Gå til innhold

Menn og sex - hvordan tenker menn? Rare opplevelser, trenger svar!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel kvinne i 30 årene. Har møtt en del forskjellige typer. Jeg har barn fra tidligere forhold.

Har en eks som har samboer og unger. Han kontakter meg ofte på fylla for å høre om jeg vil møtes. Da er det sex han er ute etter. Jeg vet han aldri kommer til å gå ifra henne. 

Han som er far til barna mine søkte meg ut for å ha en husmor og en som la alt til rette for han. Ei som kunne gi han barn og et hjem. Damer å knulle på fant han fint andre steder. 

Har også en annen gammel kjenning som tar kontakt sånn 2-3 ganger i året for å høre om jeg er singel og vil møtes for sex. Han har også tilbydd å gi meg flere barn, men ikke noe forhold. 

Har møtt forskjellige typer fra tinder. Mangfoldet er menn som kun er ute etter sex. Selv om de skriver at de ønsker et forhold. 

Jeg tenker at menn har et helt annet forhold til sex enn det vi damer har. Vi har sex ut av kjærlighet. Menn har ofte sex kun for tilfredsstillelse. 

Menn forelsker seg i personligheten og hva kvinnen kan tilby han. Har absolutt ikke noe med utseende eller sex. 
Damer forelsker seg i både utseende og personlighet. Vi kan lett bli lurt til å tro at det er potensiale til et forhold på bakgrunn av hva mannen gjør og hvordan han ser ut. 

Anonymkode: 62ff8...402

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomSawyer skrev (10 timer siden):

Ja absolutt..hvorfor skulle jeg ikke ønske sex med en deilig kvinne?

hvordan kan du vite at hun er deilig bare ved å se ett bilde og ikke ane hvem hun er som person? Enn om ho er tannløs når ho smiler ? eller har kjeften full av snus? Er alkis? Letter handicappet .. u name it? nei må kjenne folk litt først ja før en vet hva en vil . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

hvordan kan du vite at hun er deilig bare ved å se ett bilde og ikke ane hvem hun er som person? Enn om ho er tannløs når ho smiler ? eller har kjeften full av snus? Er alkis? Letter handicappet .. u name it? nei må kjenne folk litt først ja før en vet hva en vil . 

Sjelden med tannløse damer i norge da men det hadde vært turnoff ja..😂..Snus tåler jeg ..alkis og hvis jeg er kåt nok.

Det damer bør forstå er at når vi menn er kåte nok kan vi pule de fleste..forhold krever kjemi og en kvinne jeg vil se dypt inn i øynene når jeg fyller henne.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (14 timer siden):

Kan kun snakke for meg. Syns det høres rart ut. Ikke slik jeg ville gått frem hvert fall. Men kanskje noen menn tror man MÅ det ellers tror damene man ikke er MANN nok?

Jeg tror du er inne på noe her. Tror det kan henge sammen med presset og forventningen om at mannen skal være så veldig på, være den som eskalerer, og ikke minst er tydelig på hva man vil ha. Lik som forventningen om at mannen skal ta kontakt, være original og skille seg ut og så videre. En MANN er ikke «redd» for å si hva han vil og hva han ønsker. Så en labyrint fylt med forvirrende og uklare signaler fra kvinner, og menns enkle måte å tolke disse signalene på? 
Uansett, denne type adferd treffer en gruppe mennesker, men bommer totalt på en annen gruppe. Derfor blir det enkleste å bare si nei til det som bommer på deg, og ja på det som treffer. Ikke bruke så mye tid på å prøve å forstå bedre enn at noen er slik, og andre slik

Anonymkode: 6dd25...2e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (19 minutter siden):

Sjelden med tannløse damer i norge da men det hadde vært turnoff ja..😂..Snus tåler jeg ..alkis og hvis jeg er kåt nok.

Det damer bør forstå er at når vi menn er kåte nok kan vi pule de fleste..forhold krever kjemi og en kvinne jeg vil se dypt inn i øynene når jeg fyller henne.

Kan du ikke snakke for deg selv? Hvorfor må dere alltid si vi menn når svaret faktisk er JEG.

Anonymkode: 01956...71b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke snakke for deg selv? Hvorfor må dere alltid si vi menn når svaret faktisk er JEG.

🤔..Høres litt blasert ut å skrive " Det damer må forstå er at når jeg er kåt nok kan jeg pule de fleste"...

Tror neppe jeg vil kreve at de fleste damer i verden skal forstå meg..🙈..men skjønner hva du mener ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Støtter denne. Har aldri fått meg til å ligge med en dame jeg ikke har funnet attraktiv. Men, at mange menn er i stand til å ligge med hvem som helst, det har jeg forstått. Så mange ganger venner har fortalt om smell etter smell de går på hva gjelder damer de har hatt sex med. Vet ikke om jeg skal bli imponert eller synes synd på dem. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Støtter denne. Har aldri fått meg til å ligge med en dame jeg ikke har funnet attraktiv. Men, at mange menn er i stand til å ligge med hvem som helst, det har jeg forstått. Så mange ganger venner har fortalt om smell etter smell de går på hva gjelder damer de har hatt sex med. Vet ikke om jeg skal bli imponert eller synes synd på dem. 

Til og med kvinner har jo både en og to og flere smeller. La gå-holdning kan jo være utbredt i tjueårene feks. Samtidig som menn svarer forskjellig, har jeg jo kompiser som har avvist forholdsvis attraktive damer for sex, feks ved å late som de sovner veldig fort, hvis hun har vært veldig pågående og latt som hun ikke kommer seg hjem osv. Og dette er single, vanlige menn. Er jo helt enig, forsåvidt. Hvis man alltid tenker man går på blemmer, så bør man jo lære.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

OK, jeg har et par rare opplevelser jeg trenger å få andres perspektiv på.  Det gjelder menn og sex, og til dels dating. Har hatt tre menn i sommer/høst som har kontaktet meg og jeg finner fort ut at sex er hovedmålet. Forsåvidt ikke helt ille, men jeg er på let etter en kjæreste.

1. en ukjent mann som la meg til som venn på fb.  Jeg kjenner han ikke, men ser vi har mange felles kjente og endel like interesser, så jeg godtar. Han skriver til meg etter et par dager og kontakten er fin. Før det etter en tid kommer frem at han la meg til fordi han håpet å "få elske vilt og hemningsløst med deg!"    - jeg blir litt satt ut og sier at det ikke er aktuelt for meg.

2. en jeg traff for 11 år siden. Vi hadde en fin greie som fwb etter at jeg skilte meg. Den gangen var jeg ikke ute etter noe, men fikk etterhvert litt følelser - men backet unna da jeg skjønte at det ikke ble gjengjeldt. Han har tatt kontak opp gjennom årene en sjelden gang - bare for å skrive litt. Nå var det noe mer og han var åpen på at han ønsket å treffe meg. Jeg sa nei fordi han ikke er singel. OM han hadde vært singel kunne jeg godt truffet han, men bare for en kaffe/øl type treff - ville aldri planlagt sex. Men han virket åpen for sex.

3. En jeg var på EN date med for sikkert 7-8 år siden. Vi matchet nå på Happn, men han bor i Oslo og jeg et stykke unna, så jeg tenkte ikke at  det kunne bli noe annet enn kaffe når jeg er i storbyen. Han på den annen side, ville ha sex.  Jeg sa at hvordan kan det være aktuelt, vi har møttes en gang og knapt utvekslet en klem... så nei takk.  Jeg fjernet matchen, men fyren har jaggu funnet meg og trykket liker igjen!

Hva skjer med dette?  Er det virkelig sånn for menn at dere kan se på et bilde av noen og tenke - jepp hu der er søt så hun vil jeg pule!  Er dere såå enkle? 😅  at mann nr 2 kunne tenke seg å møtes for sex er liksom litt lettere å forstå da vi har gjort det før og han vet hva han går til, på en måte.

Men jeg skjønner ikke hvordan dere tenker og hvordan dere kommer frem til at noen vil dere ha sex med og andre vil dere ha noe mer med. Og ang mann 1, så er han på møteplassen (der jeg også er) og han har skrevet at han er ute etter en kjæreste som han vil dele livet sitt med.  Da jeg så det ble jeg litt lei meg, for hvorfor ville han ikke det med meg?  Hvorfor bare sex, liksom? 

Håper vi kan ha en ordentlig diskusjon rundt dette og vil gjerne høre menns tanker om akkurat dette med sex/ikke sex - forhold.

Anonymkode: 001e5...3fc

Noen ganger kan menn være enkle. Mange menn er enkle hele tiden. Andre ikke.

Men jeg tenker at enkeltheten hos menn ikke definerer det du står ovenfor her.

Du har blitt kontaktet av 3 menn, herav 2 du har hatt en relasjon til tidligere, kun for sex. Det er rundt framgangsmåte at menn som gruppe splittes opp. De aller fleste menn ville IKKE kontaktet deg på denne måten, på tross for at de kunne tenkt seg sex med deg. Fordi menn flest har sosiale antenner og ikke ser på deg som et "objekt". 

Nå hadde 2 av disse mennene lavere terskler for å ta kontakt siden dere kjente hverandre fra før. De har marginalt større sjanse for JA, og mindre å tape. Men de aller fleste menn tar heller ikke kontakt med tidligere forbindelser på denne måten. 

Samtidig er det normalt at kvinner blir kontaktet direkte. Selv kvinner i forhold. For min del virker det lavpanna, men dessverre lykkes mange menn, og det er nok det at menn har lykkes at slike henvendelser fortsatt kommer sporadisk. Typisk nok er det samme menn som sender slike henvendelser rundt, og ikke noe menn generelt gjør.

I lys av disse 3 henvendelsene dine så blinker ordet desperasjon. Særlig hos nr 1, men 2 og 3 likeså. Og desperasjon er nøkkelordet.

Menn kan som sagt være enkle rundt sex. Men problemstillingen du står ovenfor er at du har blitt kontaktet av særdeles enkle menn som har lave sosiale antenner og som skiller seg negativt ut blant menn generelt fordi de er desperate etter sex.

På godt norsk kalles dette utskudd på stammen. Tommelfingerregelen bør være at du ikke skal "ta til takke med" et slikt utskudd hvis du virkelig ikke vet hvem han er og hva du gir deg ut på. For som regel fører slike utskudd med seg en rekke problemstillinger som du gjerne skulle vært foruten. 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (32 minutter siden):

🤔..Høres litt blasert ut å skrive " Det damer må forstå er at når jeg er kåt nok kan jeg pule de fleste"...

Tror neppe jeg vil kreve at de fleste damer i verden skal forstå meg..🙈..men skjønner hva du mener ja.

Ja, du er jo ganske oppegående, så jeg tenker du finner en bedre måte. Det går jo an å skrive, for meg dette, og for flere jeg vet om, men menn er forskjellige etc. som er langt mer sant enn å skrive "vi menn". De fleste damer har jo blitt avvist, også når det kommer til den seksuelle biten, og da handler det ikke om at man er tannløs eller at vedkommende er i forhold. Å bli avvist er ikke en fremmed situasjon for kvinner heller. Har da prøvd meg på flere, også på byen, som virker tydelig uinteressert i noe som helst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til og med kvinner har jo både en og to og flere smeller. La gå-holdning kan jo være utbredt i tjueårene feks. Samtidig som menn svarer forskjellig, har jeg jo kompiser som har avvist forholdsvis attraktive damer for sex, feks ved å late som de sovner veldig fort, hvis hun har vært veldig pågående og latt som hun ikke kommer seg hjem osv. Og dette er single, vanlige menn. Er jo helt enig, forsåvidt. Hvis man alltid tenker man går på blemmer, så bør man jo lære.

Tenker det samme om kvinner som klarer å gå på slike smeller 😅 vet ikle hva det er å lære, når man tennes like mye av mennesker man vil oppleve som at man går på en smell, og dem man ikke ville fått samme opplevelsen av. Da har man vel strengt tatt bare en preferanse, og sånn sett tenker jeg de er heldige. Men når man opplever det som en smell, så synes jeg synd på dem, fordi de ikke klarer å se dette før de går på denne smellen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):!

Hva skjer med dette?  Er det virkelig sånn for menn at dere kan se på et bilde av noen og tenke - jepp hu der er søt så hun vil jeg pule!  Er dere såå enkle? 😅  at mann nr 2 kunne tenke seg å møtes for sex er liksom litt lettere å forstå da vi har gjort det før og han vet hva han går til, på en måte.

Men jeg skjønner ikke hvordan dere tenker og hvordan dere kommer frem til at noen vil dere ha sex med og andre vil dere ha noe mer med. Og ang mann 1, så er han på møteplassen (der jeg også er) og han har skrevet at han er ute etter en kjæreste som han vil dele livet sitt med.  Da jeg så det ble jeg litt lei meg, for hvorfor ville han ikke det med meg?  Hvorfor bare sex, liksom? 

Håper vi kan ha en ordentlig diskusjon rundt dette og vil gjerne høre menns tanker om akkurat dette med sex/ikke sex - forhold.

Det kan ikke stikkes under en stol at bildet er det første man legger merke til. Det vil jeg anta for damer også når dere ser en mann som er kjekk. 
Jeg kan ikke svare for alle og deres intensjoner og hvordan de tenker. 
Men for min egen del så tenker jeg ikke at «hun der skal jeg pule». Det skal være betydelig flere ting som spiller inn dersom jeg ønsker å møte henne. 

En sånn type tekst ville fanget min interesse:

«Skog, kaffe og film først, så får vi vurdere om det blir kapittel nummer 2». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånn selv. Jeg kan jo bli interessert i en date pga. et flott ytre, men jeg har ikke konkret lyst på sex med ei jeg ikke kjenner overhodet enda. Er vi en dårlig match personlighetsmessig kan ikke verdens beste utseende få meg til sengs.

Anonymkode: 7675b...d40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (5 timer siden):

Du har blitt kontaktet av 3 menn, herav 2 du har hatt en relasjon til tidligere, kun for sex.

nei, det er bare en av dem jeg har hatt sex med tidligere., mann nr 2. Den ene har jeg ikke truffet, den andre traff jeg bare en gang. Bare sånn for å pirke litt ;)

men ellers, takk for dine betraktninger - enig i at desperasjon må være nøkkelordet for dem. Og således ikke interessante for meg. Han tredje som nok en gang trykket liker på meg på Happn etter at jeg fjernet matchen har jeg fjernet nok en gang, vil ikke ha noe med han å gjøre. Jeg er på jakt etter mer enn sex og han kan finne noen andre å leke med :P

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (5 timer siden):

Noen ganger kan menn være enkle. Mange menn er enkle hele tiden. Andre ikke.

Men jeg tenker at enkeltheten hos menn ikke definerer det du står ovenfor her.

Du har blitt kontaktet av 3 menn, herav 2 du har hatt en relasjon til tidligere, kun for sex. Det er rundt framgangsmåte at menn som gruppe splittes opp. De aller fleste menn ville IKKE kontaktet deg på denne måten, på tross for at de kunne tenkt seg sex med deg. Fordi menn flest har sosiale antenner og ikke ser på deg som et "objekt". 

Nå hadde 2 av disse mennene lavere terskler for å ta kontakt siden dere kjente hverandre fra før. De har marginalt større sjanse for JA, og mindre å tape. Men de aller fleste menn tar heller ikke kontakt med tidligere forbindelser på denne måten. 

Samtidig er det normalt at kvinner blir kontaktet direkte. Selv kvinner i forhold. For min del virker det lavpanna, men dessverre lykkes mange menn, og det er nok det at menn har lykkes at slike henvendelser fortsatt kommer sporadisk. Typisk nok er det samme menn som sender slike henvendelser rundt, og ikke noe menn generelt gjør.

I lys av disse 3 henvendelsene dine så blinker ordet desperasjon. Særlig hos nr 1, men 2 og 3 likeså. Og desperasjon er nøkkelordet.

Menn kan som sagt være enkle rundt sex. Men problemstillingen du står ovenfor er at du har blitt kontaktet av særdeles enkle menn som har lave sosiale antenner og som skiller seg negativt ut blant menn generelt fordi de er desperate etter sex.

På godt norsk kalles dette utskudd på stammen. Tommelfingerregelen bør være at du ikke skal "ta til takke med" et slikt utskudd hvis du virkelig ikke vet hvem han er og hva du gir deg ut på. For som regel fører slike utskudd med seg en rekke problemstillinger som du gjerne skulle vært foruten. 

Utskudd og desperasjon? Det var sterke ord fra en som går for å være reflektert. Er bare en av mange fremgangsmåter for å finne en å ligge meg eller? Og maaaange vil bare ligge, selv om det fremstår som om damer bare vil ha forhold. Nei, sannheten er nok heller at damer vil bare ha sex til de ønsker seg et forhold, og slik er det også med menn. Noen kvinner og menn vil aldri ha et forhold. Ved å være direkte som disse tre er, så vil svaret også komme relativt raskt. Det virker bare desperat for en som vil ha et forhold. Og så er så mange desperate etter forhold at de gir blaffen i alle tegn på at man burde melde pass. Evt ligger rundt til de finner en som passer bra. Mange veier til Rom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Utskudd og desperasjon? Det var sterke ord fra en som går for å være reflektert. Er bare en av mange fremgangsmåter for å finne en å ligge meg eller? Og maaaange vil bare ligge, selv om det fremstår som om damer bare vil ha forhold. Nei, sannheten er nok heller at damer vil bare ha sex til de ønsker seg et forhold, og slik er det også med menn. Noen kvinner og menn vil aldri ha et forhold. Ved å være direkte som disse tre er, så vil svaret også komme relativt raskt. Det virker bare desperat for en som vil ha et forhold. Og så er så mange desperate etter forhold at de gir blaffen i alle tegn på at man burde melde pass. Evt ligger rundt til de finner en som passer bra. Mange veier til Rom

Menn som tar kontakt med kvinner direkte kun for sex er i veldig undertall iht normen som er at menn IKKE tar kontakt med kvinner direkte kun for sex. Jeg prøvde å av-generalisere menn her, derav ordet utskudd om menn som er sexfokuserte. 

Og utskuddene tar ikke kontakt fordi de ønsker å bli kjent eller innlede noe seriøst med henne som menneske, men for å få tømt pungen i henne. Det er noe desperat over det. 

For øvrig er jeg enig i at når menn først tar kontakt på denne måten så er det beste for alle parter at man bare er direkte og rett fram. For da vet begge hva de forholder seg til, og hun blir ikke lurt på veien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (19 minutter siden):

Menn som tar kontakt med kvinner direkte kun for sex er i veldig undertall iht normen som er at menn IKKE tar kontakt med kvinner direkte kun for sex. Jeg prøvde å av-generalisere menn her, derav ordet utskudd om menn som er sexfokuserte. 

Og utskuddene tar ikke kontakt fordi de ønsker å bli kjent eller innlede noe seriøst med henne som menneske, men for å få tømt pungen i henne. Det er noe desperat over det. 

For øvrig er jeg enig i at når menn først tar kontakt på denne måten så er det beste for alle parter at man bare er direkte og rett fram. For da vet begge hva de forholder seg til, og hun blir ikke lurt på veien.

Syns det er fint du sier det og det gir meg som kvinne også perspektiv over det å ikke bli bombardert av menn med ønske om sex, for jeg innser jo at sånnt kan ikke komme fra løse luften. Krever en viss bekjentskap og ofte mer enn det, i det minste så mye som et lite hei, jeg går rundt og skjønner ikke hvorfor disse mennene(Til å med desperate) tar kontakt sånn fordi de ser meg eksistere gående forbi dem en kort liten stund uten at vi vet navnenen til hverandre engang 😅

Har vært trist for det, nå er det kanskje håp om at jeg bare er dum å må snakke med menn, i det minste være noen det er fysisk mulig å finne ut hva heter. Internett har påvirket meg til å bli et brødhue, kan ikke skjønne at en del av meg trodde på det, bare vær kvinne og folk teleporterer til deg, en kø av tilbud til en vær tid. 

Anonymkode: 3f705...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (19 minutter siden):

Tror ikke det å ikke bli lurt bestandig hjelper mot følelsen av å ha blitt lurt. Det er jo en helt vanlig ting å ønske seriøst forhold, men likevel ikke passe sammen med alle og enhver. Synes det er for stor tendens til at kvinner hevder seg lurt når menn avslutter noe, mens kvinner selv avslutter over lav sko når de ikke vil gå videre. Uten å anse seg selv som useriøse luringer av den grunn. Samt at menn kan være så ærlig som bare det om at han ikke er ute etter noe seriøst, men når kvinnen da likevel får følelser og håp lurer hun fort seg selv til å legge for mye i alt han sier og gjør. Lurer seg selv egentlig. 

Som kvinne blir jeg veldig oppgitt av kvinner som hevder seg lurt og løyet til når menn avslutter, eller når de selv har lurt seg selv. Såpass forventer jeg faktisk av voksne kvinner at de takler at mannen ikke fikk følelser for dem, for det krever jo vi av menn andre veien, og den rette er trossalt bare den personen hvor ønsket om å være med hverandre er gjensidig. 

Kvinner vet dessuten at menn ofte har lavere terskel for å ha sex, og at de færreste er overgripere, så når det blir sex bestemmer stort sett kvinner. Da er det en beslutning kvinnen må klare å stå inne for, selv om det ikke ble det utfallet hun ønsket seg. Igjen, den rette er jo kun den personen hvor følelser er gjensidige, og menn har - som kvinner- rett til å trekke seg tilbake om noe ikke er riktig. 

Selvfølgelig vondt når du ønsker en som ikke ville ha deg, uansett når i dating, men slik et det også for menn, og det er en naturlig del av dette at det man ikke ser fremtid i og ikke utvikler rette følelser for avsluttes. 

Lett å skille mellom kvinner og rasjonell innstilling vs prinsessefakter her. Noen hevder seg brukt gang på gang, uansett løp i dette, og andre hevder seg aldri brukt, selv om de også har opplevd at ting ikke gikk som de ønsket. NOEN opplever å bli virkelig rundlurt (for eksempel at han hadde kjæreste fra før), men med kunnskap om at menn har lavere terskel for sex (og at beslutning om sex derfor står på kvinnen), samt at man vet at det må være riktige følelser hos begge for å bli fast forhold, så er det irriterende med kvinner som "blir lurt" igjen og igjen og igjen. Altså da får de gå i seg selv angående hvilke typer menn de velger og hva de tolker som løfter om fast forhold. "Jeg ønsker å treffe den rette og ha et livslangt forhold." er IKKE et løfte om at det blir med deg. Ikke om mannen er aldri så seriøs angående dette. Mye skal jo klaffe. 

Anonymkode: 86dde...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns det er fint du sier det og det gir meg som kvinne også perspektiv over det å ikke bli bombardert av menn med ønske om sex, for jeg innser jo at sånnt kan ikke komme fra løse luften. Krever en viss bekjentskap og ofte mer enn det, i det minste så mye som et lite hei, jeg går rundt og skjønner ikke hvorfor disse mennene(Til å med desperate) tar kontakt sånn fordi de ser meg eksistere gående forbi dem en kort liten stund uten at vi vet navnenen til hverandre engang 😅

Har vært trist for det, nå er det kanskje håp om at jeg bare er dum å må snakke med menn, i det minste være noen det er fysisk mulig å finne ut hva heter. Internett har påvirket meg til å bli et brødhue, kan ikke skjønne at en del av meg trodde på det, bare vær kvinne og folk teleporterer til deg, en kø av tilbud til en vær tid. 

Internett og datingkulturen har gjort majoriteten miljøskadet i dag. Og for kvinners del så er det en del forsvarsmekanismer som har slått inn. Med god grunn. For tenk at vi har kommet dit at en del menn (utskuddene) har bygd seg opp kultur hvor de tenker at det er helt i orden å nedrenne kvinner med sine sextanker uten å være interessert i kvinnen som mennesket. Og enda verre, de mennene som ikke renner ned kvinnene direkte, men lurer kvinner rundt. 

For ordens skyld har sexfikserte kvinner og kvinnelige lurere (kvinnelige utskudd) også brygget opp denne kulturen. Eller ukulturen om man selv er seriøs. 

For å si det slik. Hvis to mannlige kompiser kommer i mot deg, der den kjekkeste av dem prøver seg på deg ut av det blå, mens kompisen skygger forsiktig unna, så bør du avvise den som tar initiativ og så sier du hei til kompisen heller. ;) 

Utover det tenker jeg det er mange gode, seriøse menn som har trukket seg tilbake fra dating. De har gitt opp pga den ukulturen som er der ute, samt at det er så altfor mange pågående menn som de ikke klarer å "konkurrere" mot. Så de har gitt opp. Så vet du som kvinne om en interessant enslig mann som virker utilgjengelig så burde du tørre å ta kontakt. Kvinner har så mye større sjanse gjennom direktekontakt enn menn, nettopp med tanke på det finnes så mange sexfikserte menn der ute som har ødelagt menns sjanser. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (6 minutter siden):

Internett og datingkulturen har gjort majoriteten miljøskadet i dag. Og for kvinners del så er det en del forsvarsmekanismer som har slått inn. Med god grunn. For tenk at vi har kommet dit at en del menn (utskuddene) har bygd seg opp kultur hvor de tenker at det er helt i orden å nedrenne kvinner med sine sextanker uten å være interessert i kvinnen som mennesket. Og enda verre, de mennene som ikke renner ned kvinnene direkte, men lurer kvinner rundt. 

For ordens skyld har sexfikserte kvinner og kvinnelige lurere (kvinnelige utskudd) også brygget opp denne kulturen. Eller ukulturen om man selv er seriøs. 

For å si det slik. Hvis to mannlige kompiser kommer i mot deg, der den kjekkeste av dem prøver seg på deg ut av det blå, mens kompisen skygger forsiktig unna, så bør du avvise den som tar initiativ og så sier du hei til kompisen heller. ;) 

Utover det tenker jeg det er mange gode, seriøse menn som har trukket seg tilbake fra dating. De har gitt opp pga den ukulturen som er der ute, samt at det er så altfor mange pågående menn som de ikke klarer å "konkurrere" mot. Så de har gitt opp. Så vet du som kvinne om en interessant enslig mann som virker utilgjengelig så burde du tørre å ta kontakt. Kvinner har så mye større sjanse gjennom direktekontakt enn menn, nettopp med tanke på det finnes så mange sexfikserte menn der ute som har ødelagt menns sjanser. 

Det kommer ikke til å skje at noen kompiser sier hei, for å si det mildt. Det er det jeg mener, jeg er lei meg for å ikke være pen nok til å i det minste ligge med disse desperate mennene. Vil ha sex. 
Jeg har bestandig vært den som har tatt kontakt, vil oppleve at en mann gjør det. Må være styggeste dama noen sinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...