AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Det er ingenting feil med det. Å se at noen er attraktive er ikke det samme som at man er tiltrukket av de. Selv en hetero mann klarer å se at en annen mann er attraktiv. 33 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Ikke noe feil med det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Man kan se, men hvorfor skal man gå videre enn det? Jeg tenkte på dette senest i dag, obsertverte yngre menn og kvinner som gikk foran meg, tenkte litt på hva andre eldre mennesker over 45 år ser i så unge mennesker. Så noen ungen jegnter i 15-18 års alderen og følte på en småkvalme av å vite at menn gikk rundt og siklet på slike unge kropper. Kikket så på en mann som måtte være i 20 årene, og jeg hadde null interesse. Jeg begriper ikke hva andre menn og kvinner som går etter unge mennesker fra 17-18 år og oppetter tenker med. Selv har jeg null interesse for engang å kikke på en mann og tenke at han er attraktiv. Siden jeg er 39 år så er det helst menn på min egen alder og kanskje 9 år eldre som fenger mitt blikk og oppmerksomhet. Anonymkode: 1b6c0...091 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Ingenting. Så lenge han klarer å passe øynene sine og ikke stirre. Og selvfølgelig passe alle de andre kroppsdelene sine slik at han ikke tar kontakt på noe vis. Selv ikke en «hyggelig prat». Anonymkode: d693e...edc 14 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september Ingenting, så lenge han ikke glor, tafser eller plager de. Og at han faktisk finner kvinner på sin egen alder attraktive også. Om man kun synes 20 åringer er attraktive i den alderen, er det noe feil Anonymkode: f4b09...fcd 15 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september Ingenting galt med det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Jeg er 32 og hadde aldri vært interessert i en på 45. Så å være litt realistisk er lurt Anonymkode: f4b09...fcd 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september Så fremt han ikke missliker jevnaldrende kvinner og proklamerer sin elsk på unge, mens han mobber og håner at kvinner blir eldre, så er det ingen problemer. Anonymkode: bfa22...5a7 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september Tror mye av det handler om hvordan det gjøres. Hvis ‘’du ser’’ som du sier, holder det jo med det. Men å sikle etter eller å stadig demonstrere et behov for å uttrykke eller understreke det, er både ekkelt og ufint. Det er ikke alle som er interessert i den tilnærmingen, hensynet til det burde stå sterkere enn behovet for å plassere seg/påpeke det. Anonymkode: 53112...feb 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Nei. Hva mannen tenker inni seg om 26 år gamle meg, er ikke noe jeg bryr meg om, men om han blir slibrig eller begynner å antaste meg, så blir han anmeldt. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Jeg kan jo også se at enkelte barn i barnehage alder er estetisk penere og dermed mer attraktive (dog ikke seksuelt attraktive) enn enn andre barn, så neida, det å i seg selv observere at en person på 20 er pen er ikke et problem. Derimot er det problematisk om en som er dobbelt så gammel kommer med slibrige blikk eller kommentarer. Det er skikkelig utrivelig og ekkelt. Anonymkode: a719b...e0a 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Du forveksler vel ikke stirring og sikling nå? Det er aldri greit og bare ekkelt. For det andre er det ingen som kan si at det er farlig at noen ser på unge mennesker. Hva er alternativet? Stikke ut øynene dine? Endret 27. september av Rosa Gnom 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september Jeg kjenner ei som er 38 og som er sammen med en på 55. Jeg ser ikke problemet med det. Hadde hun vært 18 og han 35, hadde jeg nok reagert mer. Det handler om hvor gammel man er når man møtes. Det samme gjelder om han hadde vært yngst. Anonymkode: cdc52...645 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september Alle kan like hvem man vil uansett alder. Øyne og tanker kan HELDIGVIS ingen styre. Anonymkode: e384d...d6a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. september #16 Del Skrevet 27. september (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Herregud kan dere ikke bare holde kjeft snart? Er så sykt lei av at dere skal mase om det samme HELE tia. Anonymkode: f05df...40a Helt enig, men så er det vel (minst) tre grupper menn bak dette maset. 1. Skriver om slikt for å helt faktisk trykke ned kvinner ved å påstå vi har et kort attraktivitetsvindu, og så er vi søppel. 2. Mener at vi kvinner ikke forstår menns seksualitet godt nok, så vil gjerne opplyse oss om det. (Som om vi ikke kjenner menns seksualitet altfor godt, etter å ha fått den tredd nedover oss siden sped pubertet oftest. 🙄) 3. Søker aksept for og normalisering av sine seksuelle tanker og fantasier. (You are welcome! Kikk, tenk og fantaser om hva du ønsker. Oppfør deg likevel! Tre aldri din seksualitet nedover kvinner som ikke ønsker det. Da er vi kvinner fornøyd. ) Har jeg glemt noen typer? Endret 27. september av Trolltunge 12 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #17 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kan like hvem man vil uansett alder. Øyne og tanker kan HELDIGVIS ingen styre. Anonymkode: e384d...d6a Jo, det er ikke pent å glo og stirre. Det er ekkelt. Anonymkode: f05df...40a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. september #18 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det er ikke pent å glo og stirre. Det er ekkelt. Anonymkode: f05df...40a Nei, men det er mulig å se uten å glo. Klarer man det er det ok. Da merkes det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. september #19 Del Skrevet 27. september Tråden er ryddet for liberale holdninger til seksuell omgang med mindreårige/tull og tilhørende svar. Rhodiola, adm. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #20 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Nei det er selvfølgelig ikke perverst. Samme andre veien. Jeg har hatt kvinner som var interessert da jeg var 45. Yngste var 26, en på 29 og en på 30 som alle uttrykte konkret interesse. I dette aldersspennet (kvinner i slutten av 20 årene og menn i begynnelsen/midten av 40 årene), så er det langt i fra unormalt at det oppstår interesse begge veier. Anonymkode: 2091c...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå