Gå til innhold

Daten virker "av"..Hva gjør jeg?

oslomaraton

Anbefalte innlegg

oslomaraton skrev (14 minutter siden):

Jeg er enig! Jeg får bare endret på mine egne tanker og handlinger, får ikke gjort noe med han:)

Følg magefølelsen. Er den dårlig, er det som regel en grunn til vibbene du får fra den kanten.

Anonymkode: 683be...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomKrus skrev (1 time siden):

Det er så kjedelig !!!!!!!!!!!!!!! :)  Dere som er så naive. En mann som ikke svarer er ikke interessert nok ! Forstå dette da !

Jeg har IKKE skrevet at han ikke svarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (På 27.9.2024 den 9.14):

Jeg ville nok ikke gjort noe annet enn å være imøtekommende og blid. Så lenge vi hadde fine avtaler fremover, hadde jeg latt ham være i fred, hvis det var sånn jeg følte at han trengte.

Hvis man opplever at partneren trekker seg litt unna, er nok det beste å la ham få ta initiativet når han føler for det. I hvert fall i ditt tilfelle. Det virker ikke som noe er galt. Det er normalt at man føler litt for å ta det med ro av og til. Dere har jo avtaler mm.

Ville fyllt tiden med andre ting en liten stund, enn å bare tenke på ham.

Ja, jeg tenker også at det gikk veldig fort frem en periode , at han muligens har fått kalde føtter, må trekke seg litt tilbake for å tenke litt. Der er ikke sikkert det handler om.at det er noe galt med meg. Han har jo lagt avtaler med meg både til uka og i neste helg, da får jeg se om.han fortsatt mener at han vil det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke kast bort tid på en sånn en

Anonymkode: 00e7f...ae9

Leser dere hovedinnlegget før dere kommenterer, sånn i det hele tatt lissom ? Ikke rart Norge er full av single kvinner som har hunder som kjærester og ikke menn/kvinner 

Anonymkode: b905b...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det viktigste du gjør nå, er å holde deg på stedet hvil, ikke begynn å fylle "hullene" selv med tanker og handlinger. 

Jeg opplevde det samme med en fyr, men desto mer han trakk seg bort, desto mer beveget jeg meg innpå ham og gjorde hans jobb i forholdet for ham, enten med unnskyldninger, forklaringer, handlinger osv. 

Da jeg en dag etter et par år våknet opp og innså dette, var det som å våkne opp med en fremmed. Til slutt bare var han der, levde på siden av meg. Jeg gjorde det slutt og da fikk han helt panikk, livet gull og grønne skoger, alt skulle bli bedre bare jeg kom tilbake. Så gjorde jeg det. Og det ble verre. 

Anonymkode: 5ed05...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker at det viktigste du gjør nå, er å holde deg på stedet hvil, ikke begynn å fylle "hullene" selv med tanker og handlinger. 

Jeg opplevde det samme med en fyr, men desto mer han trakk seg bort, desto mer beveget jeg meg innpå ham og gjorde hans jobb i forholdet for ham, enten med unnskyldninger, forklaringer, handlinger osv. 

Da jeg en dag etter et par år våknet opp og innså dette, var det som å våkne opp med en fremmed. Til slutt bare var han der, levde på siden av meg. Jeg gjorde det slutt og da fikk han helt panikk, livet gull og grønne skoger, alt skulle bli bedre bare jeg kom tilbake. Så gjorde jeg det. Og det ble verre. 

Imponerende at du kan utlede alt det der utav en frustrert melding fra ei voksen dame som har datet en godt voksen mann i noen uker 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Imponerende at du kan utlede alt det der utav en frustrert melding fra ei voksen dame som har datet en godt voksen mann i noen uker 😆

Jeg fortalte om egen erfaring og det begynte på samme måte, jeg skrev det som en advarsel til ts om ikke å begynne å jobbe knallhardt for forholdet hvis den andre part fortsetter å distansere seg. Det hadde du sett om du leste alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fortalte om egen erfaring og det begynte på samme måte, jeg skrev det som en advarsel til ts om ikke å begynne å jobbe knallhardt for forholdet hvis den andre part fortsetter å distansere seg. Det hadde du sett om du leste alt. 

Jeg tenker det samme som deg, og det beste jeg kan gjøre er å koble meg av (selv om.det er vanskelig). Når tidspunktet nærmer seg for konserten som han har invitert meg på, og han fortsatt ikke har gitt lyd fra seg må jeg uansett spørre. Jeg vil heller få en negativ beskjed enn ingenting 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (2 timer siden):

..nå skrev han til meg, med hjerter og spørsmål:) J

Det er bra, fortsett fremover og se. Messenger statusen min kan plutselig bli online midt på natta mens jeg sover, jeg tror den blir det hvis folk skriver til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min jobber nattevakt og sover om dagen. Han står ofte på grønn selv om jeg vet at han sover! Hjemme. I senga si. 

Anonymkode: e961d...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...