AnonymBruker Skrevet 30. september #21 Del Skrevet 30. september Man klasker seg på lårene og sier «nei se hva klokka har blitt» eller noe. Men når dere er såpass nære og sosiale, så er uansett det enkle det beste og bare si dere ønsker litt alenetid på kvelden og gleder dere til neste gang de kommer. Som vanlig på KG må det være feil med alle som har det litt annerledes enn seg selv. Besøker jeg et vennepar av meg, så er jeg der til de legger seg. Fordi det er langt å kjøre og da bruker vi hele dagen sammen. Det er visst rart at venner liker å bruke en dag sammen her inne. Anonymkode: 8fe56...8fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #22 Del Skrevet 30. september Vi har samme «problem». Folk elsker å være hos oss og de går jo faen aldri😂 Klokka blir både 12, ett og to før de stikker. Jeg er så trøtt at jeg nærmest sovner i stolen. Prøver å gjespe og si at nå bør vi snart legge oss, men folk tar ikke hint heller. Så vi biter det i oss, for jeg vil ikke kaste folk ut heller, og det er jo koselig at de trives så godt Anonymkode: a2282...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #23 Del Skrevet 1. oktober Spill sangen til Nørdsti om ramme og glass. Anonymkode: 88476...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artemis_ Skrevet 1. oktober #24 Del Skrevet 1. oktober Blink med lyset! 😂 Det gjorde de på festlokalene i min ungdom, når det var på tide at folk gikk ut. (Mimre mimre) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #25 Del Skrevet 1. oktober Vi har også venner som kan komme tidlig på dagen og «aldri drar hjem». Eller komme rett til middag etter jobb. Vi synes det er koselig og ja, de får alle måltider av oss. Jeg tenker at jeg får noe tilbake på en annen måte en gang nå når barna er så store at vi ikke kan snakke om ting de ikke skal få med seg så må vi prate om det etter leggetid. Og da går jo timene ganske så fort. Men jeg har begynt å si at vi må avslutte kl 21 for da er det kveld hos oss. Jeg synes det var vanskelig i starten, men nå går det veldig lett. Og ingen blir sure og de kommer jo igjen 😄 Anonymkode: 724e3...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå