Thyra Skrevet 30. september #61 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.22): Nei, så lenge vi har mye til felles ellers, og vedkommende trives i jobben sin, så har ikke jobb noen betydning, selv om jeg selv er høyt utdannet. Kvinne i 40-årene Anonymkode: 3380b...958 Så du kunne ikke datet en som ikke trivdes i jobben sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #62 Del Skrevet 30. september Nei. For meg er det ikke så nøye hva folk jobber med, så lenge de selv er fornyød med jobben sin. En jobb definererer jo ikke en person alltid . Viktigere hvem han er og hvordan han får meg til å føle meg og om vi klaffer på de rette tingene Anonymkode: 7c3de...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #63 Del Skrevet 30. september Samboeren min jobbet på lager da vi traff hverandre og han jobber fortsatt på samme sted nå 12 år seinere og han stortrives i jobben. 😊 Anonymkode: ecbc9...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #64 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er jo en grunn til man er uføretrygdet, så jeg kan ikke tenke meg til at de er trygdesnyltere. Ser mange ikke hvet hva de prater om Anonymkode: f430c...d2f Men da er man for syk eller psyk til å jobbe. Jeg vil ikke ha en så syk person i livet mitt. Det er noe annet Om mannen havner i en ulykke NÅ. Enn å velge en fra starten av Anonymkode: 6a64a...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #65 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.20): Jeg spør fordi det har jeg skjedd meg et par ganger nå. Jeg har høyere utdannelse, men jobber ikke innenfor feltet mitt siden det er smalt og vanskelig. Jobben gir meg ikke så mye hjernetrim, men jeg har jo mange andre interesser. Anonymkode: 766c4...a7a Jeg pleier å tikke av 34 bokser før jeg i det hele tatt blir kjent med en fyr(i tilfeldig rekkefølge): 1. utseende 2. høyde 3. givende jobb(må ikke ha høyere utdannelse f.eks om han har eget firma osv). Viktigste er at økonomien er på stell 4. Bosted( helst områder i Oslo jeg anser for «innenfor», Bærum øst og til nøds Asker. …. først DA er det interessant å bli bedre kjent med han Anonymkode: 8e700...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #66 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å tikke av 34 bokser før jeg i det hele tatt blir kjent med en fyr(i tilfeldig rekkefølge): 1. utseende 2. høyde 3. givende jobb(må ikke ha høyere utdannelse f.eks om han har eget firma osv). Viktigste er at økonomien er på stell 4. Bosted( helst områder i Oslo jeg anser for «innenfor», Bærum øst og til nøds Asker. …. først DA er det interessant å bli bedre kjent med han Anonymkode: 8e700...da8 Mente 4 bokser, ikke 34😂😅😅😅 Anonymkode: 8e700...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #67 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mente 4 bokser, ikke 34😂😅😅😅 Anonymkode: 8e700...da8 De fire boksene holder i haugevis for å vise hva slags menneske du er... Anonymkode: daab7...77f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 30. september #68 Del Skrevet 30. september Eva-Lena skrev (På 27.9.2024 den 17.49): Ser nå at jeg misforsto hi så nei, en lager jobb ville ikke gjort en kjæreste og samboer uaktuell. 🤭..Det ante meg. Er faktisk litt imponert over hvor hyggelige kvinner i denne tråden er..men ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #69 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fire boksene holder i haugevis for å vise hva slags menneske du er... Anonymkode: daab7...77f Å ja, deg om det. For meg er det viktig at jeg liker utseende til mannen, at han har styr på egen økonomi og at vi ikke er for langt fra hverandre sosioøkonomisk. Bosted er også viktig med tanke på barn og at jeg ikke er villig til å flytte til et sted i Oslo der jeg mener barna ikke har de beste oppvekstvilkårene. Anonymkode: 8e700...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 30. september #70 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.20): Jeg spør fordi det har jeg skjedd meg et par ganger nå. Jeg har høyere utdannelse, men jobber ikke innenfor feltet mitt siden det er smalt og vanskelig. Jobben gir meg ikke så mye hjernetrim, men jeg har jo mange andre interesser. Anonymkode: 766c4...a7a Nei, men hvis vedkommende omtalte folk som hen ville jeg dumpet vedkommende på stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #71 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mente 4 bokser, ikke 34😂😅😅😅 Anonymkode: 8e700...da8 Men personlighet er totalt uviktig. Ikke rart du er singel Anonymkode: 6a64a...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #72 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De fire boksene holder i haugevis for å vise hva slags menneske du er... Anonymkode: daab7...77f Ja, nokså normal vil jeg si? Når ble det galt å se etter en partner man var fysisk tiltrukket av, som har økonomisk oversikt og bor på ca samme plass som en? Om du vil ha en mann du ikke er tiltrukket av, gjeldsslave og som bor 90 mil unna, bra for deg. Det er heldigvis nok folk å velge i for alle. Anonymkode: d4c4e...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #73 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.26): En mann på lager er 1000 ganger bedre enn en mann på uføretrygd. Hadde lett blitt sammen med en mann som vil jobbe ❤️ Anonymkode: 7b302...d1f Håper aldri jeg treffer en kvinne som deg. Anonymkode: a0caa...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #74 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.20): Jeg spør fordi det har jeg skjedd meg et par ganger nå. Jeg har høyere utdannelse, men jobber ikke innenfor feltet mitt siden det er smalt og vanskelig. Jobben gir meg ikke så mye hjernetrim, men jeg har jo mange andre interesser. Anonymkode: 766c4...a7a Jeg tenker det forteller mest om den som dumper av den årsaken. Ingen ekte kjærlighet å finne der. Når du finner den rette spiller det ingen rolle om du er statsminister, lagermedarbeider eller uføretrygdet. Anonymkode: 70b11...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 30. september #75 Del Skrevet 30. september (endret) Det viktigste er at man har god kjemi, nokså samme verdigrunnlag og ønsker for fremtid. Men, dersom han hadde løyet om hva hen jobbet med ville jeg blitt betenkt. Pga, da er jo ikke vedkommende til å stole på. Det er ikke greit å starte et forhold basert på løgn. Jobb er jo en vesentlig/ viktig del av hens hverdag. Men det viktigste er at man er i jobb og står på/gjør det beste ut av det. Endret 30. september av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #76 Del Skrevet 30. september Daria skrev (På 27.9.2024 den 14.55): Mwn hvorfor ta utdanning innen et smalt og vanskelig fagfelt hvis du ikke vil jobbe med det? Jeg ville neppe dumpet deg på grunnlag av jobben, men jeg ville vært ganske nysgjerrig og undrende når det gjelder livsvalg og prioriteringer. De fleste velger utdanning når de er 19-20 år, og jeg vil påstå at flesteparten av dem igjen velger etter interesse. Om de tenker nøye gjennom konsekvenser, undersøker markedet og får et godt grep rundt karrieremuligheter (som jeg ikke tror de fleste gjør), kan man likevel være full av håp og troen på at det ordner seg. Jeg synes 19 er for ungt til å ha et så stort ansvar. Og på 5 år kan mye skje i jobbmarkedet. De som starta på informatikk i 2018 fikk seg nok et sjokk i fjor når "ingen" fikk jobb. Sparkling_Pink skrev (På 27.9.2024 den 15.21): Lagerjobb er en fin og ærlig stilling. Jeg har dumpet utallige grunnet dårlig oppførsel, blokkert en og annen grunnet kriminelle handlinger, ristet på hodet og gått min vei ved respektløshet, har hittil ikke møtt på jobber som gjør at jeg trekker meg fra kontakten. Jeg har ditcha en fyr pga. jobb én gang. Han jobbet med PR, typisk å glatte over for og bagatellisere handlinger som ledere og politikere har gjort galt. Det synes jeg var for uærlig.. Vera skrev (50 minutter siden): Jeg syns det er lite smart, og utnyttelse av velferdsgodene våre å velge en utdannelse man garantert ikke får utnyttet i jobbsammenheng etterpå 🤷🏻♀️ Det hadde jeg reagert på. Da bør man jo også spørre seg hvorfor det finnes så mange utdanninger som leder til arbeidsløshet. Ligger ansvaret hos 19-åringene, eller hos universitetene som ikke klarer å omstille seg raskt nok? Anonymkode: f4cff...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #77 Del Skrevet 30. september Nei det ville jeg ikke gjort Anonymkode: 3fa10...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #78 Del Skrevet 30. september Du skriver hen i overskriften. Dette er nok veldig relevant. Hadde det stått hun så ville nok stort sett alle satt nei, men om det hadde stått han så ville nok flere dumpet vedkommende. Anonymkode: 794ac...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #79 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.20): Jeg spør fordi det har jeg skjedd meg et par ganger nå. Jeg har høyere utdannelse, men jobber ikke innenfor feltet mitt siden det er smalt og vanskelig. Jobben gir meg ikke så mye hjernetrim, men jeg har jo mange andre interesser. Anonymkode: 766c4...a7a Her er sannheten min: Da jeg var veldig ung og umoden kunne jeg ha blitt skeptisk til en person som jobbet på lager fordi jeg hadde lurt på om han hadde lav IQ og var enkel og kjedelig. Nå er jeg litt eldre og har lært litt mer av livet. Nå er jeg mer interessert i mennesket, og ikke overflaten. Nå ser jeg at det er mer i verden, flere skjebner, flere tilfeldigheter og jeg har lært å respektere mennesker av alle variasjoner bedre. I dag hadde jeg kunnet datet en som jobbet på lager for å finne ut hva slags person det var, men jeg er sikkert for gammel for deg (er i slutten av 30- åra) og jeg er allerede gift. Anonymkode: 523fa...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 30. september #80 Del Skrevet 30. september Jada, det kan fint hende at en partner dumper deg pga for lav status, eks en lagerjobb. Den står ikke på topp 3 statusjobb. Men sånn er nå egentlig samfunnet blitt. Et rotterace hvor wannabees vil vise frem status-trynet sitt. En slik en vil sikkert kreve minst det samme av partneren sin. Helst over. Slike vil brette ut for omverdenen hvor vellykkede de er, dyreste bilen i gata, barna som reklamen utad med nye iPhones og en staselig klesgarderobe.. Og selvsagt vil de spre rundt seg hvilke høyinntektsjobber de har.. Slike folk finnes. Jeg kan levende forestille meg himling med øya fra slike mennesker når de hører ordet "lagerjobb.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå