Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som har vondt i vilja på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig du har rett, akkurat som at denne tråden virker å være utløp for frustrasjon over anonyme mennesker på KG.

Anonymkode: 128e3...8be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar du helt feil i, både at jeg har vondt i vilja, og er ego. Jeg vet jo at jeg har rett, og at du virkelig bør begynne å være enig i det jeg skriver med en gang. 

Anonymkode: 467d8...d07

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en effekt av å skrive med folk her inne, har ingen vond vilje opprinnelig,en begynner å bli mektig lei av å diskutere helt normale greier alle burde kunne av å være seg.

Anonymkode: 82e2a...d0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar du sikter til at det er mange som henger seg veldig opp i skrivefeil og andre småfeil og ikke klarer å se forbi dette.

Jeg lurer på det samme. Veldig irriterende at folk skal drive og avspore tråder med disse irrelevante poengene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det kommer an på problemstilling og ikke minst formulering av problemstilling/spørsmål. Hvis du retter deg mot folk/en gruppe på samme måte som det gjøres her, er det ikke rart at du får motargumentasjon. Kanskje det kan oppfattes som at noen er vrange eller motsetter seg? Mens det egentlig er en reaksjon på hvordan du snakker til eller om dem?

Anonymkode: b50f3...83c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk spør når trygda kommer hver eneste bidige måned uten å gidde å løfte en finger for å enten google det eller å gå inn på NAV for å sjekke.

Anonymkode: b7bcd...349

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage  noen eksempler, oppdiktede men likner på mye annet jeg har sett:

TS: "Hei! Jeg skal kjøpe blomster til mamma, kan noen anbefale meg et sted de lager fine buketter?"
Random kg-bruker som har vondt i vilja: "Ka farsken!!! HAR DU IKKE KLART Å GOOGLE - Herregud assa. Google da, vi skal ikke sitte her og gjøre jobben for deg."

TS: "Ble dumpa fordi jeg har stor rumpe"
Random kg-bruker som har vondt i vilja: "Men i karsken huleste tranebærslår hva feiler det deg? Han sa du hadde stor rumpe og så ble du lei deg? Du fortjente å bli dumpa, håper du er singel for alltid, du og rumpa di!"

Skjønner?

Anonymkode: b75df...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS: "Hei! Jeg skal kjøpe blomster til mamma, kan noen anbefale meg et sted de lager fine buketter?"
Random kg-bruker som har vondt i vilja: "Ka farsken!!! HAR DU IKKE KLART Å GOOGLE - Herregud assa. Google da, vi skal ikke sitte her og gjøre jobben for deg."

Random kg-bruker som har vondt i vilja: "Men i karsken huleste tranebærslår hva feiler det deg? Han sa du hadde stor rumpe og så ble du lei deg? Du fortjente å bli dumpa, håper du er singel for alltid, du og rumpa di!"

Skjønner?

Så du er nordlenning. Eller mye aggresjon mot nordlenninger. 

Ellers, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så du er nordlenning. Eller mye aggresjon mot nordlenninger. 

Ellers, da? 

Nei? Jeg kan være nordlending, eller jeg kan ikke være det. Noe imot dem har jeg ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skjønner?

De eksemplene er ikke hva jeg tenker når jeg hører "vondt i vilja". Men mer "liker å klage på nett/nettroll"

Anonymkode: 382bd...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skjønner?

Haha😂 Mulig jeg tar feil nå, men er ganske så sikker på at jeg veit hvem du er, den skrivemåten er det få andre som matcher😂😂 Og jeg skal ikke si noe om hvem du er da jeg syns det er hysterisk morsomt å lese det du skriver😂😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi dere alle er fra Oslo og er skikkelig deprimerte

Anonymkode: d9b11...2d6

Alle er uføretrygda også. Men sitter på nedbetalt bolig. Og tjener 1 million+. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i vert fall, mange som misforstår med villje. 

Anonymkode: 1bfa1...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...