Annonym89 Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september (endret) Hva tanker/opplevelser har dere andre haft om en dere dater fantasere enda om sin ex, tror ikke det er følser men fysisk tenning på hun/ham nogle tanker Endret 27. september av Annonym89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Hadde ikke likt det, men det er jo heller ikke noe som må nevnes tenker jeg, så fremt ikke denne eksen er en så stor del av livet og det er et punkt for usikkerhet. Vi har alle en kropp som kan være tent på noen, hva vi gjør med den tenningen og hvor mye vi laster den på noen som kan bli utrygg og såret, er det som betyr noe. Anonymkode: cecc4...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 27. september Forfatter #3 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde ikke likt det, men det er jo heller ikke noe som må nevnes tenker jeg, så fremt ikke denne eksen er en så stor del av livet og det er et punkt for usikkerhet. Vi har alle en kropp som kan være tent på noen, hva vi gjør med den tenningen og hvor mye vi laster den på noen som kan bli utrygg og såret, er det som betyr noe. Anonymkode: cecc4...fa7 Ja , eg er usikker på hvor stor betydning end en seksuel tenning som han liker , men eg kan ikke matche i den del da, mulig dumt gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Folk kan ikke styre fantasier, men styrer selvsagt i hvilken grad de forteller om dem. En partner som var så komplett blåst at vedkommende litt meg vite om fantasier om eksen, hadde vært helt uinteressant. Anonymkode: 3c698...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Annonym89 skrev (4 minutter siden): Ja , eg er usikker på hvor stor betydning end en seksuel tenning som han liker , men eg kan ikke matche i den del da, mulig dumt gå videre. Beklager for å svare generelt, når dette er noe personlig for deg. Har han fortalt han tenner på exn? Anonymkode: cecc4...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september Jeg forventer at hvis man fantaserer om noen andre under sex så har man vett til å holde det for seg selv! Hadde jeg fått vite at en jeg hadde sex med fantaserte om eksen så hadde jeg avsluttet forholdet. Det er altfor personlig. Og bare det å SI noe sånt er jo helt på trynet, hadde tenkt at han er ute etter å såre meg. Anonymkode: 7469f...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 27. september Forfatter #7 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager for å svare generelt, når dette er noe personlig for deg. Har han fortalt han tenner på exn? Anonymkode: cecc4...fa7 Blev nevnt i forhold til en kropslig ting da , uten gi detaljer 😵😹, tenker vel forsette date ikke er aktuelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå