AnonymBruker Skrevet 29. september #21 Del Skrevet 29. september Lykkedykker skrev (2 timer siden): Nei, likte heller ikke øl/alkohol første gangen, heller ikke kaffe, virket jo helt meningsløst å skulle prøve å tvinge det i meg i en tro på at jeg plutselig skulle like det en dag. Ok. Veldig rar innstilling, synes jeg, særlig i parforhold, hvor det i mange tilfelle blir både bedre dynamikk og sex når man faktisk strekker seg. Da jeg sugde for første gang, tenkte jeg: dette liker han jo, kanskje jeg venner meg til det, jeg vil gjøre en innsats, og tror mange tenker det samme. Jeg spør igjen, gir du dama di orgasme? Kommer hun like mye som deg under sex? Anonymkode: 102ed...0c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #22 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 8.06): Jeg kunne aldri blitt sammen med ei som ikke sugde meg første gang vi hadde sex, blodrødt flagg. Anonymkode: 8ffc9...36b Å suge fremmede er tilbakestående. Man kan få kjønnssykdommer. Du høres ut som.en dårlig dude. Anonymkode: 102ed...0c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september #23 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Veldig rar innstilling, synes jeg, særlig i parforhold, hvor det i mange tilfelle blir både bedre dynamikk og sex når man faktisk strekker seg. Da jeg sugde for første gang, tenkte jeg: dette liker han jo, kanskje jeg venner meg til det, jeg vil gjøre en innsats, og tror mange tenker det samme. Jeg spør igjen, gir du dama di orgasme? Kommer hun like mye som deg under sex? Anonymkode: 102ed...0c6 Ja, vi autister blir ofte fremstilt som rare. Hvis hun ikke kommer mens vi har sex så har hun diverse leketøy jeg bruker for å ‘nå mål’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #24 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 8.06): Jeg kunne aldri blitt sammen med ei som ikke sugde meg første gang vi hadde sex, blodrødt flagg. Anonymkode: 8ffc9...36b Sugde ikke min mann de første gangene vi hadde sex, men nå får han bj hver gang… men you do you incel ❤️ Anonymkode: d2d02...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #25 Del Skrevet 29. september Lykkedykker skrev (1 minutt siden): Ja, vi autister blir ofte fremstilt som rare. Hvis hun ikke kommer mens vi har sex så har hun diverse leketøy jeg bruker for å ‘nå mål’. Ok, så bra. Anonymkode: 102ed...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #26 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 22.12): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf Wow, så stusselig! Hvorfor er du i dette forholdet? Anonymkode: 4b7f6...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #27 Del Skrevet 29. september DelvisPresley skrev (11 timer siden): Så du kommer ikke av å bli sugd? Riktig. Handler ikke om fysisk følelse, men som tenningsmønster. Anonymkode: 9f189...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #28 Del Skrevet 29. september Frutiger fisk skrev (1 time siden): Hva gjør dere om hun er på sin menstruasjon? Husker ikke sist hun hadde mens. Det er mange, mange år siden. Men jeg utfører ikke oralsex på en som har mens, om det var det du lurte på? Vi har aldri hatt sex når hun har menstruert. Anonymkode: 9f189...f22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #29 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synes synd på alle kvinner som har en mann som ikke vil slikke. Anonymkode: 102ed...0c6 Tja, jeg er forsåvidt enig, men de færreste menn gjør det på en digg måte. Jeg synes veldig synd på alle kvinner som ikke har møtt en mann/er med en mann som virkelig KAN det. Dette med å slikke alfabetet for eksempel, som enkelte menn tyr til når de ikke vet hva de skal gjøre med tunga. Glem det. Det er mer opphissende om han støvsuger trappa. Anonymkode: ffc94...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 29. september #30 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synes synd på alle kvinner som har en mann som ikke vil slikke. Anonymkode: 102ed...0c6 Det er noen kvinner som ikke vil bli slikket. Å bli slikket gir meg absolutt ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #31 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Riktig. Handler ikke om fysisk følelse, men som tenningsmønster. Anonymkode: 9f189...f22 Jeg kommer sjelden av suging, men likevel elsker jeg å motta. Det er noe intimt og vakkert med det, og følelsen er som den beste massasje. Hun slikker og suger hele veien fra anus og opp, og det er nytelse på nytelse. Min orgasme varer bare noen sekunder, men det er alt som skjer i timene før der, som er sex. Anonymkode: cfb0c...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #32 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer sjelden av suging, men likevel elsker jeg å motta. Det er noe intimt og vakkert med det, og følelsen er som den beste massasje. Hun slikker og suger hele veien fra anus og opp, og det er nytelse på nytelse. Min orgasme varer bare noen sekunder, men det er alt som skjer i timene før der, som er sex. Anonymkode: cfb0c...22b Skjønner det😊 Men å bli sugd er for meg kjedelig. Det er ikke noe jeg tenner på. Tankene begynner å vandre til helt andre ting. Sounding er også noe som er intimt og ikke nødvendigvis handler om orgasme. Men alle tenner ikke på sounding. Analsex er også intimt og trenger ikke handle om sekunder med orgasme. Men alle tenner ikke på analsex. Man liker og tenner på forskjellige ting og å bli sugd er ikke en av dem for min del😊 Jeg er mest kompatibel med en partner som er «egoist» seksuelt. En som liker å motta og ikke tenner på å utføre ting på meg da jeg får lite glede ut av å «bli utført» ting på. Anonymkode: 9f189...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #33 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja jeg er helt enig i det. Samtidig synes jeg også synd på alle menn som har en kvinne som ikke vil suge. For meg ville livet vært veldig mye fattigere uten oralsex, elsker både å motta og gi. Mann Anonymkode: 8818f...9a0 Jeg er gift med ei som verken suger eller vil slikkes. Er ærlig talt litt kjipt men har innfunnet meg med det. Jeg tenner jo ikke på at hun skal gjøre noe hun ikke liker. Men fremdeles kjedelig... mann 30 Anonymkode: f0753...093 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. september #34 Del Skrevet 29. september Rosa Gnom skrev (På 27.9.2024 den 18.54): Her er nok en studie ifra Amerika. Det er ikke så vanskelig å google selv egentlig. Denne verasket meg. Hvordan kan lesbiske mota mye mer en de gir? Synes også det er rart at single har mer orals sex en folk i forhold, trode mange amrikanere var så relgiøse at de ventet til ble gift liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. september #35 Del Skrevet 30. september Vi har vel ikke hatt lepper der nede, hvis det ikke var meningen å kysse dem🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #36 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 20.36): Jeg er gift med ei som verken suger eller vil slikkes. Er ærlig talt litt kjipt men har innfunnet meg med det. Jeg tenner jo ikke på at hun skal gjøre noe hun ikke liker. Men fremdeles kjedelig... mann 30 Anonymkode: f0753...093 Kondolerer. Hadde aldri i livet funnet meg i slik seksuell dynamikk. 🥲 Anonymkode: 08b9d...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #37 Del Skrevet 30. september Pippi Lotta skrev (På 29.9.2024 den 20.46): Denne verasket meg. Hvordan kan lesbiske mota mye mer en de gir? Synes også det er rart at single har mer orals sex en folk i forhold, trode mange amrikanere var så relgiøse at de ventet til ble gift liksom. Har gjerne med å ”gold digger” faktoren. Kvinners partnervalg i USA styres mer av hvor bra en mann kan bidra økonomisk. Da blir det mer sannsynlig å kvinner velger menn de tenner lite/ikke noe seksuelt. Heldigvis er mindre om dette i mer likestilte land som Norge, selvom dette forekommer her også. Samme hønene som klager på å de må ha ”pliktsex”. Utspekulerte løgnhalser. Anonymkode: 08b9d...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #38 Del Skrevet 30. september Jeg suger min mann hver dag. Anonymkode: 15133...809 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #39 Del Skrevet 1. oktober Lykkedykker skrev (På 29.9.2024 den 10.24): Ja, vi autister blir ofte fremstilt som rare. Eventuelt fremstiller du deg selv som rar. Anonymkode: cda65...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober #40 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Eventuelt fremstiller du deg selv som rar. Anonymkode: cda65...dff Nå driver du med slik ‘gaslighting’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå