AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Del Skrevet 27. september 2024 Har tidligere brukt Kerastase sin for sensitiv hodebunn, men har rett og slett ikke råd til den lenger. Jeg begynner fort å klø i hodebunnen av flere shampoer. Finns det gode sjampoer på Normal eller vanlig butikk som er relativt rimelige i pris? Anonymkode: 736b7...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Del Skrevet 27. september 2024 Søk på Daxxin sjampo. De har flere alternativer. Farmasiet.no har ofte salg. https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/daxxin-shampoo-trippelvirkende-mp,5024125?recommendationId=4424193879062&experiments=ai_search Anonymkode: df7fb...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Del Skrevet 27. september 2024 Biovene shampoo bar. Selges på blivakker. Jeg klør lett av shampoo selv, men ikke av den. De andre tipsene mine er i høyere prisklasse så dropper de. Anonymkode: 359de...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 27. september 2024 #4 Del Skrevet 27. september 2024 By veira har en for sensitiv hodebunn som er veldig god som du får kjøpt på normal for 74 kr eller noe sånt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Del Skrevet 27. september 2024 Ikke butikkshampo, men ACO sin shampo, balsam og hodebunnsserum fra apoteket er veldig bra. Eneste ulempen er at flaskene er så små. Har testet mye forskjellig og sliter med sensitiv hodebunn, og faller stadig tilbake på denne. Den er litt kjedelig siden den ikke lukter noe, men den gjør jobben. Har for øyeblikket kjøpt hodebunnserien fra Kerastase: shampoo, leireshampoo, hodebunnsmaske og serum. Men de er ikke like bra som Aco sine, hvertfall for min del. Anonymkode: 54a3f...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #6 Del Skrevet 28. september 2024 Head and shoulders Anonymkode: 659b3...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Forbrukerrådet hadde en test, og flere billige sjampoer ble testvinnere. Jeg har kjøpt Neutral på Apotera. Ellers selger de den på Boots, Med24, Farmasiet og Sparkjøp. https://www.forbrukerradet.no/tester/sjampo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. oktober 2024 #8 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 13.51): Har tidligere brukt Kerastase sin for sensitiv hodebunn, men har rett og slett ikke råd til den lenger. Jeg begynner fort å klø i hodebunnen av flere shampoer. Finns det gode sjampoer på Normal eller vanlig butikk som er relativt rimelige i pris? Anonymkode: 736b7...d8f Neutral har sjampo for sensitiv hodebunn og flass til 30-40kr på Normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Urtekram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Kan du ha seboreisk eksem? Jeg ville ha testet Fungoral eller lignende fra apoteket (de har et par andre alternativer også, men husker ikke navn, og noen for psoriasis kan fungere bra). Dyrt, men det skal kun brukes 2 (eller noe rundt der) ggr i uka. Selv bruker jeg Daxxin (for psoriasis, men det er seboreisk eksem jeg har), og Neccin. Men de to sistnevnte bruker jeg hver gang jeg vasker håret (de to kombinert har best resultat for meg, men i perioder bruker jeg kun èn av dem, fordi hodebunnen begynner å reagere på kombinasjonen. Så bruker jeg kun èn til også den gir reaksjon, går over til den andre frem til også den ikke har virkning, så begge kombinert igjen). Siden det er dyre sjampoer, har jeg prøvd meg frem på tørrsjampo for å drøye hårvasken (blir fort fett pga kløa), og da er Batiste original den som har fungert best. Gir noe irritert hodebunn/hindrer ikke kløa (eksemet) å komme tilbake, men den beste jeg har vært borti av tørrsjampo, og den er også bedre enn de alle vanlige sjampoer jeg har prøvd, både Neutral og i grunnen alt som kan fås kjøpt på dagligvare uten silikon (silikon gir ekstrem kløe for meg. Define mot fett hår er den beste av ordinære produkter). Kan gå dagevis med noe som ligner friskt hår med tørrsjampo som er fordelt riktig og godt i håret kun èn dag. Anonymkode: c9553...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 Neutral og Änglamark er veldig milde sjampoer, som du får kjøpt på vanlige matbutikker. Jeg har veldig sensitiv hud og hodebunn, og disse irriterer ikke for meg. Anonymkode: d74e2...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå