Gå til innhold

Folk som er på tinder og leter etter noen å være utro med og de som biter på.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom i snakk med en kompis som nå har en greie med en dame som er utro mot sin mann. 

Må si jeg er ganske betenkt. Han må jo få lov til å gjøre som han vil, men han ser kansje ikke at han blir brukt for kos og sex. Men det er kanskje menn som synes det er okey? 

Er det noen som synes det er hot liksom? Å finne en partner som har tenkt å snike seg rundt og være utro og bare ha sex, ikke noe følelser. 

Anonymkode: 66f38...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hot og hot, herr Blom. Jeg fant meg en slik dame, på et stadie av livet der jeg uansett så etter en ff, eller lignende. At hun var gift, hadde lite å si for meg. 

Ingen av oss ville ha følelsesløs sex, men man kan godt føle litt, selv om man ikke kan få hverandre helt. 

Jeg synes egentlig du skal la kompisen din være i fred. Hvis hjertesorgen tar ham, så kan du jo vise litt skadefryd. 

Anonymkode: dc9a9...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vet hvem det er, fortell mannen det. 

Livet er for kort til å bruke med dårlige folk.

Anonymkode: 2a8e7...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være utro via Tinder.  Det vil jo ikke gå lang tid før noen kjente ser deg.  Har de anonym profil uten både navn og bilde?

Anonymkode: 9021d...de1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La folk nyte livet!

Anonymkode: 588fa...a4b

Det beste er om ingen blir såret av at du nyter livet, LOV Å VÆRE SINGEL

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han blir jo sammen med en dame som er så egoistisk at hun er utro pga mangel på nærhet. Det er jo en veldig selvsentrert dame han får. Så vidt jeg vet har hun allerede lagt føringer på at han ikke får date selv om hun selv er gift og deler seng med mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

La folk nyte livet!

Hva slags sjuke folk nyter livet når de ligger med andre bak ryggen til en de har vært sammen med i 20 år? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva slags sjuke folk nyter livet når de ligger med andre bak ryggen til en de har vært sammen med i 20 år? 

Idagens samfunn for at det er lagt opp til at det er enkelt og at man kan. Det har blitt helt normalt. Alt er bare noen tastetrykk unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

La folk nyte livet!

Man kan nyte livet uten å skade andre sit liv. 

Anonymkode: f6112...a22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Idagens samfunn for at det er lagt opp til at det er enkelt og at man kan. Det har blitt helt normalt. Alt er bare noen tastetrykk unna. 

Det er ikke sant. Folk har da fortsatt moral. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.... det der med seksuell utroskap har jeg fundert (og funderer fremdeles) mye på. 

Jeg har selv opplevd å bli bedratt over en lengre periode. Det var for meg en katastrofe da jeg fant ut av det. Jeg mistet fotfestet og gikk helt i kjelleren. 

Men.. daværende samboer la seg flat og ville likevel at vi skulle fortsette sammen. Han foreslo terapi og svarte på alle spørsmålene jeg hadde omkring utroskapen. Ja, han var utro og gikk bak ryggen på meg, men han ville likevel være "tro" mot meg i det at han ville at VI skulle fortsette å være sammen. Han holdt utroskapen skjult fordi han visste at det ville såre meg. Samtidig som at han tok sine egne behov på alvor. Vi hadde nemlig ikke noe særlig med sex lenger. Jeg tente nemlig ikke lenger på ham. Jeg kysset ham aldri (sånn riktig intenst og lidenskapelig) og var egentlig bare glad for å få akten overstått så snart som mulig. Når jeg ser tilbake så var vel forholdet mer .. hva skal man si .. av praktisk art. Vi tok hverandre for gitt. 

Likevel - selv om jeg nå i etterkant kan forstå det som skjedde - er det noe som har satt kraftige spor. Det er ti år siden det skjedde, men senest for noen uker side - da temaet kom opp mellom meg og min nåværende - begynte jeg nesten å hyperventilere mens tårene presset på. 

Altså.... hva vil jeg egentlig fram til? Kanskje rett og slett at det er beintøft å oppleve, men at man ikke nødvendigvis kan legge all skyld over på den parten som er seksuelt utro 

Anonymkode: 61589...c18

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan aldri huske at jeg verken har hørt om eller lest om en mann som føler seg brukt for sex, nei. Og i den grad de føler seg brukt, så det de på det som noe maskulint, og dermed som noe positivt.

Så kan jeg heller aldri huske at jeg har hørt om en utro kvinne som ikke egentlig ønsker å forlate sin mann, og som før eller siden gjør det.

Det er, i det store og det hele, stor forskjell på kjønnene. Etter min mening fungerer det ikke å være kompis. Det du beskriver, at du snakker til han som han var en venninne, og ikke en mann, er et av mange eksempler på det.

Anonymkode: 5580d...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg kan aldri huske at jeg verken har hørt om eller lest om en mann som føler seg brukt for sex, nei. Og i den grad de føler seg brukt, så det de på det som noe maskulint, og dermed som noe positivt.

Så kan jeg heller aldri huske at jeg har hørt om en utro kvinne som ikke egentlig ønsker å forlate sin mann, og som før eller siden gjør det.

Det er, i det store og det hele, stor forskjell på kjønnene. Etter min mening fungerer det ikke å være kompis. Det du beskriver, at du snakker til han som han var en venninne, og ikke en mann, er et av mange eksempler på det.

Enig i alt du sier. "Min" kvinne, forlot også mannen til slutt. Men selv om jeg hadde hatt et hekt på henne, så hadde jeg greid å gå videre. 

Anonymkode: dc9a9...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke sant. Folk har da fortsatt moral. 

Det er det men det er mye lettere nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kjæreste som fremdeles har profilen sin på dating appene med at han er singel og søker den rette. Sier at det er kun for å bli kjent med nye mennesker, og event ta en lunsj eller skrive med de. Har vært noen diskusjoner på det. Mener jeg er håpløs gammeldags og alle gjør det i dag. Hvis det er tilfelle så liker jeg ikke hvordan samfunn vi har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel mer håpløst å faktisk akseptere at man blir behandlet på en måte man ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W57 skrev (4 timer siden):

Har en kjæreste som fremdeles har profilen sin på dating appene med at han er singel og søker den rette. Sier at det er kun for å bli kjent med nye mennesker, og event ta en lunsj eller skrive med de. Har vært noen diskusjoner på det. Mener jeg er håpløs gammeldags og alle gjør det i dag. Hvis det er tilfelle så liker jeg ikke hvordan samfunn vi har blitt.

Nei, alle gjør ikke det. Du blir lurt.

Anonymkode: 6badd...951

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

W57 skrev (4 timer siden):

Han er desverre utro mot deg. Du fortjener bedre, aldri hør på sånne duster som dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

W57 skrev (På 29.9.2024 den 19.56):

Ikke vær så naiv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...