AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Ser det er mange sate sjeler der ute, menn er mye mer direkte og ærlige enn kvinner. Mens kvinner mener det er "sosiale antenner" å ta en hvit løgn. Så da spør jeg, hva vil dere høre? Anonymkode: ea519...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september sate=sarte.. Anonymkode: ea519...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Jeg liker at folk er ærlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser det er mange sate sjeler der ute, menn er mye mer direkte og ærlige enn kvinner. Mens kvinner mener det er "sosiale antenner" å ta en hvit løgn. Så da spør jeg, hva vil dere høre? Anonymkode: ea519...6c1 Nei, dere er ikke mer direkte og mindre såre. Hadde ei dame fortalte deg etter sex at du var dårlig i senga eller hadde liten penis, ville du ha sutret i en uke. Anonymkode: 67f04...975 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Takk for maten. Med mindre noen spør deg direkte om meningen er det ikke noe grunn til å dele kritikk frivillig på en date. Spørres det direkte så svarer jeg ærlig. Anonymkode: ce859...1e9 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, dere er ikke mer direkte og mindre såre. Hadde ei dame fortalte deg etter sex at du var dårlig i senga eller hadde liten penis, ville du ha sutret i en uke. Anonymkode: 67f04...975 Så du sammenligner sex og et måltid? Anonymkode: ea519...6c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Jeg liker at folk er ærlige. Jeg også, selv om jeg er kvinne. Synes det greit å si at dette ikke var noe for meg, men ville smakt på det såklart. Spist det jeg klarte. Anonymkode: ea519...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser det er mange sate sjeler der ute, menn er mye mer direkte og ærlige enn kvinner. Mens kvinner mener det er "sosiale antenner" å ta en hvit løgn. Så da spør jeg, hva vil dere høre? Anonymkode: ea519...6c1 Ble du spurt? Hvis ikke, holder du munn. Anonymkode: 8be0a...cfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble du spurt? Hvis ikke, holder du munn. Anonymkode: 8be0a...cfb Om man ikke klarer å spise maten, skal man bare la være da? Tar etpar skjeer/gaffler...takler ikke smaken. Da legger jo daten merke til dette. Da får man nok spørsmål om hvorfor... Anonymkode: ea519...6c1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september På en date er vel hele poenget å bli kjent, så hadde foretrukket en ærlig og noe ydmyk tilbakemelding ala "heheh jeg må desverre innrømme at jeg aldri har vært noe veldig glad i xxxx, selv om det ser veldig godt ut. Men jeg skal prøvesmake for din skyld. Anonymkode: fdd7c...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Ikke en mann eller kvinnelig, men en folkeskikk og sosiale antenner-ting. Har du ikke sosialisert med andre før? Tror ikke en dritt på at menn på date hadde syntes det var ålreit hvis han hadde gjort en innsats med mat og så hadde hun lagt fra seg bestikket og sagt: dette var ikke noe særlig. Skjerp dere. Anonymkode: 59148...502 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om man ikke klarer å spise maten, skal man bare la være da? Tar etpar skjeer/gaffler...takler ikke smaken. Da legger jo daten merke til dette. Da får man nok spørsmål om hvorfor... Anonymkode: ea519...6c1 Man skal være bra sart hvis man ikke klarer å spise en vanlig lasagne, apropos sarthet. Hvis det er HELT forferdelig, så kan du selvfølgelig si noe på en ok måte. Anonymkode: 59148...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man skal være bra sart hvis man ikke klarer å spise en vanlig lasagne, apropos sarthet. Hvis det er HELT forferdelig, så kan du selvfølgelig si noe på en ok måte. Anonymkode: 59148...502 Type mat var vel ikke noe tema, men generelt. Anonymkode: ea519...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke en mann eller kvinnelig, men en folkeskikk og sosiale antenner-ting. Har du ikke sosialisert med andre før? Tror ikke en dritt på at menn på date hadde syntes det var ålreit hvis han hadde gjort en innsats med mat og så hadde hun lagt fra seg bestikket og sagt: dette var ikke noe særlig. Skjerp dere. Anonymkode: 59148...502 Hva som er sosiale antenner og folkeskikk er jo opp til hver enkelt å vurdere. Jeg synes du overdriver veldig, "dette var ikke noe for meg" synes jeg er innafor. Anonymkode: ea519...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september Med mindre man er 5 år, så spiser man den maten man får servert selv om man ikke liker det. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #16 Del Skrevet 27. september Normale mennesker med folkeskikk og oppdragelse kritiserer ikke et måltid de får servert privat i en datingsituasjon. Da spiser man det man klarer og takker høflig for måltidet. Anonymkode: b1da1...b3b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. september #17 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk for maten. Med mindre noen spør deg direkte om meningen er det ikke noe grunn til å dele kritikk frivillig på en date. Spørres det direkte så svarer jeg ærlig. Anonymkode: ce859...1e9 Enig med dette Om det spørres skal man svare ærlig. Men det er mange måter å svare ærlig på. Man behøver ikke å slenge ut med dritt kommentarer. Man kan bare at dessverre er jeg ikke så glad i .................., men jeg liker så godt ..........(noe du har til). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. september #18 Del Skrevet 27. september Jeg vil ha ærlighet og åpenhet. Og jeg er ikke interessert i at noen tvinger i seg mat de ikke liker. Bare for å nevne det "liker ikke" kan bety forskjellige ting, det kan være alt fra spiselig til forferdelig. Så om personen er sulten og maten er spiselig tenker jeg det er bedre at man spiser enn å kaste mat. Men hvis det er verre med smaken eller konsistens er det forståelig at man legger fra seg bestikket. Om man ikke får vite sannheten kan man heller ikke forbedre det eller gjøre andre valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #19 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så du sammenligner sex og et måltid? Anonymkode: ea519...6c1 Ja, hvorfor ikke? Begge deler er vanlige ting å gjøre. Og jeg forventet faktisk av deg som mann at du ville ha piggene ute med en gang sex ble nevnt. Menn må slutte å tro at de kan slenge masse dritt til kvinner under påskudd om å være "ærlige" og " kvinner er sarte", og samtidig forvente at kvinner skal ta i dem med silkehansker. Anonymkode: 67f04...975 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #20 Del Skrevet 27. september Jeg er god på mat, så for meg så er konstruktiv kritikk ok - jeg smaker det jo selv, om maten ble mislykket, og vil være den første til å si det. Jeg er så selvkritisk når det kommer til mat at du kan aldri kritisere den mer enn jeg gjør 😅 Men om du er sånn kresen type som bare ikke liker noe da, eller har bare en barnslig gane, da er det din egen feil og da vet jeg ikke om vi kan date mer for det er det mest usexy jeg vet om. Selv kritiserer jeg aldri når noen har brukt tid på å lage mat til meg! Det er hyggelig uansett, og da er man hyggelig tilbake. To av mine ekser, lagde et måltid til meg som var litt fadese. Jeg sa det til begge, leeenge etter, altså når vi var sammen og trygge på hverandre og det kom opp i en eller annen samtale - hvor de gjerne selv sa at den retten var jo ikke så vellykka men var da fantastisk date likevel Og så kan man le litt av den grå lammesteika eller rå gulrøttene. Men jeg påpekte det IKKE under måltidet. Jeg blir jo superglad når noen lager mat til meg. Jeg er ikke der for å være restaurantkritiker. Anonymkode: ca599...7d3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå