AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #21 Del Skrevet 27. september 2024 Sloggi. Jeg er helt allergisk mot BH-er som strammer eller klør, og jeg synes 99% av det jeg har prøvd gjør en av delene, selv om det er riktig størrelse. F.eks bh-er fra change synes jeg er et mareritt, og det er trist å bruke så mye penger på undertøy man ikke klarer å bruke. F.eks denne: https://www.zalando.no/sloggi-sloggi-soft-adapt-boeyle-bh-beige-sl281a06w-b11.html Anonymkode: 65e0b...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #22 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg finner mange fine BH-er på Kappahl, både med og uten spiler. Har store pupper. Kjøper ellers ofte dyre klær - men syns altså disse BHene er kjempegode, selv om de er rimelige. Anonymkode: b8d52...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 28. september 2024 #23 Del Skrevet 28. september 2024 Stort sett bruker jeg BHer fra Triumph, de har god kvalitet. Har også noen billige fra Cubus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 28. september 2024 #24 Del Skrevet 28. september 2024 Bruker kun Florence full cup fra Change. Har store bryster, og de er de eneste jeg liker som ikke strammer eller klør. Bruker J85. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #25 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg trenger ikke noe støtte og HATER bh, så jeg bruker ingenting, eller nipplecovers. Anonymkode: b871c...c7d Du har en heldagsjobb på KG Svangerskapsplager; "Jeg er ikke gravid, så jeg vet ikke" Hvor kjøper du jeans; "Jeg bruker ikke jeans, bare kjole" Oppskrift tomatsuppe; "Jeg bruker bare toro" Anonymkode: 4ae5b...dc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå