AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Tror dere? Inspirert av analtråden. Anonymkode: 7df9a...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Her er nok en studie ifra Amerika. Det er ikke så vanskelig å google selv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Jeg utfører oralsex på henne kanskje 9 av 10 ganger vi har sex. Hun elsker at jeg gjør det og jeg elsker å gjøre det. Den ene gangen jeg ikke gjør det kan være at hun feks er for utålmodig. Selv får jeg ingen ting ut av å bli sugd, så det dropper vi. Anonymkode: 9f189...f22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Ikke så ofte som jeg VIL. Hun er av dem som nær 100% av gangene får det hun trenger av PIV alene. Altså deilige orgasmer. Og når hun kommer i mål, er det signalet for meg om å passere mållinjen jeg også. Men har vi, og tar vi oss tid, så..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf Det høres ut som du ikke er fornøyd med situasjonen deres. Har dere pratet sammen om dette? Anonymkode: e0221...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf OMG, skill deg før du blir for gammel. Få deg en elskerinne eller noe. Anonymkode: fa639...508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf Jeg kunne aldri blitt sammen med ei som ikke sugde meg første gang vi hadde sex, blodrødt flagg. Anonymkode: 8ffc9...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 28. september #9 Del Skrevet 28. september Hun gir meg stadig vekk. Jeg liker ikke å utføre selv, så det skjer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #10 Del Skrevet 28. september Lykkedykker skrev (15 timer siden): Hun gir meg stadig vekk. Jeg liker ikke å utføre selv, så det skjer ikke. Ønsker hun å motta? Anonymkode: 8818f...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 28. september #11 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 19.29): Selv får jeg ingen ting ut av å bli sugd, så det dropper vi. Anonymkode: 9f189...f22 Så du kommer ikke av å bli sugd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12 Del Skrevet 28. september Aner ikke. Har bare møtt to som ikke liker å slikke. Er et krav for meg i et forhold. Gidder ikke menn som ikke gir. - kvinne Anonymkode: 102ed...0c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Lykkedykker skrev (15 timer siden): Hun gir meg stadig vekk. Jeg liker ikke å utføre selv, så det skjer ikke. Hvor mange ganger prøvde du før du bestemte deg for at du ikke likte det? Anonymkode: 102ed...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september Synes synd på alle kvinner som har en mann som ikke vil slikke. Anonymkode: 102ed...0c6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Synes synd på alle kvinner som har en mann som ikke vil slikke. Anonymkode: 102ed...0c6 Ja jeg er helt enig i det. Samtidig synes jeg også synd på alle menn som har en kvinne som ikke vil suge. For meg ville livet vært veldig mye fattigere uten oralsex, elsker både å motta og gi. Mann Anonymkode: 8818f...9a0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ønsker hun å motta? Anonymkode: 8818f...9a0 Nei, ikke ettersom hun vet at jeg ikke liker det. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor mange ganger prøvde du før du bestemte deg for at du ikke likte det? Anonymkode: 102ed...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja jeg er helt enig i det. Samtidig synes jeg også synd på alle menn som har en kvinne som ikke vil suge. For meg ville livet vært veldig mye fattigere uten oralsex, elsker både å motta og gi. Mann Anonymkode: 8818f...9a0 Jeg er enig. Samtidig er det for mange kvinner oralsex som skal til for at de faktisk kommer eller kommer hver gang, men skjønner hva du mener. Anonymkode: 102ed...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september Lykkedykker skrev (9 minutter siden): Nei, ikke ettersom hun vet at jeg ikke liker det. 1 Har du aldri lært å like noe eller vent deg til noe du ikke likte å gjøre første gangen du gjorde det? Altså, skal ikke tvibge noen, men blir litt overraska over svaret. Jeg likte ikke å suge første gangen heller, men da tenkte jeg det var en tilvenningssak. Anonymkode: 102ed...0c6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september #19 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har du aldri lært å like noe eller vent deg til noe du ikke likte å gjøre første gangen du gjorde det? Altså, skal ikke tvibge noen, men blir litt overraska over svaret. Jeg likte ikke å suge første gangen heller, men da tenkte jeg det var en tilvenningssak. Anonymkode: 102ed...0c6 Nei, likte heller ikke øl/alkohol første gangen, heller ikke kaffe, virket jo helt meningsløst å skulle prøve å tvinge det i meg i en tro på at jeg plutselig skulle like det en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frutiger fisk Skrevet 29. september #20 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 19.29): Jeg utfører oralsex på henne kanskje 9 av 10 ganger vi har sex. Hun elsker at jeg gjør det og jeg elsker å gjøre det. Den ene gangen jeg ikke gjør det kan være at hun feks er for utålmodig. Selv får jeg ingen ting ut av å bli sugd, så det dropper vi. Anonymkode: 9f189...f22 Hva gjør dere om hun er på sin menstruasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå