AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Hei! Finnes det noen her som aldri har visst hva de har ønsket å jobbe med? Jeg er ei voksen dame og føler meg helt lost. Jeg har hatt fosterbarn i 8 år, og en deltidsstilling ved siden av. Dette har egentlig fungert fint, men nå ønsker jeg en endring, da jeg har kjent på en snikende depresjon. Hvordan skal jeg finne noe jeg kan trives med, når jeg ikke engang vet hva jeg kunne tenke meg å drive med? Noe som gjør det ekstra vanskelig, er at jeg ikke har noen spesielle interesser som jeg kunne brukt til min fordel mtp å finne meg en jobb. Jeg ønsker noen gode råd fra dere. Anonymkode: 51393...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Har du noen egenskaper du vet du liker å bruke? Å snakke med mennesker, å sitte ned med tall, å organisere, å snakke foran folk, å holde på med blomster - hva som helst? Slikt kan jo gi en pekepinn på retning som kan være aktuelt for deg. Anonymkode: 5b8dc...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Jeg hadde det likt. Har bare hatt tilfeldige jobber oppigjennom. Visste bare jeg ikke triv3s på kontor. Jeg ble sykepleier og trives veldig godt med både fag, pasienter og kollegaer. Givende. Anonymkode: 3253a...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå