AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Er så lei av kollegaen min men vi må omgås uansett! Skjønner ikke hva han vil, han sender meg ofte meldinger. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre og jeg gir ikke et pip fra meg lenger, men det hender han skriver meldinger noen ganger, han reagerer litt på om jeg har god tone med andre kollegaer har jeg også merket, altså blikker andre kollegaer, noen som har hatt det problemet? han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…???? Han er jo bare en kollega…… han kommer med bare teite jokes osv jeg er ikke intressert å høre på en gang. F eks kommenterer ting på utseendet mitt eller at jeg er lik en annen kollega han ikke liker, ikke noe veldig frekt altså, for jeg vet jo bare han tuller for han synes jeg er fin, men er jo barnslig eller en spesiel oppførel, rar humor på han der😂 Hvordan bli kvitt sånne mennesker? Bare bli mer overlegen? Vil ikke skape dårlig arbeidsmiljø, men heller ikke lage en konflikt med han. Så vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette… tror han kanskje liker meg litt… 😭😓 Anonymkode: fac2b...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er så lei av kollegaen min men vi må omgås uansett! Skjønner ikke hva han vil, han sender meg ofte meldinger. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre og jeg gir ikke et pip fra meg lenger, men det hender han skriver meldinger noen ganger, han reagerer litt på om jeg har god tone med andre kollegaer har jeg også merket, altså blikker andre kollegaer, noen som har hatt det problemet? han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…???? Han er jo bare en kollega…… han kommer med bare teite jokes osv jeg er ikke intressert å høre på en gang. F eks kommenterer ting på utseendet mitt eller at jeg er lik en annen kollega han ikke liker, ikke noe veldig frekt altså, for jeg vet jo bare han tuller for han synes jeg er fin, men er jo barnslig eller en spesiel oppførel, rar humor på han der😂 Hvordan bli kvitt sånne mennesker? Bare bli mer overlegen? Vil ikke skape dårlig arbeidsmiljø, men heller ikke lage en konflikt med han. Så vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette… tror han kanskje liker meg litt… 😭😓 Anonymkode: fac2b...d0f Huff altså... Anonymkode: f98e7...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…???? Slutt å komme med unnskyldninger. Si at du ikke er interessert, og at du ber han ikke ta kontakt med mindre det gjelder arbeidsoppgaver hvor dere må samarbeide. Anonymkode: 7562a...3ee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Vis han hva du har skrevet her, så forstår han fort hvordan du er som person og slutter å kontakte deg utenom jobb. Anonymkode: b4a22...ba5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Han har sagt at han synes du er fin? Like fin som noen han ikke liker? Anonymkode: 61e98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slutt å komme med unnskyldninger. Si at du ikke er interessert, og at du ber han ikke ta kontakt med mindre det gjelder arbeidsoppgaver hvor dere må samarbeide. Anonymkode: 7562a...3ee Prøv dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september Si at du ikke er interessert Anonymkode: 85ad2...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september "jeg pleier ikke å bli venner med kollegaer, ikke ta det personlig" Anonymkode: c78e7...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september Work wife gone bad edition ..si ifra, snakk med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september "Jeg foretrekker å ikke omgås kollegaer på fritiden, da prioriterer jeg venner og familie." Lurer jo litt på hva du har svart til han når han ikke gir seg? Har du bare sagt at du er opptatt? Jeg har selv hatt kollegaer jeg syns er slitsomme å omgås pga dårlig humor og dårlige sosiale antenner, men det går som regel helt greit å bare holde litt avstand til dem. Vær høflig, men kort i svarene når det er noe. Anonymkode: d54f5...ebc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 28. september #11 Del Skrevet 28. september Han er forelsket i deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #12 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 13.20): "Jeg foretrekker å ikke omgås kollegaer på fritiden, da prioriterer jeg venner og familie." Lurer jo litt på hva du har svart til han når han ikke gir seg? Har du bare sagt at du er opptatt? Jeg har selv hatt kollegaer jeg syns er slitsomme å omgås pga dårlig humor og dårlige sosiale antenner, men det går som regel helt greit å bare holde litt avstand til dem. Vær høflig, men kort i svarene når det er noe. Anonymkode: d54f5...ebc Jeg vet ikke hvorfor han ikke gir seg, han er jo litt spesiell også samt henger med normale mennesker. Han pleier å være stille en stund men nå er han på igjen så stille. Han akjønner jo litt, men vil ikke innse det. Anonymkode: fac2b...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #13 Del Skrevet 1. oktober Du er for vag i svarene dine og kanskje et kroppsspråk som er litt….tvetydig? Kanskje er du redd for å virke uhøflig eller redd for å såre? De som ikke skjønner tegninga må få klar beskjed selv om de blir lei seg. Slutt og send meg meldinger! Vi er kollegaer, ikke venner. Anonymkode: 0ba97...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå