Gå til innhold

Dating

Annonym89

Anbefalte innlegg

Hva tanker/opplevelser har dere andre haft om en dere dater fantasere enda om sin ex, tror ikke det er følser men fysisk tenning på hun/ham

nogle tanker

Endret av Annonym89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke likt det, men det er jo heller ikke noe som må nevnes tenker jeg, så fremt ikke denne eksen er en så stor del av livet og det er et punkt for usikkerhet.

Vi har alle en kropp som kan være tent på noen, hva vi gjør med den tenningen og hvor mye vi laster den på noen som kan bli utrygg og såret, er det som betyr noe.

Anonymkode: cecc4...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde ikke likt det, men det er jo heller ikke noe som må nevnes tenker jeg, så fremt ikke denne eksen er en så stor del av livet og det er et punkt for usikkerhet.

Vi har alle en kropp som kan være tent på noen, hva vi gjør med den tenningen og hvor mye vi laster den på noen som kan bli utrygg og såret, er det som betyr noe.

Ja , eg er usikker på hvor stor betydning end en seksuel tenning som han liker , men eg kan ikke matche i den del da, mulig dumt gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan ikke styre fantasier, men styrer selvsagt i hvilken grad de forteller om dem.

En partner som var så komplett blåst at vedkommende litt meg vite om fantasier om eksen, hadde vært helt uinteressant. 

Anonymkode: 3c698...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonym89 skrev (4 minutter siden):

Ja , eg er usikker på hvor stor betydning end en seksuel tenning som han liker , men eg kan ikke matche i den del da, mulig dumt gå videre.

Beklager for å svare generelt, når dette er noe personlig for deg. 

Har han fortalt han tenner på exn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at hvis man fantaserer om noen andre under sex så har man vett til å holde det for seg selv!

Hadde jeg fått vite at en jeg hadde sex med fantaserte om eksen så hadde jeg avsluttet forholdet. Det er altfor personlig. Og bare det å SI noe sånt er jo helt på trynet, hadde tenkt at han er ute etter å såre meg.

Anonymkode: 7469f...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager for å svare generelt, når dette er noe personlig for deg. 

Har han fortalt han tenner på exn? 

Blev nevnt i forhold til en kropslig ting da , uten gi detaljer 😵😹, tenker vel forsette date ikke er aktuelt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...