oslomaraton Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Jeg har datet en mann på 59 år noen uker nå. (jeg er 50 år). Vi har det veldig fint sammen både fysisk og mentalt. Sist helg var han hos meg..Han har foreslått konsert sammen i neste uke, og har lagt planer for neste helg igjen (ikke førstkommende)..Vi har meldtes hver dag siden han dro på søndag..Men meldingene er litt annerledes , ikke slik som.tidligere ,da han skrev at han savner meg o.l. I går sendte j melding og spurte om.hvordan dagen hans hadde vært og hva jeg hadde gjort den dagen..Han svarte kort tid etterpå, bare kommenterte på mine aktiviteter..Han var grønn på messenger store deler a kvelden , men det kom ikke noe mere fra han. Jeg kjenner på uro, er redd for om.han trekker seg..Hva gjør jeg? Jeg ønsker helst ikke å fremstå paranoid overfor heller:/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Kan være han vet hvor han har deg nå, og ikke føler det samme behovet som i starten av et bekjentskap. Mange er mye mer på i starten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Jeg ville nok ikke gjort noe annet enn å være imøtekommende og blid. Så lenge vi hadde fine avtaler fremover, hadde jeg latt ham være i fred, hvis det var sånn jeg følte at han trengte. Hvis man opplever at partneren trekker seg litt unna, er nok det beste å la ham få ta initiativet når han føler for det. I hvert fall i ditt tilfelle. Det virker ikke som noe er galt. Det er normalt at man føler litt for å ta det med ro av og til. Dere har jo avtaler mm. Ville fyllt tiden med andre ting en liten stund, enn å bare tenke på ham. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Jeg er skikkelig dårlig på den digitale delen av forhold. Syns det er et ork å måtte svare opp «pjatte-sms’er» i ett kjør. Mitt råd, for å unngå at du blir usikker, er å spørre han hva han føler om den digitale delen av forhold. Noen av oss er best irl:) Anonymkode: 89a29...106 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #5 Del Skrevet 27. september Jeg skal ha litt is i magen. Jeg er helt enig i at det beste jeg kan gjøre er å være blid og vennlig når han tar kontakt..Hvis ham ikke tar kontakt før det nærmer seg konsert neste torsdag må jeg uansett minne han på avtalen, og samtidig høre hvordan ståa er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september oslomaraton skrev (2 timer siden): Jeg har datet en mann på 59 år noen uker nå. (jeg er 50 år). Vi har det veldig fint sammen både fysisk og mentalt. Sist helg var han hos meg..Han har foreslått konsert sammen i neste uke, og har lagt planer for neste helg igjen (ikke førstkommende)..Vi har meldtes hver dag siden han dro på søndag..Men meldingene er litt annerledes , ikke slik som.tidligere ,da han skrev at han savner meg o.l. I går sendte j melding og spurte om.hvordan dagen hans hadde vært og hva jeg hadde gjort den dagen..Han svarte kort tid etterpå, bare kommenterte på mine aktiviteter..Han var grønn på messenger store deler a kvelden , men det kom ikke noe mere fra han. Jeg kjenner på uro, er redd for om.han trekker seg..Hva gjør jeg? Jeg ønsker helst ikke å fremstå paranoid overfor heller:/ Vel, jeg hadde ikke nølt med å spørre jeg da. Har det skjedd noe de siste dagene? Føler at noe er annerledes, mulig jeg tar feil, men jeg spør i stedet for å ikke vite. Sånn hadde jeg lagt det fram. Anonymkode: 3ea4a...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #7 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, jeg hadde ikke nølt med å spørre jeg da. Har det skjedd noe de siste dagene? Føler at noe er annerledes, mulig jeg tar feil, men jeg spør i stedet for å ikke vite. Sånn hadde jeg lagt det fram. Anonymkode: 3ea4a...b61 Jeg skal gi det litt tid , men jeg må på et tidspunkt spørre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september Det der er vanskelig. For det er jo egentlig ikke noe du kan gjøre. Jo, du kan spørre forsiktig om det er noe som skjer i livet hans siden du føler han er mer tilbaketrukket, og se om du får svar på det. Om du gjerne vil ha en avklaring. Ut over det så er det uansett han som tar et valg om han vil fortsette med deg, akkurat som du tar et valg om du vil fortsette med han. Og det valget blir mest riktig ved at dere begge er dere selv fullt ut. Anonymkode: a8a73...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #9 Del Skrevet 27. september Er bare at jeg blir urolig av å se at han står som grønn ganske ofte utover dagen og kvelden, til og med ved 6 tiden i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september oslomaraton skrev (55 minutter siden): Er bare at jeg blir urolig av å se at han står som grønn ganske ofte utover dagen og kvelden, til og med ved 6 tiden i dag Det kan jo bare bety at han scroller mye på Facebook-appen. Man blir grønn av det og ... Jeg flipper ofte frem telefonen på morgenen og scroller litt på Facebook, blir grønn på messenger selv om jeg ikke er inne og melder med noen. Anonymkode: b905b...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Når dere blir tryggere på hverandre og han har lagt planer med deg frem i tid så slapper han nok mer av tenker jeg. Da jeg og kjæresten ble seriøs kunne det gå timer mellom svar om det ikke gjaldt noe viktig. Han jobber også mye hjemmefra og har 2 barn og innimellom blir det mye og kaotisk. Jeg kan skrive masse greier og bable løs😅 Vi har pratet om det da og han elsker mld mine, men mye er ikke noe å svare på🤭 Får alltid god morgen og godnatt(utenom sjeldne unntak) Men det som teller er hvordan han er med meg når vi er sammen, ord og handlinger samstemmer og alt vi planlegger gjennomføres. Anonymkode: e5449...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #12 Del Skrevet 27. september Og nå har han ikke vært pålogget på en time. Da begynner jeg å få tanker om.at han treffer ei anna dame, samtidig prøver jeg å koble litt av, men det er ikke lett. Uansett siste meldinga var i går kveld. Jeg føler det er greit å a vente litt til før jeg spør han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september Hvorfor sjekke onlinestatus hele tiden? Har du du ikke mer interessante ting å finne på? Du stresser bare deg selv opp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er skikkelig dårlig på den digitale delen av forhold. Syns det er et ork å måtte svare opp «pjatte-sms’er» i ett kjør Så enig, så enig M 50 + Anonymkode: 99807...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september oslomaraton skrev (5 minutter siden): Og nå har han ikke vært pålogget på en time. Da begynner jeg å få tanker om.at han treffer ei anna dame, samtidig prøver jeg å koble litt av, men det er ikke lett. Uansett siste meldinga var i går kveld. Jeg føler det er greit å a vente litt til før jeg spør han.. Bare være helt rolig ! Ikke ta kontakt og se hva som skjer. Om han ikke kontakter deg ? Da er han bare ikke nok interessert. Og det er ikke noe du kan få gjort med det. Ikke gi mer en du får! Aldri ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #16 Del Skrevet 27. september svartkatt skrev (23 minutter siden): Hvorfor sjekke onlinestatus hele tiden? Har du du ikke mer interessante ting å finne på? Du stresser bare deg selv opp. Du har helt rett! Det er bare teit. Skal gjøre noe annet i stedet. Dette er uansett ikke noe jeg får gjort noe med nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 27. september Forfatter #17 Del Skrevet 27. september TomKrus skrev (23 minutter siden): Bare være helt rolig ! Ikke ta kontakt og se hva som skjer. Om han ikke kontakter deg ? Da er han bare ikke nok interessert. Og det er ikke noe du kan få gjort med det. Ikke gi mer en du får! Aldri ! Jeg er enig! Jeg får bare endret på mine egne tanker og handlinger, får ikke gjort noe med han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #18 Del Skrevet 27. september Det er forresten så mye feil med onlinestatusen i messenger nå om dagen, så det virker som om man ikke kan stole på at det er riktig. Har flere ganger opplevd at folk står som sist pålogget for f.eks. to timer siden selv om man er midt i en chat der begge har skrevet frem og tilbake flere ganger. Anonymkode: 82590...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #19 Del Skrevet 27. september Jeg er kvinne 54 år, og jeg hater å sende meldinger frem og tilbake. Blir utålmodig og irritert av det. Jeg foretrekker meldinger der man gir en beskjed, og så kan vi snakke om alt det andre når vi møtes. Ellers kan vi ringes og ta en kort prat. Anonymkode: 19241...b08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 27. september #20 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er forresten så mye feil med onlinestatusen i messenger nå om dagen, så det virker som om man ikke kan stole på at det er riktig. Har flere ganger opplevd at folk står som sist pålogget for f.eks. to timer siden selv om man er midt i en chat der begge har skrevet frem og tilbake flere ganger. Anonymkode: 82590...17e Det er så kjedelig !!!!!!!!!!!!!!! Dere som er så naive. En mann som ikke svarer er ikke interessert nok ! Forstå dette da ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå