nå, eller ikke "ung" nok. Jeg kunne fint ha datet en i midten av tjueårene (er i starten av 30 årene selv), så lenge kjemien er riktig. Anonymkode: 4ccd6...062 Du legger veldig mye vekt på utseendet. Anonymkode: 456cd...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #36 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo nesten 60, så det ville vel ikke vært så rart om du var sammen med en over 70? Blir som en på 80 skulle steile over tanken på noen som er 70 eller 90… Anonymkode: de369...051 Jo, jeg synes ti års aldersforskjell er altfor mye. Jo eldre man blir, jo mer vokser den forskjellen. Anonymkode: 456cd...02e 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #37 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg synes ti års aldersforskjell er altfor mye. Jo eldre man blir, jo mer vokser den forskjellen. Anonymkode: 456cd...02e Kommer vel an på om man ser det utenfra eller innenfra. For oss som er yngre ser dere bare mer og mer like ut. Anonymkode: de369...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #38 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer vel an på om man ser det utenfra eller innenfra. For oss som er yngre ser dere bare mer og mer like ut. Anonymkode: de369...051 Fakta er fakta uansett hvordan du vil se på den. Anonymkode: bfa22...5a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. september #39 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja du har glemt oss som har en objektiv tilnærming til spørsmålet og ikke har som hensikt å rakke ned på noen. Det er utvilsomt at alderen har mye å si for hva som rangeres som mest estetisk pent, dette gjelder begge kjønn. Alle mennesker liker å se på noe som er estetisk pent, enten det er andre mennesker, kunst, arkitektur og en rekke andre ting. Forskjellen er at du kan studere kunst og arkitektur, til og med stirre på hver detalj. Men når det gjelder mennesker så kan vi ikke stirre og studere detaljer, dette oppfattes som uhøffelig. Derfor må man begrense seg og kun se på en diskret måte som ikke oppfattes som ubehagelig for den andre part. Hva som er ubehagelig og ikke, er mer subjektivt, men jeg vil tro det er mer ubehagelig å bli iaktatt av noen som er mye eldre/yngre enn en selv, eller noen som er veldig lite attraktiv, eller noen som har en ubehagelig utstråling/vesen. Tikker du av for alle kategoriene så kan det sikkert være direkte skremmende. At menn og kvinner i satt alder kan finne yngre mennesker av motsatt kjønn, og sikkert samme kjønn også attraktivt, det ser jeg som helt naturlig, men det ligger mer i hvordan de reagerer i møte med noen som de finner attraktive, det er det som krever en viss dannelse. Anonymkode: 51237...c99 Jeg så ikke for meg at denne gruppen lager tråder om det. Ellers veldig enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 27. september #40 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Hvem hevder at det er perverst ? Problemet oppstår først når den ene parten blir alderssvekket og den andre parten fortsatt er i sin beste alder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå