Gå til innhold

Hvilke bher mener du er best å bruke? Hvor kjøper du de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke bher mener du er best å bruke? Hvor kjøper du de?

Legg ved link. Må prøve noe nytt for å som jeg blir fornye bh-garderoben for å se om jeg kan bruke noe annet enn det jeg har brukt frem til nå.

Anonymkode: 812aa...351

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips er å skrive hvilken størrelse det gjelder. Man får gjerne ulike tips avhengig av hvor stor eller liten bh man trenger, avhengig av størrelsen på bysten.

Anonymkode: 23c0d...0c4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Lissi - t-skjorte-bh fra Change. Change har ulike under navnet «Lissi», men er kun t-skjorte-modellen jeg har prøvd. Jeg liker at den har full cup, og ingen blonder som viser igjennom klær, samt ikke gjennomsiktig. Føler den former brystene mine fint. 
Jeg har store bryst, som synlig er preget av opp og ned i vekt, mens jeg er smal rundt. 

Jeg kjøper på Change når de har 40% av. Per nå har de også få farger inne av akkurat den typen jeg bruker. 

Hva som er best for deg kommer jo an på størrelse, form på brystene, hvor mye støtte du trenger, hva du liker, pris osv osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJøper bare Triumph. Varer i åresvis. Tåler mye bruk. Blir aldri ødelagt i vaskemaskinen. KJøper på Ellos når jeg har 40% rabattkode.

Anonymkode: 90cbe...cca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra spiller eller vatterte BHer. Til trening liker jeg casall og shock absorber. Til hverdags bruker jeg disse 2 fra lindex. https://www.lindex.com/no/p/8078641-80-svart-myk-bh

https://www.lindex.com/no/p/3003460-80-svart-somlos-myk-bh

De har jeg kjøpt fordi jeg knapt merker at jeg har på meg BH. Jeg er en C

Anonymkode: 9273a...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke noe støtte og HATER bh, så jeg bruker ingenting, eller nipplecovers.

Anonymkode: b871c...c7d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker modellen Lissi fra change. Har ganske store pupper og vanlige butikker har ikke størrelser som passer meg. 

Anonymkode: c9afd...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mest fra en lokal undertøybutikk, men kan også kjøpe fra Underverker eller Timarco. 

Favorittene for tida er BHer av merket Elomi i modellene Cate og Mathilda. 

Tidligere brukte jeg mest fra merket Panache i modellen Tango, det har blitt vanskelig å få tak på. Tror ikke noen norske butikker/nettbutikker lenger har BHer fra Panache, så da må det bli netthandel fra Bravissimo eller Brastop. 

Jeg trenger BH som gir mye støtte, og som er tilgjengelig i stor cup-størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg trenger ikke noe støtte og HATER bh, så jeg bruker ingenting, eller nipplecovers.

Anonymkode: b871c...c7d

Ikke alle er så heldige da,skjønner det er kjipt med pupper som henger.

Anonymkode: 83420...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Lascana Nuance Minimizer! Har ganske store bryster, og den sitter godt, gir en fin form og gjør at brystene virker mindre.

Anonymkode: db7ad...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig finner jeg ingen som er like brede i båndet rundt ryggen som careless sine, så jeg bruker de, men jeg synes ikke de er fine og egentlig ikke ubehagelige og dårlig kvalitet til prisen. Men siden jeg må ha det brede båndet, så må det bli sånn. 

Anonymkode: bcb77...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (1 time siden):

PrimaDonna! Fantastisk kvalitet og passform. Kjøper på lokal undertøysbutikk eller på nettet, f eks Timarco

PrimaDonna. Helt supre i snitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har beukt sykt mye penger på bher, men finner ingen jeg syns er behagelige og fine.. Det siste året har jeg brukt sportsbh fordi de er behaglige, men ikke så pene akkurat.. Ene puppen er en d cup og den andre puppen er en c cup..

Anonymkode: 22606...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...