Daisy-love Skrevet 29. september 2024 #21 Del Skrevet 29. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette med stryking som Daisy love tar opp er et poeng. Jeg har kjøpt steamer av den grunn. Kles steamer dreper også bakterier og kan brukes til å friske opp plagg mellom vask. Jeg tester også klær før jeg kjøper de med å krølle en bit av materialet i hånden holde fast litt før jeg slipper og viss det blir veldig krøllete av dette så vil jeg droppe kjøpet da jeg kommer til å se uflidd ut etter bare å ha satt meg ned på en stol også reise meg. Anonymkode: db7db...e8e Ja dette er viktig. Ser så mange som anbefaler særlig lin, men også tildels bomull, uten å nevne stryking. Jeg har en venninne som elsker å stryke, men ellers har jeg ikke inntrykket av at det er en favorittoppgave til så mange 🤪😬 Jeg føler meg heller ikke vel i skrukkete klær, så da ender det med å bli skapfyll. Fullt mulig å finne plagg i naturmaterialer som krever mindre, og steamer er en god investering, men å ta en skrukketest, og vurdere om det faktisk er noe en vil bruke, og eventuelt også drive å stryke på er viktig. Noen ganger bedre å droppe å kjøpe plagget og heller finne noe annet. Endret 29. september 2024 av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå